New Projects

Το Cherrybox σε τηλεοπτική καμπάνια made by Sleed

Στόχος της τηλεοπτικής καμπάνιας ήταν να συστήσει το Cherrybox σε νέα κοινά, αναδεικνύοντας παράλληλα την φρέσκια, μοντέρνα και pop αισθητική του brand.

Το άκρως χαρούμενο, παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό mood της καμπάνιας, δημιουργεί σε κάθε γυναίκα που έχει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις, την έντονη επιθυμία να γίνει άμεσα μέρος αυτής της ιδέας.

Η παραγωγή του τηλεοπτικού spot πραγματοποιήθηκε από την δημιουργική ομάδα της Sleed. Ωστόσο, μεγάλη ευελιξία και ταχύτητα στο συντονισμό και την οργάνωση του έργου, έδωσε το γεγονός ότι σε επίπεδο creative, production και post production χρησιμοποιήθηκε το ολοκαίνουριο Studio της Sleed και η καταρτισμένη in house ομάδα παραγωγής του.

Πέρα από το τηλεοπτικό περιβάλλον, το spot έχει σκηνοθετηθεί εξυπηρετώντας βέλτιστα και τη Social Media στρατηγική, δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών Social Media υλικών με ευκολία και αποτελεσματικότητα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το νέο website της Autohellas από την Linakis.digital

Η Autohellas ενισχύει την ψηφιακή της παρουσία με τη νέα πλατφόρμα ενοικίασης αυτοκινήτων www.thrifty.com.gr. Το νέο website από την Linakis.digital ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες του χρήστη με ένα digital interface υψηλής αισθητικής. Η κυριαρχία στη βιομηχανία ενοικίασης και leasing αυτοκινήτων αποτελεί στρατηγικό στόχο της Autohellas και η ανανεωμένη πλατφόρμα Thrifty συνεισφέρει καταλυτικά στην επίτευξη του.

H ροή των κρατήσεων αλλά και η αισθητική της πλατφόρμας επανασχεδιάστηκαν ώστε να εξασφαλίζουν μια ευχάριστη εμπειρία. Το καινούργιο user interface απαντά στις ανάγκες του χρήστη, ενώ ο σχεδιασμός είναι στις γραμμές του brand, ενισχύει το προφίλ της εταιρίας και δημιουργεί πιστούς πελάτες. Η πλοήγηση είναι εύκολη και ταυτόχρονα υπηρετεί όλους τους στρατηγικούς στόχους της Autohellas.

To www.thrifty.com.gr είναι ένα πρωτοποριακό ecommerce website που αναπτύχθηκε πάνω στο Umbraco CMS (Content Management Software). Το Umbraco  ικανοποιεί τις πιο απαιτητικές ανάγκες και εξασφαλίζει απίστευτη απόδοση. Μέσω των αυτοματισμών που διαθέτει παρέχει απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης ψηφιακών καναλιών πωλήσεων με μοναδικές επιδόσεις.

Ο Βασίλης Λινάκης, CEO της Linakis.digital μας είπε: «Με την Autohellas έχουμε δημιουργήσει ψηφιακά έργα που ανταποκρίνονται στα υψηλότερα διεθνή πρότυπα. Σκοπός μας είναι κάθε φορά να υπερβαίνουμε τις προσδοκίες των πελατών μας και να συμβάλουμε στην ψηφιακή εξέλιξη τους. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεχίζουμε την πολυετή μας συνεργασία με την Autohellas με το ανανεωμένο www.thrifty.com.gr το οποίο ανεβάζει τα στάνταρτ στον τομέα  ενοικίασης και leasing αυτοκινήτων.»

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Πρωτογενής έρευνα αγοράς από την Generation Y για την ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε

Με πολλά πολύτιμα ευρήματα και συμπεράσματα ολοκληρώθηκε η πρωτογενής έρευνα αγοράς που ανέλαβε και διεξήγε για λογαριασμό της ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. η Generation Y – International eBusiness hub.

Μία από τις κορυφαίες εταιρείες οινοπνευματωδών ποτών και αναψυκτικών στην Ελλάδα, με δυναμική παρουσία και κληρονομιά πάνω από μισό αιώνα στον κλάδο, εμπιστεύτηκε την Generation Y με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας πλήρους πρωτογενούς B2C έρευνας αγοράς στη βιομηχανία τροφίμων.

Κύριοι στόχοι του εγχειρήματος ήταν η χαρτογράφηση της αγοράς καφέ, ροφημάτων και αναψυκτικών στην Ελλάδα, το προφίλ του δυνητικού πελάτη και η συμπεριφορά του καθώς και η ανάλυση ανταγωνισμού.

Η Generation Y ανέλαβε τον προγραμματισμό και την εκτέλεση όλων των απαιτούμενων ενεργειών σε όλα τα στάδια, από τον σχεδιασμό των ερωτηματολογίων έως την επεξεργασία και ανάλυση των αποτελεσμάτων.

Η έρευνα αγοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία, παράγοντας πολύτιμα συμπεράσματα και οδηγώντας σε συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. με στόχο εφαρμόζοντάς τες να ενισχύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της εταιρείας και οδηγηθεί κατ’ επέκταση σε μεγαλύτερη ανάπτυξη και κερδοφορία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στη Sleed ανέθεσε η Eurolife FFH τη στρατηγική επικοινωνίας για το blog της

Νέα συνεργασία για τη Sleed και τον Ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife FFH στα πλαίσια της δημιουργίας και προώθησης περιεχομένου για το blog της.


Η Sleed έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το κομμάτι της αρθρογραφίας για το blog της Eurolife FFH, βασιζόμενη στην επικαιρότητα, την εποχικότητα, αλλά και τις εμπορικές ανάγκες του πελάτη, συνδυάζοντας την προώθηση των κατάλληλων προγραμμάτων, με συμβουλές ανάλογες με τις ανάγκες του καταναλωτή, σε κάθε στάδιο της ζωής του.

Στόχος της Eurolife FFH μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι η παραγωγή και προώθηση περιεχομένου σχετικού με τις ανάγκες των πελατών της, καθώς και η βελτίωση του SEO, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, δημιουργώντας και αναλύοντας ένα ολοκληρωμένο funnel από την ενημέρωση του χρήστη έως και την κάλυψη των αναγκών του μέσα από τις υπηρεσίες της Eurolife FFH.


"Παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με το περιεχόμενο των άρθρων, αλλά και την στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης του blog, η Sleed έχει καταφέρει μέσα από τα digital κανάλια που διαχειρίζεται εκ μέρους της Eurolife FFH, να φέρει τον καταναλωτή πιο κοντά στα κατάλληλα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν κάθε του ανάγκη", ανέφερε ο Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director στη Sleed.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Online η νέα corporate ιστοσελίδα της Pappas Elevators από την Generation Y

Η Pappas Elevators, η κορυφαία ελληνική πολυεθνική η οποία προσφέρει καινοτόμες καθετοποιημένες υπηρεσίες και ολοκληρωμένη γκάμα από προϊόντα και υπηρεσίες κάθετης και οριζόντιας μεταφοράς εντός κτιρίων, εμπιστεύτηκε την Generation Y - International eBusiness Hub για την σχεδίαση και την δημιουργία της νέας της corporate ιστοσελίδας.

Η Generation Y χρησιμοποιώντας τα πολυάριθμα custom εργαλεία που διαθέτει και την 20ετή εμπειρία της στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, έφερε στην ζωή μια μοντέρνα και ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα, η οποία ανταποκρίνεται άριστα στις προσδοκίες της Pappas Elevators για έναν ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Από τη Sleed το redesign του Pharm24.gr

Την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας και του website design του pharm24.gr πραγματοποίησε η Sleed. Διευρύνοντας τη σταθερή τους συνεργασία στο κομμάτι του digital marketing, Pharm24 και Sleed δημιούργησαν μια νέα εταιρική ταυτότητα, με σύγχρονη αισθητική που αντικατοπτρίζει τις κλασικές αξίες του brand: Ασφάλεια, Εμπιστοσύνη, Ειλικρίνεια.

Ο αριθμός 24 πρωταγωνιστεί στο λογότυπο, ενώ ο τρόπος που είναι μπλεγμένοι οι δύο αριθμοί μεταξύ τους παραπέμπει στο σταυρό, κατά κόρον medical symbol. Η χρήση του φύλλου, μέσα στο οποίο υπάρχει το ".gr", ενισχύει την εικόνα ενός brand με στόχο την εξυπηρέτηση κάθε ανάγκης υγείας, ευεξίας και ομορφιάς με προϊόντα εμπνευσμένα από τη Φύση.

Ο σχεδιασμός του νέου website έγινε με κύριο γνώμονα 2 βασικές αξίες του σύγχρονου website design:
● Clean & Minimal Σχεδιασμός με ξεκάθαρη αποτύπωση της πληροφορίας
● Εύκολη & Γρήγορη Πλοήγηση με έμφαση στο mobile usability

Χρησιμοποιώντας ως κύριο brand element το φύλλο από το logo, δημιουργήθηκαν patterns και icons, τα οποία εντάσσουν τον καταναλωτή σε ένα branded και ξεχωριστό περιβάλλον. Ο καταναλωτής μπορεί πλέον να βρει ευκολότερα αυτό που αναζητά! Προσφορές, Top Προϊόντα και τα αγαπημένα του brands δεσπόζουν όλα στη homepage για άμεση πρόσβαση, ενώ το μενού έχει εμπλουτιστεί με minimal icons σχετικά με την κάθε κατηγορία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ανανέωση συνεργασίας της Generation Y με την Κάβα Ανθίδης

Μετά από την συμπλήρωση ήδη 9 ετών συνεργασίας, η Κάβα Ανθίδης, μια από τις μεγαλύτερες κάβες στην Ελλάδα με 4 καταστήματα λιανικής, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα χονδρικής, αποκλειστικός διανομέας σε μερικά από τα γνωστότερα brands και με μεγάλη οικογενειακή παράδοση η οποία ξεκινά από το 1945, δείχνει την εμπιστοσύνη της στην Generation Y, αναθέτοντάς της εκ νέου την custom σχεδίαση και την δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός της.

Το ανανεωμένο anthidis.gr θα περιλαμβάνει τα ίδια και περισσότερα εμπορικά εργαλεία, κάνοντας έτσι ακόμα ένα σημαντικό βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής επιχείρησης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Νέο website για τη Μαρίνα Φλοίσβου από την Generation Y

Επιστρατεύοντας την 20ετή εμπειρία, τις γνώσεις και την τεχνολογική καινοτομία που διαθέτει, η Generation Y ανέλαβε και υλοποίησε την κατασκευή του φιλόδοξου project για μία από τις μεγαλύτερες μαρίνες στην Ευρώπη!

H Μαρίνα Φλοίσβου, η οποία ανήκει στον εισηγμένο όμιλο συμμετοχών Lamda Development, απευθύνθηκε στην Generation Y θέτοντάς της ως στόχο και πρόκληση να δημιουργήσει έναν εκσυγχρονισμένο, premium ιστότοπο που να μεταφέρει στο ψηφιακό περιβάλλον το προφίλ, τη φιλοσοφία, τον όγκο και το εύρος υπηρεσιών της Μαρίνας Φλοίσβου, εξασφαλίζοντας το πιο ευχάριστο και ξεκούραστο user journey και για τους επαγγελματίες και ιδιοκτήτες που επιθυμούν να ενημερωθούν για τον ελλιμενισμό των σκαφών τους αλλά και για τους επισκέπτες.

 

Διαχειριζόμενη το έργο, η Generation Y πέτυχε να δώσει το ψηφιακό προφίλ που αρμόζει σε μία επένδυση ιδιαίτερης σημασίας για τη χώρα, ακολουθώντας μια διαδρομή κομψότητας και μινιμαλισμού. Χωρίς να υστερεί καθόλου σε ουσία, δημιούργησε ένα εξαιρετικό τελικό προϊόν που ενισχύει περαιτέρω την κυριαρχία της Μαρίνας Φλοίσβου στον κλάδο της, ενώ πρόκειται να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο για όλους όσους ασχολούνται με τον κόσμο των mega-yachts στην Ελλάδα, καθώς και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη συμβολή της μαρίνας στην πόλη.

Ακολουθώντας τα παγκόσμια trends, το τμήμα Creative της Generation Y δημιούργησε τις συντεταγμένες για ένα καθόλα σύγχρονο site, με μίνιμαλ αισθητική βάσει UI/UX και δίνοντας έμφαση στο responsive design ώστε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία να είναι το ίδιο εύχρηστα σε όλες τις συσκευές, όπως το εργαλείο για το κόστος ελλιμενισμού, η αίτηση για ελλιμενισμό κ.ο.κ.

Επιπλέον, όλα τα καταστήματα της Μαρίνας Φλοίσβου πλέον διαθέτουν δικές τους εσωτερικές σελίδες μέσα στο website, όπου παρουσιάζονται αναλυτικά όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους, ενώ κάποιες από τις νέες λειτουργικότητες αφορούν στην ενημέρωση των χρηστών για την πλούσια agenda των εκδηλώσεων που διοργανώνονται από τη Μαρίνα Φλοίσβου, με τη χρήση εύχρηστου και δυναμικού calendar εκδηλώσεων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέα εταιρική ταυτότητα για τη Eurosupplies από τη 3ds

Με οδηγό την καινοτομία και το επόμενο επιχειρηματικό βήμα, τόσο της εταιρείας όσο και του πελάτη, η Eurosupplies συστήνεται ξανά μέσω του νέου logo της που προβάλει όσα αντιπροσωπεύει η ίδια η επιχείρηση.

Το νέο λογότυπο εκφράζει την εξέλιξη της Eurosupplies στο 2020 με μια καθαρή και επαγγελματική γραμματοσειρά, στην οποία περικλείεται η μακρόχρονη εμπειρία και κληρονομιά της επιχείρησης. Ένα logo με ισχυρό και κομψό χαρακτήρα, ευανάγνωστο και ευκολότερα αναγνωρίσιμο από το αγοραστικό κοινό. Χαρακτηριστικά είναι και τα συμμετρικά σχέδια που αντιπροσωπεύουν το μέλλον της εταιρείας σε συνεργασία με το επιτυχημένο μέλλον του πελάτη.

Λίγα λόγια για την Eurosupplies

Η Eurosupplies αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές εταιρείες με σταθερή ανάπτυξη στην Ελλάδα στο χώρο της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών  εκτύπωσης και τεχνολογίας. Με μακρόχρονη εμπειρία από το 1995, απευθύνεται σε όλους τους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας της ελληνικής αγοράς τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, ενώ έχει καταφέρει να συνάψει συνεργασίες με κορυφαίους κατασκευαστές και προμηθευτές. Η προσήλωση και συνέπεια στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής την οδήγησαν σε αρκετές πιστοποιήσεις, όπως HP Platinum Partner, Canon Gold Partner, Epson Gold Partner, HP & Samsung Service Center και Canon Authorized Service Center.

Για άλλη μια φορά η 3ds Digital Agency ανταποκρίθηκε απόλυτα στο όραμα του πελάτη, δημιουργώντας ένα καινοτόμο logo με υψηλή εμπορική αξία και συμβάλλοντας καθοριστικά στο rebranding της Eurosupplies.

Μάθετε περισσότερα για τη Eurosupplies και τα προϊόντα της μέσα από το eurosupplies.com.gr και για την 3ds στο 3ds.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Τιμητική Διάκριση για τη Linakis.digital στα Impact BITE Awards 2020

Το πολυβραβευμένο έργο της Linakis.digital, Hertz.gr, απέσπασε ένα ακόμη βραβείο από τα Business IT Excellence Awards 2020, τον κορυφαίο θεσμό στον χώρο της τεχνολογίας των πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) που βραβεύει κάθε χρόνο τις ολοκληρωμένες πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού και την καινοτόμο αξιοποίηση των AI, Big Data, και Cloud.

Το βραβείο αυτό αντικατοπτρίζει την επιτυχημένη προσπάθεια να διατηρεί υγιείς και μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες της, επενδύοντας σε τολμηρές ιδέες που συνδυάζουν την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα. 

Το έργο Hertz.gr κέρδισε το Silver BITE Award στην ενότητα Εξειδικευμένες Κλαδικές Εφαρμογές στον Τουρισμό. Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μια προσπάθεια της Linakis.digital στήριξης και υλοποίησης του  στρατηγικού στόχου της  Autohellas S.A., της μεγαλύτερης εθνικής εταιρείας franchisee της Hertz στον κόσμο, να κυριαρχήσει στη βιομηχανία ενοικίασης αυτοκινήτων και χρηματοδοτικής μίσθωσης. Η Hertz Autohellas εμπιστεύθηκε την Linakis Digital ως στρατηγικό συνεργάτη για τον επανασχεδιασμό του website και τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας κράτησης.

Το Hertz.gr  έχει δημιουργηθεί ώστε να προσφέρει μια εύκολη και ελκυστική εμπειρία χρήστη. Το νέο σύγχρονο και εύκολο στην πλοήγηση περιβάλλον μαζί με τις πρόσθετες λειτουργίες που προσφέρονται στοχεύουν στην αύξηση των on-line πωλήσεων και στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών. Η τεχνολογία της Umbraco χρησιμοποιήθηκε για την ενημέρωση και την επέκταση του μηχανισμού κρατήσεων ώστε το νέο σύγχρονο website να ανταποκρίνεται στο όραμα της Hertz Autohellas για την παροχή ολοκληρωμένων και καινοτόμων υπηρεσιών που ικανοποιούν τις ανάγκες κάθε πελάτη, ανά πάσα στιγμή.

Η Linakis.digital πρωτοπορεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών έργων παρέχοντας υπηρεσίες digital strategy & consulting, UX & UI service design, website & mobile applications development & design, και customer insights and analytics. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μεγάλες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες, ενώ έχει αποσπάσει πολυάριθμες βραβεύσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search