New Projects

Η Generation Y στη... Voiceland

Η Generation Y προχώρησε στον σχεδιασμό και την κατασκευή του https://www.voiceland.gr, της  πλήρως ανανεωμένης και σύγχρονης ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της εταιρείας Voiceland, η οποία είναι πάροχος σταθερής τηλεφωνίας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες. 

Παρέχοντας προσαρμοσμένες λύσεις B2B στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η Voiceland χρειαζόταν έναν νέο δικτυακό τόπο που θα μπορούσε να διαδώσει καλύτερα τη φωνή της, δηλαδή τον επιχειρηματικό της σκοπό, το όραμά της, καθώς και τις λύσεις που παρέχει. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια τέλεια επίδειξη μοντέρνου σχεδιασμού και εύκολης πλοήγησης, καταφέρνοντας να τονίσει όλο τον όγκο, την τεχνογνωσία και το εκτενές πελατολόγιο της εταιρείας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

"Γράμμα στον Άη Βασίλη" από την ΕΛΕΔ, με ανταποδοτική κοινωνική προσφορά

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου υλοποίησε το νέο site του letterfromsantaclaus.gr. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα τρυφερό και γλυκό site, όπου σκοπός του είναι να μοιράσει χαμόγελα σε όλα τα παιδιά, δίνοντας την δυνατότητα στον χρήστη να αποστείλει προσωποποιημένο γράμμα στα αγαπημένα του πρόσωπα, από τον Άγιο Βασίλη.

Αν έχετε μικρά (ή και μεγάλα παιδιά) μπαίνοντας στο site, μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα από 8 εικαστικά και 5 κείμενα, το γράμμα που επιθυμείτε να στείλετε, χαρίζοντας αυτές τις γιορτές μια αξέχαστη και μοναδική εμπειρία στους μικρούς σας ήρωες.  

Και επειδή η εταιρεία έχει βαθιά χαραγμένη στο DNA της την Κοινωνική Εταιρική Ευθύνη, για κάθε γράμμα που αποστέλλεται, 1€ προσφέρεται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες.

Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ένα e-shop με UI/UX τελευταίας γενιάς με εμφάνιση και δομή που ξεχωρίζει! Όπως σε κάθε e-shop που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.

Η πιστοποιημένη ομάδα Marketing της ΕΛΕΔ έχει την ευθύνη για το Digital Performance Marketing του letterfromsantaclaus.gr με προώθηση της εταιρείας στην Google και στα Social Media.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπο της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Από τη Generation Y η νέα ιστοσελίδα της FAAC

Την νέα πλήρως ανανεωμένη και με σύγχρονο σχεδιασμό ιστοσελίδα της θυγατρικής της FAAC στην Ελλάδα, www.faac.gr, παρουσίασε η Generation Y. Η FAAC είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες της ιταλικής βιομηχανίας, η οποία εισήγαγε τον αυτοματισμό στο κοινό, κατασκευάζοντας συστήματα αυτοματισμού για πόρτες και γκαράζ.

Το καινούριο corporate site προτάσσει βασικές αξίες της εταιρείας, όπως η ποιότητα, η αξιοπιστία και η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη, ενώ το tailor-made design του ενισχύει το πολυεθνικό προφίλ της, με στόχο να γίνει ελκυστικό στους επαγγελματίες του κλάδου.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Διάκριση για τo ΜΙΝΕΤΤΑ Mobile App στα Mobile Excellence Awards 2019

Με το bronze βραβείο στην ενότητα «Mobile Εφαρμογές στις Υπηρεσίες και τη Διακυβέρνηση: Κατηγορία Insurance» διακρίθηκαν η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική και η  RDC Informatics για την εφαρμογή κινητών τηλεφώνων ΜΙΝΕΤΤΑ Mobile App, στα Mobile Excellence Awards 2019. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την  Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019 στο Anais Club, στη Βαρυμπόμπη.

To mobile app της ΜΙΝΕΤΤΑ αποτελεί την κορωνίδα ψηφιακής εξυπηρέτησης για το οικοσύστημα πελατών & συνεργατών της και ένα μοναδικό έργο ψηφιακού μετασχηματισμού παραδοσιακών διαδικασιών στην ασφαλιστική αγορά. Σε αυτό έχουν ενθυλακωθεί σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες, που είτε υποστηρίζουν τον κύκλο πώλησης και διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων, είτε στηρίζουν τις διαδικασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της MINETTA Ασφαλιστικής.

Η RDC Informatics αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών. Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στo web site της DC Informatics.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της RDC Informatics.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Με τη Sleed εισέρχεται στο ελληνικό digital περιβάλλον η Herbalife Nutrition

Η Herbalife Nutrition είναι μια κορυφαία εταιρεία που έχει αφοσιωθεί εδώ και περίπου 50 χρόνια, στην απλούστευση της επίτευξης διατροφικών στόχων, αλλά και στόχων για έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής.

Η Sleed ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τη Herbalife Nutrition - Greece, ως ο στρατηγικός της συνεργάτης για την Digital προβολή της δεύτερης.

"Στόχος μας είναι να τη βοηθήσουμε να προχωρήσει όσο το δυνατόν ταχύτερα στο digital περιβάλλον, παρέχοντάς της υπηρεσίες Consulting και Digital Marketing.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνενώνουμε τις δημιουργικές μας δυνάμεις στηρίζοντας τη Herbalife Nutrition στον online κόσμο και δίνοντας μια ‘φρέσκια’ πνοή στη digital παρουσία της.
Πιστεύουμε σε αυτή τη συνεργασία και είμαστε σίγουροι πως θα καταφέρει να δράσει πολλαπλά, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δύναμη του παγκοσμίως φημισμένου brand", δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής της Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Το νέο corporate website της Intramed από τη Generation Y

Live βγήκε πριν από μερικές ημέρες από τη Generation Y, το νέο εταιρικό προφίλ της Intramed, μιας από τις μεγαλύτερες φαρμακαποθήκες στη χώρα. H Intramed, διαθέτοντας 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και έχοντας αποκλειστική συνεργασία με γνωστές εταιρείες παραγωγής παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Ευρώπη, απέκτησε, χάρη στη συνεργασία με την Generation Y, ένα υπερσύγχρονο corporate site, που πρωτίστως ενισχύει την εταιρεία και αναδεικνύει την γκάμα των προΙόντων της (Sebamed, Atache, Nacridem-Arubix, O-PUR).

Το www.intramed-pharma.gr με έξυπνη κατηγοριοποίηση και ιδιαίτερο design παρέχει ενημέρωση για την εταιρία, την ιστορία και τη φιλοσοφία της και παράλληλα παρουσιάζει τα προϊόντα που διαθέτει στην ελληνική αγορά, έξυπνα ταξινομημένα ανά κατηγορία, ανάγκη και brand, βοηθώντας τον χρήστη να πλοηγηθεί άνετα και στοχευμένα, ενισχύοντας το engagement του με την εταιρία.

Στα πλέον καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου εταιρικού προφίλ της Intramed ξεχωρίζει το ειδικό εργαλείο αναζήτησης, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μπορεί να βρει καταστήματα που εμπορεύονται τα προϊόντα της Intramed κοντά στην περιοχή που τον ενδιαφέρει, βλέποντάς τα και στον χάρτη αλλά και σε λίστα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Από την ΕΛΕΔ η ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε την ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου, mykrikri.be (www.mykrikri.be). Η γνωστή σε όλους βιομηχανία γαλακτοκομικών πλέον εξάγει την μοναδική σειρά γιαουρτιών Κρι Κρι και στο Βέλγιο και προβάλλει τα προϊόντα της σε ένα site που είναι διαθέσιμο σε δύο γλώσσες, Γαλλικά και Ολλανδικά.

Η ιστοσελίδα βασίζεται σε UI/UX που είναι… ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ασφαλώς είναι πολύ φιλικό στον χρήστη!

Στην αρχική σελίδα μπορεί ο επισκέπτης να ενημερωθεί για τα οφέλη του φημισμένου Ελληνικού γιαουρτιού, με τη βοήθεια ενός slider με εικόνες και να γνωρίσει με μία ματιά τα προϊόντα της εταιρείας. Μπορεί επίσης να μεταφερθεί σε άλλες εποχές βλέποντας παλιές, ασπρόμαυρες φωτογραφίες που απεικονίζουν πωλητές παγωτού Κρι Κρι να πωλούν παγωτό με το καρότσι.

Στο header υπάρχουν κατηγορίες όπου μπορούμε να ενημερωθούμε για την ιστορία της Κρι Κρι, τα συστατικά κάθε προϊόντος αλλά και να δούμε πώς είναι μια τυπική ημέρα παραγωγής γιαουρτιού, από την φάρμα στο… κεσεδάκι μας.

Η επικοινωνία είναι εύκολη αφού ο ενδιαφερόμενος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρεία ή τον διανομέα για το Βέλγιο-Λουξεμβούργο μέσω μίας εύχρηστης contact form. Τέλος, η ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου, έχει responsive συμπεριφορά για να παίζει τέλεια σε κάθε συσκευή.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το νέο e-shop της Άννα Ραξέφσκι από τη CS-Cart Hellas

Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρονικό κατάστημα της Άννα Ραξέφσκι, raxsta.gr είναι πλέον online και ήδη οι φίλες του brand το επισκέπτονται καθημερινά, για να δούν και να αγοράσουν τα μοναδικά της σχέδια.

Το κατάστημα είναι κατασκευασμένο με CS-Cart σε responsive σχεδιασμό, με μεγάλες εικόνες των ρούχων σε μίνιμαλ σχέδιο και στα χρώματα της εταιρείας.

Ένα μεγάλος αριθμός ευκολιών για τον επισκέπτη έχει ενσωματωθεί στο κατάστημα, όπως, για παράδειγμα, προβολή των διαθεσίμων νούμερων και χρωμάτων στη λίστα προϊόντων μιας κατηγορίας, ενώ είναι απολύτως φιλικό ως προς to facebook, το twitter και το instagram.

Επίσης, ενσωματώνει blog για την ενημέρωση των επισκεπτών στις τάσεις και τη μόδα, ενώ υποστηρίζει πλήθος διαφορετικών τρόπων πληρωμής.

Επισκεφτείτε το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Άννα Ραξέφσκι στο www.raxsta.gr.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της CS-Cart Hellas.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέο site για το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, www.ipe.org.gr/.

Πρόκειται για ένα site πολύ φιλικό και κατανοητό προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή. Στην αρχική σελίδα, ο επισκέπτης μπορεί με μια ματιά να βρει αυτό που ψάχνει αφού όλες οι σημαντικές κατηγορίες είναι τακτοποιημένες στο header. Μπορεί εύκολα να ενημερωθεί για τα νέα, τις εκδηλώσεις αλλά και για το ετήσιο συνέδριο του Ι.Π.Ε. σε ένα περιβάλλον που ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις UI/UX! Πολύ χρήσιμη είναι και η σελίδα της «εκπαίδευσης» όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί με λίγα clicks να δηλώσει συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης μεγάλων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

Όλα τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν σε εμφανές σημείο στο footer ώστε ο ενδιαφερόμενος να έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει απευθείας με το Ινστιτούτο, να κάνει εγγραφή στο newsletter ή να ακολουθήσει το Ι.Π.Ε. στο Facebook ή το LinkedIn.

Η πιστοποιημένη ομάδα Marketing της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου έχει αναλάβει επίσης το Performance Marketing του ΙΠΕ, με την δημιουργία και αποστολή newsletter για τις προσεχείς εκδηλώσεις (E-mail Marketing), και την δημιουργία περιεχομένου στα social media.

Το Ι.Π.Ε. ιδρύθηκε από στελέχη πωλήσεων από όλους τους κλάδους της αγοράς με αποστολή την προαγωγή του επαγγέλματος των πωλήσεων μέσα από συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το ανανεωμένο electroshop.gr από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε το νέο responsive e-shop της electroshop.gr. Το νέο www.electroshop.gr είναι μοντέρνο, με πλούσιο υλικό και δομή που ακολουθεί τις τάσεις UI/UX. Όλα τα παραπάνω, με την εγγύηση της έμπειρης ομάδας από web designers και developers της ΕΛΕΔ που έχουν να υπερηφανεύονται ότι έχουν φτιάξει ένα από τα καλύτερα e-shop της κατηγορίας!

Οι κατηγορίες στην αρχική σελίδα είναι ξεκάθαρες, πλούσιες σε υλικό και κατατοπιστικές ώστε να γίνεται η περιήγηση των επισκεπτών ακόμα πιο εύκολη! Αναζητάτε φίλτρα νερού, μικροσυσκευές ή μαγειρικά σκεύη; Βρείτε άμεσα αυτό που ψάχνετε μέσω χρήσιμων slider και αναλυτικών φίλτρων αναζήτησης και κάντε check out με λίγα clicks!

Το στήσιμο του site έγινε με γνώμονα τον πελάτη γι αυτό και υπάρχουν χρήσιμες λειτουργίες που κάνουν τον επισκέπτη να προβεί εύκολα και «άφοβα» σε αγορά. Τα προϊόντα του site είναι συνδεδεμένα με σύστημα ERP ώστε ο χρήστης να γνωρίζει αυτόματα και ανά πάσα στιγμή την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος. Κατά την διάρκεια παραμονής σε ένα προϊόν μπορεί ο ενδιαφερόμενος να δει παλαιότερες αξιολογήσεις (ή και να αξιολογήσει ο ίδιος το προϊόν) ώστε να έχει μια πλήρη εικόνα βάσει σχολίων. Ακόμη, ο πελάτης μπορεί να υπολογίσει τα έξοδα αποστολής εξ’ αρχής, χωρίς να χρειαστεί να πάει στο καλάθι αλλά και να γνωρίζει από πριν την ημέρα παράδοσης χάρη στη λειτουργία shipment countdown.

Πολύ σημαντικό επίσης είναι ότι ο αγοραστής παρακινείται για παράλληλη ή ενισχυτική πώληση (cross-selling και upselling) με προτάσεις σχετικών ή και συμπληρωματικών προϊόντων. Τα προϊόντα αυτά επιλέγονται αυτόματα μέσω αλγόριθμων και εμφανίζονται δυναμικά ανάλογα τις προτιμήσεις και της διαδρομής του πελάτη στο site.

Τέλος, στο footer θα βρούμε τα πολύ χρήσιμα social media buttons που προτρέπουν τον επισκέπτη να ακολουθήσει την electroshop.gr στα social media αλλά και πεδίο που μπορεί ο χρήστης να κάνει εγγραφή στο newsletter ώστε να μαθαίνει πρώτος νέα και προσφορές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search