New Projects

Με τη Sleed εισέρχεται στο ελληνικό digital περιβάλλον η Herbalife Nutrition

Η Herbalife Nutrition είναι μια κορυφαία εταιρεία που έχει αφοσιωθεί εδώ και περίπου 50 χρόνια, στην απλούστευση της επίτευξης διατροφικών στόχων, αλλά και στόχων για έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής.

Η Sleed ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τη Herbalife Nutrition - Greece, ως ο στρατηγικός της συνεργάτης για την Digital προβολή της δεύτερης.

"Στόχος μας είναι να τη βοηθήσουμε να προχωρήσει όσο το δυνατόν ταχύτερα στο digital περιβάλλον, παρέχοντάς της υπηρεσίες Consulting και Digital Marketing.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνενώνουμε τις δημιουργικές μας δυνάμεις στηρίζοντας τη Herbalife Nutrition στον online κόσμο και δίνοντας μια ‘φρέσκια’ πνοή στη digital παρουσία της.
Πιστεύουμε σε αυτή τη συνεργασία και είμαστε σίγουροι πως θα καταφέρει να δράσει πολλαπλά, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δύναμη του παγκοσμίως φημισμένου brand", δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής της Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Το νέο corporate website της Intramed από τη Generation Y

Live βγήκε πριν από μερικές ημέρες από τη Generation Y, το νέο εταιρικό προφίλ της Intramed, μιας από τις μεγαλύτερες φαρμακαποθήκες στη χώρα. H Intramed, διαθέτοντας 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και έχοντας αποκλειστική συνεργασία με γνωστές εταιρείες παραγωγής παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Ευρώπη, απέκτησε, χάρη στη συνεργασία με την Generation Y, ένα υπερσύγχρονο corporate site, που πρωτίστως ενισχύει την εταιρεία και αναδεικνύει την γκάμα των προΙόντων της (Sebamed, Atache, Nacridem-Arubix, O-PUR).

Το www.intramed-pharma.gr με έξυπνη κατηγοριοποίηση και ιδιαίτερο design παρέχει ενημέρωση για την εταιρία, την ιστορία και τη φιλοσοφία της και παράλληλα παρουσιάζει τα προϊόντα που διαθέτει στην ελληνική αγορά, έξυπνα ταξινομημένα ανά κατηγορία, ανάγκη και brand, βοηθώντας τον χρήστη να πλοηγηθεί άνετα και στοχευμένα, ενισχύοντας το engagement του με την εταιρία.

Στα πλέον καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου εταιρικού προφίλ της Intramed ξεχωρίζει το ειδικό εργαλείο αναζήτησης, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μπορεί να βρει καταστήματα που εμπορεύονται τα προϊόντα της Intramed κοντά στην περιοχή που τον ενδιαφέρει, βλέποντάς τα και στον χάρτη αλλά και σε λίστα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Από την ΕΛΕΔ η ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε την ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου, mykrikri.be (www.mykrikri.be). Η γνωστή σε όλους βιομηχανία γαλακτοκομικών πλέον εξάγει την μοναδική σειρά γιαουρτιών Κρι Κρι και στο Βέλγιο και προβάλλει τα προϊόντα της σε ένα site που είναι διαθέσιμο σε δύο γλώσσες, Γαλλικά και Ολλανδικά.

Η ιστοσελίδα βασίζεται σε UI/UX που είναι… ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ασφαλώς είναι πολύ φιλικό στον χρήστη!

Στην αρχική σελίδα μπορεί ο επισκέπτης να ενημερωθεί για τα οφέλη του φημισμένου Ελληνικού γιαουρτιού, με τη βοήθεια ενός slider με εικόνες και να γνωρίσει με μία ματιά τα προϊόντα της εταιρείας. Μπορεί επίσης να μεταφερθεί σε άλλες εποχές βλέποντας παλιές, ασπρόμαυρες φωτογραφίες που απεικονίζουν πωλητές παγωτού Κρι Κρι να πωλούν παγωτό με το καρότσι.

Στο header υπάρχουν κατηγορίες όπου μπορούμε να ενημερωθούμε για την ιστορία της Κρι Κρι, τα συστατικά κάθε προϊόντος αλλά και να δούμε πώς είναι μια τυπική ημέρα παραγωγής γιαουρτιού, από την φάρμα στο… κεσεδάκι μας.

Η επικοινωνία είναι εύκολη αφού ο ενδιαφερόμενος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρεία ή τον διανομέα για το Βέλγιο-Λουξεμβούργο μέσω μίας εύχρηστης contact form. Τέλος, η ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου, έχει responsive συμπεριφορά για να παίζει τέλεια σε κάθε συσκευή.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το νέο e-shop της Άννα Ραξέφσκι από τη CS-Cart Hellas

Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρονικό κατάστημα της Άννα Ραξέφσκι, raxsta.gr είναι πλέον online και ήδη οι φίλες του brand το επισκέπτονται καθημερινά, για να δούν και να αγοράσουν τα μοναδικά της σχέδια.

Το κατάστημα είναι κατασκευασμένο με CS-Cart σε responsive σχεδιασμό, με μεγάλες εικόνες των ρούχων σε μίνιμαλ σχέδιο και στα χρώματα της εταιρείας.

Ένα μεγάλος αριθμός ευκολιών για τον επισκέπτη έχει ενσωματωθεί στο κατάστημα, όπως, για παράδειγμα, προβολή των διαθεσίμων νούμερων και χρωμάτων στη λίστα προϊόντων μιας κατηγορίας, ενώ είναι απολύτως φιλικό ως προς to facebook, το twitter και το instagram.

Επίσης, ενσωματώνει blog για την ενημέρωση των επισκεπτών στις τάσεις και τη μόδα, ενώ υποστηρίζει πλήθος διαφορετικών τρόπων πληρωμής.

Επισκεφτείτε το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Άννα Ραξέφσκι στο www.raxsta.gr.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της CS-Cart Hellas.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέο site για το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, www.ipe.org.gr/.

Πρόκειται για ένα site πολύ φιλικό και κατανοητό προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή. Στην αρχική σελίδα, ο επισκέπτης μπορεί με μια ματιά να βρει αυτό που ψάχνει αφού όλες οι σημαντικές κατηγορίες είναι τακτοποιημένες στο header. Μπορεί εύκολα να ενημερωθεί για τα νέα, τις εκδηλώσεις αλλά και για το ετήσιο συνέδριο του Ι.Π.Ε. σε ένα περιβάλλον που ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις UI/UX! Πολύ χρήσιμη είναι και η σελίδα της «εκπαίδευσης» όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί με λίγα clicks να δηλώσει συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης μεγάλων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

Όλα τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν σε εμφανές σημείο στο footer ώστε ο ενδιαφερόμενος να έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει απευθείας με το Ινστιτούτο, να κάνει εγγραφή στο newsletter ή να ακολουθήσει το Ι.Π.Ε. στο Facebook ή το LinkedIn.

Η πιστοποιημένη ομάδα Marketing της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου έχει αναλάβει επίσης το Performance Marketing του ΙΠΕ, με την δημιουργία και αποστολή newsletter για τις προσεχείς εκδηλώσεις (E-mail Marketing), και την δημιουργία περιεχομένου στα social media.

Το Ι.Π.Ε. ιδρύθηκε από στελέχη πωλήσεων από όλους τους κλάδους της αγοράς με αποστολή την προαγωγή του επαγγέλματος των πωλήσεων μέσα από συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το ανανεωμένο electroshop.gr από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε το νέο responsive e-shop της electroshop.gr. Το νέο www.electroshop.gr είναι μοντέρνο, με πλούσιο υλικό και δομή που ακολουθεί τις τάσεις UI/UX. Όλα τα παραπάνω, με την εγγύηση της έμπειρης ομάδας από web designers και developers της ΕΛΕΔ που έχουν να υπερηφανεύονται ότι έχουν φτιάξει ένα από τα καλύτερα e-shop της κατηγορίας!

Οι κατηγορίες στην αρχική σελίδα είναι ξεκάθαρες, πλούσιες σε υλικό και κατατοπιστικές ώστε να γίνεται η περιήγηση των επισκεπτών ακόμα πιο εύκολη! Αναζητάτε φίλτρα νερού, μικροσυσκευές ή μαγειρικά σκεύη; Βρείτε άμεσα αυτό που ψάχνετε μέσω χρήσιμων slider και αναλυτικών φίλτρων αναζήτησης και κάντε check out με λίγα clicks!

Το στήσιμο του site έγινε με γνώμονα τον πελάτη γι αυτό και υπάρχουν χρήσιμες λειτουργίες που κάνουν τον επισκέπτη να προβεί εύκολα και «άφοβα» σε αγορά. Τα προϊόντα του site είναι συνδεδεμένα με σύστημα ERP ώστε ο χρήστης να γνωρίζει αυτόματα και ανά πάσα στιγμή την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος. Κατά την διάρκεια παραμονής σε ένα προϊόν μπορεί ο ενδιαφερόμενος να δει παλαιότερες αξιολογήσεις (ή και να αξιολογήσει ο ίδιος το προϊόν) ώστε να έχει μια πλήρη εικόνα βάσει σχολίων. Ακόμη, ο πελάτης μπορεί να υπολογίσει τα έξοδα αποστολής εξ’ αρχής, χωρίς να χρειαστεί να πάει στο καλάθι αλλά και να γνωρίζει από πριν την ημέρα παράδοσης χάρη στη λειτουργία shipment countdown.

Πολύ σημαντικό επίσης είναι ότι ο αγοραστής παρακινείται για παράλληλη ή ενισχυτική πώληση (cross-selling και upselling) με προτάσεις σχετικών ή και συμπληρωματικών προϊόντων. Τα προϊόντα αυτά επιλέγονται αυτόματα μέσω αλγόριθμων και εμφανίζονται δυναμικά ανάλογα τις προτιμήσεις και της διαδρομής του πελάτη στο site.

Τέλος, στο footer θα βρούμε τα πολύ χρήσιμα social media buttons που προτρέπουν τον επισκέπτη να ακολουθήσει την electroshop.gr στα social media αλλά και πεδίο που μπορεί ο χρήστης να κάνει εγγραφή στο newsletter ώστε να μαθαίνει πρώτος νέα και προσφορές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Sleed λανσάρισε νέο dating app

Ένα ολόφρεσκο dating app, το Vespr.io, κάνει το launch του αυτές τις μέρες παρουσιάζοντας στην αγορά ένα νέο matching concept με αμέτρητα Like, ατέλειωτο chatting & matching.

Το launch ξεκινά μέσα στις επόμενες εβδομάδες και η Vespr IKE επέλεξε τη Sleed ως συνεργάτη σε όλα τα digital κανάλια προώθησης του νεου talk of the town dating app.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Το νέο Greeka.com από την Codibee

Με ανανεωμένη εμφάνιση και πλουσιότερο περιεχόμενο, το νέο Greeka.com, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό portal της Ελλάδας, ήρθε για να μας μυήσει στα πιο όμορφα μυστικά της χώρας!

Θέλοντας να ευχαριστήσει τους περισσότερους από 700.000+ επισκέπτες και επαγγελματίες Τουρισμού που το επιλέγουν κάθε μήνα εδώ και 19 χρόνια, το Greeka.com δημιούργησε ένα νέο σύγχρονο, εύχρηστο και φιλικό ψηφιακό περιβάλλον.

Μέσα σε αυτό, το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλους τους εγχώριους προορισμούς, να κλείσει πακέτα διακοπών και να οργανώσει όλες τις δραστηριότητες που θα κάνουν τις διακοπές του στην Ελλάδα μοναδικές. Παράλληλα οι αυτοματισμοί και τα νέα εμπορικά εργαλεία του νέου site δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον για την προώθηση όλων των επιχειρήσεων Τουρισμού που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα δυνητικό πελατολόγιο από 280 χώρες παγκοσμίως!

Το νέο Greeka.com μεταξύ άλλων διαθέτει:

  • Community area για τα 50.000+ μέλη του βασισμένo στην REACT technology του Facebook
  • Ειδικά σχεδιασμένη λειτουργικότητα με ταξιδιωτικές προτάσεις για όσους γνωρίζουν τον προορισμό τους και για όσους θέλουν βοήθεια στον σχεδιασμό των ιδανικών διακοπών
  • Έξυπνη κατηγοριοποίηση εγχώριων προορισμών
  • Blog με unique online content που παρέχει πληροφορίες για προορισμούς, επιχειρήσεις Τουρισμού και holiday activities
  • “ORGANIZE YOUR GREECE HOLIDAYS” widget με όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται κάθε ταξιδιώτης για ολοκληρωμένο σχεδιασμό διακοπών
  • Ειδικό section με έτοιμα πακέτα διακοπών
  • Agenda events, festivals και διοργανώσεις σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς

Ενδεικτικό της νέας δυναμικής εισόδου του site στην αγορά είναι το παράλληλο λανσάρισμα του mobile app “Cool Radar by Greeka”. Η εφαρμογή αποτελεί τον πιο διασκεδαστικό τρόπο για αναζήτηση φαγητού και ποτού σε όλη την Ελλάδα ανάλογα τις προσωποποιημένες ανάγκες ψυχαγωγίας των ταξιδιωτών. To application είναι διαθέσιμο δωρεάν σε Android και iPhone συσκευές.

«Η δημιουργία του νέου Greeka.com ήταν μία πρόκληση για εμάς. Το νέο portal είναι διαρκώς εξελισσόμενο, ενημερώνεται καθημερινά με νέο υλικό και σημαντικές εμπορικές συνεργασίες. Στόχος μας είναι να συνεχίσει να αποτελεί ένα αξιόπιστο μέσο για την ανάδειξη της Ελλάδας και του εγχώριου τουριστικού προϊόντος», επισήμανε ο Operations Manager της εταιρείας, κύριος Ολιβιέ Μουτόπουλος.

Το νέο Greeka.com έχοντας να παρουσιάσει γεύσεις, παραλίες, εντυπωσιακά χρώματα, μοναδικούς προορισμούς και χιλιάδες εικόνες δεν είναι απλώς ένας ταξιδιωτικός οδηγός. Είναι η απόδειξη ότι πράγματι ο προορισμός είναι το ίδιο το ταξίδι!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Codibee.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέο e-shop για το Sofa.gr από την ΕΛΕΔ

Η Sofa.gr εμπιστεύτηκε τον σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου της e-shop στην έμπειρη ομάδα web designers και web developers της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου.

Σχεδιαστικά, βασίζεται σε ένα καλαίσθητο και φιλικό UI/UX που δίνει από την πρώτη στιγμή την αίσθηση στο χρήστη ότι δεν πρόκειται για άλλο ένα βαρετό και συνηθισμένο e-shop. Στην αρχική σελίδα μπορεί ο επισκέπτης με μια ματιά να διαμορφώσει μια γενική εικόνα για την εταιρεία με την βοήθεια ενός πρακτικού slider με πλούσιο υλικό. Μπορεί, επίσης, να περιηγηθεί σε χρήσιμα σημεία του site όπως το blog, την ιστορία της Sofa.gr, την φόρμα επικοινωνίας αλλά και τα τελευταία νέα. Πολύ χρήσιμο είναι επίσης το online chat που επιτρέπει στον πελάτη να μιλήσει απευθείας με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο.

Τα προϊόντα είναι τακτοποιημένα και μαζεμένα σε ένα πρακτικό αναδυόμενο mega menu που δίνει την δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να εντοπίσει εύκολα αυτό που ψάχνει και, φυσικά, να προχωρήσει στην αγορά με λίγα μόνο click. Όλα αυτά, σε ένα responsive περιβάλλον που παίζει σε κάθε οθόνη, ανεξάρτητα ανάλυσης και μεγέθους.

Η πιστοποιημένη ομάδα marketing της ΕΛΕΔ, έχει επίσης αναλάβει το Digital Performance Marketing της Sofa.gr με προώθηση της εταιρείας στην Google (μέσω Paid Search Ads, Display Ads και Remarketing) και στα Social Media.

Η Sofa.gr είναι ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο κατασκευής επίπλου με ιστορία άνω των 30 ετών και είναι γνωστή στους καταναλωτές για τα ελληνικής κατασκευής χειροποίητα έπιπλα ανώτερης ποιότητας και αισθητικής.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας έχει πλέον νέο web site

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα responsive ιστοσελίδα της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, www.leshiepi.gr της οποίας είναι και χορηγός.

Η αρχική σελίδα περιέχει slider από εικόνες με χρήσιμες πληροφορίες και πεδία με τελευταία νέα, υπηρεσίες για τα μέλη αλλά και τους μεγάλους χορηγούς. Ο επισκέπτης του site μπορεί εύκολα να ενημερωθεί σχετικά με το σωματείο, τη δομή και τα μέλη του αλλά και να αναζητήσει έρευνες, μελέτες, δελτία τύπου και ανακοινώσεις που αφορούν την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Πολύ χρήσιμη είναι και η φόρμα επικοινωνίας που παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα να έρθει σε άμεση επαφή με το σωματείο.

Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, το οποίο ιδρύθηκε το 1995 από καταξιωμένους Έλληνες επιχειρηματίες με στόχο να αναδείξει και να στηρίξει την ελληνική επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, κυρίως όπως αυτή εκφράζεται μέσα από την επιχειρηματική δράση και το όραμα νέων ανθρώπων. Σήμερα έχει μέλη, εκπροσώπους τόσο της παλαιότερης όσο και τις νεότερης επιχειρηματικής γενιάς.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no" scroll_reveal="enter right"]

 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search