Νέα πρόκληση έφερε εις πέρας επιτυχώς για ακόμη μία φορά η Generation Y - International eBusiness Hub, η οποία ανέλαβε αποκλειστικά το επόμενο βήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας Πρόκος ΑΕΒΕ, μέσω της δημιουργίας μίας εξαιρετικά καινοτόμου custom πλατφόρμας Β2Β e-commerce.
Η Πρόκος ΑΕΒΕ δραστηριοποιείται από το 1954 και αποτελεί μία από τις κορυφαίες βιομηχανίες παραγωγής ειδών πάρτυ και επιτραπέζιων σκευών μίας χρήσης στην Ευρώπη, ενώ το κεντρικό της εργοστάσιο εδρεύει στα Οινόφυτα Βοιωτίας.
Με οδηγό την εστίαση στην ποιότητα, την καινοτομία και την ανταγωνιστική τιμολόγηση, η Πρόκος ΑΕΒΕ πραγματοποιεί εξαγωγές σε 76 χώρες παγκοσμίως, με τον τζίρο της να ξεπερνά τα 40 εκ. ευρώ και διατηρεί επίσημες συνεργασίες με Disney, Marvel, Lego, ενώ τα προϊόντα της, πέρα από την Ελλάδα, διατίθενται σε μεγάλες διεθνείς αλυσίδες, όπως η Tesco.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Πρόκος ΑΕΒΕ, η Generation Y δημιούργησε μία πρωτοποριακή και εύχρηστη custom πλατφόρμα Β2Β e-commerce, η οποία προσφέρει στους πελάτες της εταιρείας πλήθος λειτουργιών και αυτοματισμών, όπως: προσωποποιημένος προϊοντικός κατάλογος και τιμοκατάλογος ανά πελάτη, πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία έγκρισης παραγγελιών και ελέγχου διαθεσιμότητας από την Πρόκος ΑΕΒΕ, αποστολής προφόρμας και τελικών τιμών, καθώς και επαναπαραγγελία.
Μέσω αυτού του ιδιαιτέρως καινοτόμου έργου που δημιούργησε η Generation Y, η Πρόκος ΑΕΒΕ αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο τα operations της και ισχυροποιεί την εμπειρία των πελατών της, καθώς και τη σχέση της μαζί τους.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]