Η ομάδα της 3ds υπογράφει τη νέα digital καμπάνια του πολυκαταστήματος Κανελλόπουλος – ενός από τα μεγαλύτερα καταστήματα της Θεσσαλονίκης, με δεκαετίες παρουσίας στο χώρο του λιανικού εμπορίου, το οποίο φιλοξενεί όλα τα επώνυμα brands σε ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, καλλυντικά και αρώματα.
Η νέα στρατηγική έχει εκπονηθεί από τη 3ds, και βασίζεται σε Google, Social Media και email marketing καμπάνιες, που σκοπό έχουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της εταιρείας, η οποία υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην ποιότητα και την πολυτέλεια.
Τα έντονα δημιουργικά και τα call-to-action λεκτικά, ζωντανεύουν το συναίσθημα και επεκτείνουν την εμβληματικότητα των κορυφαίων brands, ενώ ταυτόχρονα εναρμονίζονται πλήρως με την υπάρχουσα εταιρική ταυτότητα του πολυκαταστήματος Κανελλόπουλος, που καλεί παλιούς και νέους πελάτες να ανανεωθούν μαζί του!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]