Νέα συνεργασία για τη Sleed και τον Ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife FFH στα πλαίσια της δημιουργίας και προώθησης περιεχομένου για το blog της.
Η Sleed έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το κομμάτι της αρθρογραφίας για το blog της Eurolife FFH, βασιζόμενη στην επικαιρότητα, την εποχικότητα, αλλά και τις εμπορικές ανάγκες του πελάτη, συνδυάζοντας την προώθηση των κατάλληλων προγραμμάτων, με συμβουλές ανάλογες με τις ανάγκες του καταναλωτή, σε κάθε στάδιο της ζωής του.
Στόχος της Eurolife FFH μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι η παραγωγή και προώθηση περιεχομένου σχετικού με τις ανάγκες των πελατών της, καθώς και η βελτίωση του SEO, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, δημιουργώντας και αναλύοντας ένα ολοκληρωμένο funnel από την ενημέρωση του χρήστη έως και την κάλυψη των αναγκών του μέσα από τις υπηρεσίες της Eurolife FFH.
"Παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με το περιεχόμενο των άρθρων, αλλά και την στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης του blog, η Sleed έχει καταφέρει μέσα από τα digital κανάλια που διαχειρίζεται εκ μέρους της Eurolife FFH, να φέρει τον καταναλωτή πιο κοντά στα κατάλληλα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν κάθε του ανάγκη", ανέφερε ο Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director στη Sleed.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Pappas Elevators, η κορυφαία ελληνική πολυεθνική η οποία προσφέρει καινοτόμες καθετοποιημένες υπηρεσίες και ολοκληρωμένη γκάμα από προϊόντα και υπηρεσίες κάθετης και οριζόντιας μεταφοράς εντός κτιρίων, εμπιστεύτηκε την Generation Y - International eBusiness Hub για την σχεδίαση και την δημιουργία της νέας της corporate ιστοσελίδας.
Η Generation Y χρησιμοποιώντας τα πολυάριθμα custom εργαλεία που διαθέτει και την 20ετή εμπειρία της στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, έφερε στην ζωή μια μοντέρνα και ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα, η οποία ανταποκρίνεται άριστα στις προσδοκίες της Pappas Elevators για έναν ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας και του website design του pharm24.gr πραγματοποίησε η Sleed. Διευρύνοντας τη σταθερή τους συνεργασία στο κομμάτι του digital marketing, Pharm24 και Sleed δημιούργησαν μια νέα εταιρική ταυτότητα, με σύγχρονη αισθητική που αντικατοπτρίζει τις κλασικές αξίες του brand: Ασφάλεια, Εμπιστοσύνη, Ειλικρίνεια.
Ο αριθμός 24 πρωταγωνιστεί στο λογότυπο, ενώ ο τρόπος που είναι μπλεγμένοι οι δύο αριθμοί μεταξύ τους παραπέμπει στο σταυρό, κατά κόρον medical symbol. Η χρήση του φύλλου, μέσα στο οποίο υπάρχει το ".gr", ενισχύει την εικόνα ενός brand με στόχο την εξυπηρέτηση κάθε ανάγκης υγείας, ευεξίας και ομορφιάς με προϊόντα εμπνευσμένα από τη Φύση.
Ο σχεδιασμός του νέου website έγινε με κύριο γνώμονα 2 βασικές αξίες του σύγχρονου website design:
● Clean & Minimal Σχεδιασμός με ξεκάθαρη αποτύπωση της πληροφορίας
● Εύκολη & Γρήγορη Πλοήγηση με έμφαση στο mobile usability
Χρησιμοποιώντας ως κύριο brand element το φύλλο από το logo, δημιουργήθηκαν patterns και icons, τα οποία εντάσσουν τον καταναλωτή σε ένα branded και ξεχωριστό περιβάλλον. Ο καταναλωτής μπορεί πλέον να βρει ευκολότερα αυτό που αναζητά! Προσφορές, Top Προϊόντα και τα αγαπημένα του brands δεσπόζουν όλα στη homepage για άμεση πρόσβαση, ενώ το μενού έχει εμπλουτιστεί με minimal icons σχετικά με την κάθε κατηγορία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Μετά από την συμπλήρωση ήδη 9 ετών συνεργασίας, η Κάβα Ανθίδης, μια από τις μεγαλύτερες κάβες στην Ελλάδα με 4 καταστήματα λιανικής, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα χονδρικής, αποκλειστικός διανομέας σε μερικά από τα γνωστότερα brands και με μεγάλη οικογενειακή παράδοση η οποία ξεκινά από το 1945, δείχνει την εμπιστοσύνη της στην Generation Y, αναθέτοντάς της εκ νέου την custom σχεδίαση και την δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός της.
Το ανανεωμένο anthidis.gr θα περιλαμβάνει τα ίδια και περισσότερα εμπορικά εργαλεία, κάνοντας έτσι ακόμα ένα σημαντικό βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής επιχείρησης.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Επιστρατεύοντας την 20ετή εμπειρία, τις γνώσεις και την τεχνολογική καινοτομία που διαθέτει, η Generation Y ανέλαβε και υλοποίησε την κατασκευή του φιλόδοξου project για μία από τις μεγαλύτερες μαρίνες στην Ευρώπη!
H Μαρίνα Φλοίσβου, η οποία ανήκει στον εισηγμένο όμιλο συμμετοχών Lamda Development, απευθύνθηκε στην Generation Y θέτοντάς της ως στόχο και πρόκληση να δημιουργήσει έναν εκσυγχρονισμένο, premium ιστότοπο που να μεταφέρει στο ψηφιακό περιβάλλον το προφίλ, τη φιλοσοφία, τον όγκο και το εύρος υπηρεσιών της Μαρίνας Φλοίσβου, εξασφαλίζοντας το πιο ευχάριστο και ξεκούραστο user journey και για τους επαγγελματίες και ιδιοκτήτες που επιθυμούν να ενημερωθούν για τον ελλιμενισμό των σκαφών τους αλλά και για τους επισκέπτες.
Διαχειριζόμενη το έργο, η Generation Y πέτυχε να δώσει το ψηφιακό προφίλ που αρμόζει σε μία επένδυση ιδιαίτερης σημασίας για τη χώρα, ακολουθώντας μια διαδρομή κομψότητας και μινιμαλισμού. Χωρίς να υστερεί καθόλου σε ουσία, δημιούργησε ένα εξαιρετικό τελικό προϊόν που ενισχύει περαιτέρω την κυριαρχία της Μαρίνας Φλοίσβου στον κλάδο της, ενώ πρόκειται να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο για όλους όσους ασχολούνται με τον κόσμο των mega-yachts στην Ελλάδα, καθώς και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη συμβολή της μαρίνας στην πόλη.
Ακολουθώντας τα παγκόσμια trends, το τμήμα Creative της Generation Y δημιούργησε τις συντεταγμένες για ένα καθόλα σύγχρονο site, με μίνιμαλ αισθητική βάσει UI/UX και δίνοντας έμφαση στο responsive design ώστε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία να είναι το ίδιο εύχρηστα σε όλες τις συσκευές, όπως το εργαλείο για το κόστος ελλιμενισμού, η αίτηση για ελλιμενισμό κ.ο.κ.
Επιπλέον, όλα τα καταστήματα της Μαρίνας Φλοίσβου πλέον διαθέτουν δικές τους εσωτερικές σελίδες μέσα στο website, όπου παρουσιάζονται αναλυτικά όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους, ενώ κάποιες από τις νέες λειτουργικότητες αφορούν στην ενημέρωση των χρηστών για την πλούσια agenda των εκδηλώσεων που διοργανώνονται από τη Μαρίνα Φλοίσβου, με τη χρήση εύχρηστου και δυναμικού calendar εκδηλώσεων.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Με οδηγό την καινοτομία και το επόμενο επιχειρηματικό βήμα, τόσο της εταιρείας όσο και του πελάτη, η Eurosupplies συστήνεται ξανά μέσω του νέου logo της που προβάλει όσα αντιπροσωπεύει η ίδια η επιχείρηση.
Το νέο λογότυπο εκφράζει την εξέλιξη της Eurosupplies στο 2020 με μια καθαρή και επαγγελματική γραμματοσειρά, στην οποία περικλείεται η μακρόχρονη εμπειρία και κληρονομιά της επιχείρησης. Ένα logo με ισχυρό και κομψό χαρακτήρα, ευανάγνωστο και ευκολότερα αναγνωρίσιμο από το αγοραστικό κοινό. Χαρακτηριστικά είναι και τα συμμετρικά σχέδια που αντιπροσωπεύουν το μέλλον της εταιρείας σε συνεργασία με το επιτυχημένο μέλλον του πελάτη.
Λίγα λόγια για την Eurosupplies
Η Eurosupplies αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές εταιρείες με σταθερή ανάπτυξη στην Ελλάδα στο χώρο της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών εκτύπωσης και τεχνολογίας. Με μακρόχρονη εμπειρία από το 1995, απευθύνεται σε όλους τους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας της ελληνικής αγοράς τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, ενώ έχει καταφέρει να συνάψει συνεργασίες με κορυφαίους κατασκευαστές και προμηθευτές. Η προσήλωση και συνέπεια στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής την οδήγησαν σε αρκετές πιστοποιήσεις, όπως HP Platinum Partner, Canon Gold Partner, Epson Gold Partner, HP & Samsung Service Center και Canon Authorized Service Center.
Για άλλη μια φορά η 3ds Digital Agency ανταποκρίθηκε απόλυτα στο όραμα του πελάτη, δημιουργώντας ένα καινοτόμο logo με υψηλή εμπορική αξία και συμβάλλοντας καθοριστικά στο rebranding της Eurosupplies.
Μάθετε περισσότερα για τη Eurosupplies και τα προϊόντα της μέσα από το eurosupplies.com.gr και για την 3ds στο 3ds.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Το πολυβραβευμένο έργο της Linakis.digital, Hertz.gr, απέσπασε ένα ακόμη βραβείο από τα Business IT Excellence Awards 2020, τον κορυφαίο θεσμό στον χώρο της τεχνολογίας των πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) που βραβεύει κάθε χρόνο τις ολοκληρωμένες πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού και την καινοτόμο αξιοποίηση των AI, Big Data, και Cloud.
Το βραβείο αυτό αντικατοπτρίζει την επιτυχημένη προσπάθεια να διατηρεί υγιείς και μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες της, επενδύοντας σε τολμηρές ιδέες που συνδυάζουν την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα.
Το έργο Hertz.gr κέρδισε το Silver BITE Award στην ενότητα Εξειδικευμένες Κλαδικές Εφαρμογές στον Τουρισμό. Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μια προσπάθεια της Linakis.digital στήριξης και υλοποίησης του στρατηγικού στόχου της Autohellas S.A., της μεγαλύτερης εθνικής εταιρείας franchisee της Hertz στον κόσμο, να κυριαρχήσει στη βιομηχανία ενοικίασης αυτοκινήτων και χρηματοδοτικής μίσθωσης. Η Hertz Autohellas εμπιστεύθηκε την Linakis Digital ως στρατηγικό συνεργάτη για τον επανασχεδιασμό του website και τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας κράτησης.
Το Hertz.gr έχει δημιουργηθεί ώστε να προσφέρει μια εύκολη και ελκυστική εμπειρία χρήστη. Το νέο σύγχρονο και εύκολο στην πλοήγηση περιβάλλον μαζί με τις πρόσθετες λειτουργίες που προσφέρονται στοχεύουν στην αύξηση των on-line πωλήσεων και στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών. Η τεχνολογία της Umbraco χρησιμοποιήθηκε για την ενημέρωση και την επέκταση του μηχανισμού κρατήσεων ώστε το νέο σύγχρονο website να ανταποκρίνεται στο όραμα της Hertz Autohellas για την παροχή ολοκληρωμένων και καινοτόμων υπηρεσιών που ικανοποιούν τις ανάγκες κάθε πελάτη, ανά πάσα στιγμή.
Η Linakis.digital πρωτοπορεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών έργων παρέχοντας υπηρεσίες digital strategy & consulting, UX & UI service design, website & mobile applications development & design, και customer insights and analytics. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μεγάλες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες, ενώ έχει αποσπάσει πολυάριθμες βραβεύσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα της ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ - Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Εγγυήσεων Προέλευσης. Άλλος ένας μεγάλος οργανισμός που εμπιστεύτηκε την υλοποίηση του νέου του site www.dapeep.gr, στην ομάδα των έμπειρων web developers της ΕΛΕΔ.
Η νέα ιστοσελίδα της ΔΑΠΕΕΠ www.dapeep.gr, είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή, για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή. Στην αρχική σελίδα, ο επισκέπτης μπορεί με μια ματιά να βρει αυτό που ψάχνει αφού όλες οι σημαντικές κατηγορίες είναι τακτοποιημένες στο header.
Μπορεί εύκολα να ενημερωθεί για τα νέα, τις Σημαντικές Ανακοινώσεις, το Συνοπτικό Πληροφοριακό Δελτίο ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ, το Μηνιαίο Δελτίο Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ, τις Δημοπρατήσεις Αδιάθετων Δικαιωμάτων Εκπομπής Αερίων Θερμοκηπίου στην Κοινή Πλατφόρμα, ενώ σε εμφανές σημείο βρίσκεται η περιοχή εισόδου των παραγωγών (login).
Όλα τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν σε εμφανές σημείο στο footer ώστε ο ενδιαφερόμενος να έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει απευθείας με την εταιρεία, ενώ φυσικά υπάρχει και σύνδεσμος προς την Διαύγεια.
Ο Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Εγγυήσεων Προέλευσης (ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ) διαχειρίζεται τις ΑΠΕ και την Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (ΣΗΘΥΑ) του Εθνικού Διασυνδεδεμένου Συστήματος, καθώς και τις Εγγυήσεις Προέλευσης ηλεκτρικής ενέργειας που έχουν παραχθεί από ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ. Είναι ο εκπλειστηριαστής των δικαιωμάτων ρύπων στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα λειτουργεί και ως Φορέας Σωρευτικής Εκπροσώπησης (ΦΟΣΕ) παραγωγών ΑΠΕ.
Αποτελεί τη μετεξέλιξη του Λειτουργού Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΛΑΓΗΕ ΑΕ) και δημιουργήθηκε με σκοπό να ικανοποιήσει τις σύγχρονες προκλήσεις στον χώρο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, ενώ παράλληλα αποτελεί τον μεγαλύτερο μέτοχο στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας (ΕΧΕ) και τον δεύτερο μεγαλύτερο πωλητή μετά τη ΔΕΗ στην Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας (Η.Ε.) που λειτουργεί το ΕΧΕ.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Το deligate.gr έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά. Είναι η μοναδική ηλεκτρονική πύλη για όλα τα ελληνικά προϊόντα ΠΟΠ (Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης) και ΠΓΕ (Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης) με πολλές χρήσιμες πληροφορίες γι’ αυτά, προβάλλοντας τους Έλληνες παραγωγούς και τα καταστήματα που διαθέτουν τέτοια προϊόντα.
Πρόκειται για μια καινοτόμο δραστηριότητα, που λύνει το σοβαρό πρόβλημα των παραγωγών σχετικά με την ανάδειξη της πραγματικής αξίας των ελληνικών ΠΟΠ προϊόντων, μια ηλεκτρονική πύλη που καλύπτει το κενό πληροφόρησης των καταναλωτών αναφορικά με την αξία των ΠΟΠ προϊόντων.
Το ιδιαίτερο στοιχείο του deligate.gr είναι ο πλούτος των πληροφοριών που προσφέρει. Δεν είναι ακόμη άλλος ένας κατάλογος: είναι η πύλη που σας εισάγει στον κόσμο των προστατευόμενων αυθεντικών γεύσεων και αρωμάτων της ελληνικής γης. Ένας πλήρης οδηγός, με περιγραφές και εικόνες για όλα τα προϊόντα, που φέρνει κοντά μας τοπικές ιστορίες και παραδόσεις.
Διευκολύνει τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τις ιδιαιτερότητες των προϊόντων και να εντοπίσουν τις περιοχές παραγωγής, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της αυθεντικότητας τους.
Είναι ένα εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για 270 προστατευόμενα ελληνικά προϊόντα και ένας μηχανισμός εξειδικευμένης προβολής και διαφήμισης των 2.000 και πλέον επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο δίκτυο παραγωγής και διάθεσής τους.
Το deligate.gr δίνει για πρώτη φορά την ευκαιρία στις επιχειρήσεις που παράγουν, διακινούν και εκθέτουν τα αληθινά ελληνικά προϊόντα να προβληθούν με καινοτόμες υπηρεσίες στο ευρύ κοινό.
Το deligate.gr σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από τη Simbiosis (Σύμβουλοι υποστήριξης επιχειρησιακών αποφάσεων στον αγροδιατροφικό τομέα), η οποία λειτουργεί από το 2009.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Σε συνεργασία με την Koolmetrix προχώρησαν τα Market In, για τη μελέτη UX και σχεδίαση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματός τους.
Όπως ανακοίνωσε η Koolmetrix, εφαρμόζοντας τις τελευταίες τάσεις, εργαλεία και τεχνικές σχεδιασμού ιστοσελίδων, με γνώμονα την παροχή χρηστικότητας και το engagement των χρηστών, σχεδίασε με επιτυχία το νέο ιστότοπο των Market In.
Η Koolmetrix πραγματοποίησε μια in-depth ανάλυση της εμπειρίας του χρήστη, χρησιμοποιώντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση του customer journey.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77