Μαζί θα πορευτούν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά DigitalWise και Mototrend, επισφραγίζοντας μια άκρως επιτυχημένη συνεργασία.
Η Mototrend αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα εκτενές δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα, και διανέμει κάθε χρόνο χιλιάδες οχήματα από διεθνή brands στο χώρο της μηχανοκίνησης, όπως η Kymco και η VOGE, μια νέα μάρκα, θυγατρική του κολοσσού Loncin.
Η DigitalWise έχει αναλάβει πλέον το σύνολο των 360ο ενεργειών της Mototrend, έχοντας ήδη βγάλει on air 3 websites, το www.kymco.gr, το www.voge.gr και το εταιρικό www.mototrend.gr.
Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στην Kymco η DigitalWise δημιούργησε την ετήσια στρατηγική που περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρήσεις, social media και digital banners, POP υλικά, online και offline activations, ενώ χειρίζεται και το σύνολο των media.
Επίσης, από το προηγούμενο καλοκαίρι λειτουργεί και η πολυβραβευμένη online πλατφόρμα Test Ride It για την Kymco, στην οποία οι χρήστες μπορούν να κλείσουν το Test Ride για το scooter που επιθυμούν, την ημέρα και ώρα που τους βολεύει, και να γράψουν το δικό τους review (www.testrideit.kymco.gr).
Παράλληλα, η DigitalWise διαχειρίζεται και τα brands Gemini, Kymco Healthcare, Silkolene και Tech Pulley, ενώ προχώρησε και στο εταιρικό rebranding της Mototrend.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε την συνεργασία μας με την Mototrend. Στόχος μας είναι να εξελίξουμε και να αναβαθμίσουμε ακόμα περισσότερο την εικόνα και της ίδιας της Mototrend αλλά και των brands που διαθέτει.», δήλωσε ο Νίκος Μητσόπουλος, CEO της DigitalWise.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]