New Projects

Ανανέωση συνεργασίας της Generation Y με την Κάβα Ανθίδης

Μετά από την συμπλήρωση ήδη 9 ετών συνεργασίας, η Κάβα Ανθίδης, μια από τις μεγαλύτερες κάβες στην Ελλάδα με 4 καταστήματα λιανικής, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα χονδρικής, αποκλειστικός διανομέας σε μερικά από τα γνωστότερα brands και με μεγάλη οικογενειακή παράδοση η οποία ξεκινά από το 1945, δείχνει την εμπιστοσύνη της στην Generation Y, αναθέτοντάς της εκ νέου την custom σχεδίαση και την δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός της.

Το ανανεωμένο anthidis.gr θα περιλαμβάνει τα ίδια και περισσότερα εμπορικά εργαλεία, κάνοντας έτσι ακόμα ένα σημαντικό βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής επιχείρησης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Νέο website για τη Μαρίνα Φλοίσβου από την Generation Y

Επιστρατεύοντας την 20ετή εμπειρία, τις γνώσεις και την τεχνολογική καινοτομία που διαθέτει, η Generation Y ανέλαβε και υλοποίησε την κατασκευή του φιλόδοξου project για μία από τις μεγαλύτερες μαρίνες στην Ευρώπη!

H Μαρίνα Φλοίσβου, η οποία ανήκει στον εισηγμένο όμιλο συμμετοχών Lamda Development, απευθύνθηκε στην Generation Y θέτοντάς της ως στόχο και πρόκληση να δημιουργήσει έναν εκσυγχρονισμένο, premium ιστότοπο που να μεταφέρει στο ψηφιακό περιβάλλον το προφίλ, τη φιλοσοφία, τον όγκο και το εύρος υπηρεσιών της Μαρίνας Φλοίσβου, εξασφαλίζοντας το πιο ευχάριστο και ξεκούραστο user journey και για τους επαγγελματίες και ιδιοκτήτες που επιθυμούν να ενημερωθούν για τον ελλιμενισμό των σκαφών τους αλλά και για τους επισκέπτες.

 

Διαχειριζόμενη το έργο, η Generation Y πέτυχε να δώσει το ψηφιακό προφίλ που αρμόζει σε μία επένδυση ιδιαίτερης σημασίας για τη χώρα, ακολουθώντας μια διαδρομή κομψότητας και μινιμαλισμού. Χωρίς να υστερεί καθόλου σε ουσία, δημιούργησε ένα εξαιρετικό τελικό προϊόν που ενισχύει περαιτέρω την κυριαρχία της Μαρίνας Φλοίσβου στον κλάδο της, ενώ πρόκειται να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο για όλους όσους ασχολούνται με τον κόσμο των mega-yachts στην Ελλάδα, καθώς και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη συμβολή της μαρίνας στην πόλη.

Ακολουθώντας τα παγκόσμια trends, το τμήμα Creative της Generation Y δημιούργησε τις συντεταγμένες για ένα καθόλα σύγχρονο site, με μίνιμαλ αισθητική βάσει UI/UX και δίνοντας έμφαση στο responsive design ώστε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία να είναι το ίδιο εύχρηστα σε όλες τις συσκευές, όπως το εργαλείο για το κόστος ελλιμενισμού, η αίτηση για ελλιμενισμό κ.ο.κ.

Επιπλέον, όλα τα καταστήματα της Μαρίνας Φλοίσβου πλέον διαθέτουν δικές τους εσωτερικές σελίδες μέσα στο website, όπου παρουσιάζονται αναλυτικά όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους, ενώ κάποιες από τις νέες λειτουργικότητες αφορούν στην ενημέρωση των χρηστών για την πλούσια agenda των εκδηλώσεων που διοργανώνονται από τη Μαρίνα Φλοίσβου, με τη χρήση εύχρηστου και δυναμικού calendar εκδηλώσεων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέα εταιρική ταυτότητα για τη Eurosupplies από τη 3ds

Με οδηγό την καινοτομία και το επόμενο επιχειρηματικό βήμα, τόσο της εταιρείας όσο και του πελάτη, η Eurosupplies συστήνεται ξανά μέσω του νέου logo της που προβάλει όσα αντιπροσωπεύει η ίδια η επιχείρηση.

Το νέο λογότυπο εκφράζει την εξέλιξη της Eurosupplies στο 2020 με μια καθαρή και επαγγελματική γραμματοσειρά, στην οποία περικλείεται η μακρόχρονη εμπειρία και κληρονομιά της επιχείρησης. Ένα logo με ισχυρό και κομψό χαρακτήρα, ευανάγνωστο και ευκολότερα αναγνωρίσιμο από το αγοραστικό κοινό. Χαρακτηριστικά είναι και τα συμμετρικά σχέδια που αντιπροσωπεύουν το μέλλον της εταιρείας σε συνεργασία με το επιτυχημένο μέλλον του πελάτη.

Λίγα λόγια για την Eurosupplies

Η Eurosupplies αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές εταιρείες με σταθερή ανάπτυξη στην Ελλάδα στο χώρο της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών  εκτύπωσης και τεχνολογίας. Με μακρόχρονη εμπειρία από το 1995, απευθύνεται σε όλους τους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας της ελληνικής αγοράς τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, ενώ έχει καταφέρει να συνάψει συνεργασίες με κορυφαίους κατασκευαστές και προμηθευτές. Η προσήλωση και συνέπεια στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής την οδήγησαν σε αρκετές πιστοποιήσεις, όπως HP Platinum Partner, Canon Gold Partner, Epson Gold Partner, HP & Samsung Service Center και Canon Authorized Service Center.

Για άλλη μια φορά η 3ds Digital Agency ανταποκρίθηκε απόλυτα στο όραμα του πελάτη, δημιουργώντας ένα καινοτόμο logo με υψηλή εμπορική αξία και συμβάλλοντας καθοριστικά στο rebranding της Eurosupplies.

Μάθετε περισσότερα για τη Eurosupplies και τα προϊόντα της μέσα από το eurosupplies.com.gr και για την 3ds στο 3ds.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Τιμητική Διάκριση για τη Linakis.digital στα Impact BITE Awards 2020

Το πολυβραβευμένο έργο της Linakis.digital, Hertz.gr, απέσπασε ένα ακόμη βραβείο από τα Business IT Excellence Awards 2020, τον κορυφαίο θεσμό στον χώρο της τεχνολογίας των πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) που βραβεύει κάθε χρόνο τις ολοκληρωμένες πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού και την καινοτόμο αξιοποίηση των AI, Big Data, και Cloud.

Το βραβείο αυτό αντικατοπτρίζει την επιτυχημένη προσπάθεια να διατηρεί υγιείς και μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες της, επενδύοντας σε τολμηρές ιδέες που συνδυάζουν την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα. 

Το έργο Hertz.gr κέρδισε το Silver BITE Award στην ενότητα Εξειδικευμένες Κλαδικές Εφαρμογές στον Τουρισμό. Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μια προσπάθεια της Linakis.digital στήριξης και υλοποίησης του  στρατηγικού στόχου της  Autohellas S.A., της μεγαλύτερης εθνικής εταιρείας franchisee της Hertz στον κόσμο, να κυριαρχήσει στη βιομηχανία ενοικίασης αυτοκινήτων και χρηματοδοτικής μίσθωσης. Η Hertz Autohellas εμπιστεύθηκε την Linakis Digital ως στρατηγικό συνεργάτη για τον επανασχεδιασμό του website και τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας κράτησης.

Το Hertz.gr  έχει δημιουργηθεί ώστε να προσφέρει μια εύκολη και ελκυστική εμπειρία χρήστη. Το νέο σύγχρονο και εύκολο στην πλοήγηση περιβάλλον μαζί με τις πρόσθετες λειτουργίες που προσφέρονται στοχεύουν στην αύξηση των on-line πωλήσεων και στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών. Η τεχνολογία της Umbraco χρησιμοποιήθηκε για την ενημέρωση και την επέκταση του μηχανισμού κρατήσεων ώστε το νέο σύγχρονο website να ανταποκρίνεται στο όραμα της Hertz Autohellas για την παροχή ολοκληρωμένων και καινοτόμων υπηρεσιών που ικανοποιούν τις ανάγκες κάθε πελάτη, ανά πάσα στιγμή.

Η Linakis.digital πρωτοπορεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών έργων παρέχοντας υπηρεσίες digital strategy & consulting, UX & UI service design, website & mobile applications development & design, και customer insights and analytics. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μεγάλες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες, ενώ έχει αποσπάσει πολυάριθμες βραβεύσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Nέα ιστοσελίδα του Διαχειριστή Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα της ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ - Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Εγγυήσεων Προέλευσης. Άλλος ένας μεγάλος οργανισμός που εμπιστεύτηκε την υλοποίηση του νέου του site www.dapeep.gr, στην ομάδα των έμπειρων web developers της ΕΛΕΔ.

Η νέα ιστοσελίδα της ΔΑΠΕΕΠ www.dapeep.gr, είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή, για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή. Στην αρχική σελίδα, ο επισκέπτης μπορεί με μια ματιά να βρει αυτό που ψάχνει αφού όλες οι σημαντικές κατηγορίες είναι τακτοποιημένες στο header.

Μπορεί εύκολα να ενημερωθεί για τα νέα, τις Σημαντικές Ανακοινώσεις, το Συνοπτικό Πληροφοριακό Δελτίο ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ, το Μηνιαίο Δελτίο Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ, τις Δημοπρατήσεις Αδιάθετων Δικαιωμάτων Εκπομπής Αερίων Θερμοκηπίου στην Κοινή Πλατφόρμα, ενώ σε εμφανές σημείο βρίσκεται η περιοχή εισόδου των παραγωγών (login).

Όλα τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν σε εμφανές σημείο στο footer ώστε ο ενδιαφερόμενος να έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει απευθείας με την εταιρεία, ενώ φυσικά υπάρχει και σύνδεσμος προς την Διαύγεια.

Ο Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Εγγυήσεων Προέλευσης (ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ) διαχειρίζεται τις ΑΠΕ και την Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (ΣΗΘΥΑ) του Εθνικού Διασυνδεδεμένου Συστήματος, καθώς και τις Εγγυήσεις Προέλευσης ηλεκτρικής ενέργειας που έχουν παραχθεί από ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ. Είναι ο εκπλειστηριαστής των δικαιωμάτων ρύπων στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα λειτουργεί και ως Φορέας Σωρευτικής Εκπροσώπησης (ΦΟΣΕ) παραγωγών ΑΠΕ.

Αποτελεί τη μετεξέλιξη του Λειτουργού Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΛΑΓΗΕ ΑΕ) και δημιουργήθηκε με σκοπό να ικανοποιήσει τις σύγχρονες προκλήσεις στον χώρο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, ενώ παράλληλα αποτελεί τον μεγαλύτερο μέτοχο στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας (ΕΧΕ) και τον δεύτερο μεγαλύτερο πωλητή μετά τη ΔΕΗ στην Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας (Η.Ε.) που λειτουργεί το ΕΧΕ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


To Deligate.gr είναι η πύλη για όλα τα ελληνικά προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ

Το deligate.gr έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά. Είναι η μοναδική ηλεκτρονική πύλη για όλα τα ελληνικά προϊόντα ΠΟΠ (Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης) και ΠΓΕ (Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης) με πολλές χρήσιμες πληροφορίες γι’ αυτά, προβάλλοντας τους Έλληνες παραγωγούς και τα καταστήματα που διαθέτουν τέτοια προϊόντα.

Πρόκειται για μια καινοτόμο δραστηριότητα, που λύνει το σοβαρό πρόβλημα των παραγωγών σχετικά με την ανάδειξη της πραγματικής αξίας των ελληνικών ΠΟΠ προϊόντων, μια ηλεκτρονική πύλη που καλύπτει το κενό πληροφόρησης των καταναλωτών αναφορικά με την αξία των ΠΟΠ προϊόντων.

Το ιδιαίτερο στοιχείο του deligate.gr είναι ο πλούτος των πληροφοριών που προσφέρει. Δεν είναι ακόμη άλλος ένας κατάλογος: είναι η πύλη που σας εισάγει στον κόσμο των προστατευόμενων αυθεντικών γεύσεων και αρωμάτων της ελληνικής γης. Ένας πλήρης οδηγός, με περιγραφές και εικόνες για όλα τα προϊόντα, που φέρνει κοντά μας τοπικές ιστορίες και παραδόσεις.

Διευκολύνει τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τις ιδιαιτερότητες των προϊόντων και να εντοπίσουν τις περιοχές παραγωγής, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της αυθεντικότητας τους.

Είναι ένα εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για 270 προστατευόμενα ελληνικά προϊόντα και ένας μηχανισμός εξειδικευμένης προβολής και διαφήμισης των 2.000 και πλέον επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο δίκτυο παραγωγής και διάθεσής τους.

Το deligate.gr δίνει για πρώτη φορά την ευκαιρία στις επιχειρήσεις που παράγουν, διακινούν και εκθέτουν τα αληθινά ελληνικά προϊόντα να προβληθούν με καινοτόμες υπηρεσίες στο ευρύ κοινό.

Το deligate.gr σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από τη Simbiosis (Σύμβουλοι υποστήριξης επιχειρησιακών αποφάσεων στον αγροδιατροφικό τομέα), η οποία λειτουργεί από το 2009.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Από την Koolmetrix ο σχεδιασμός τού νέου ηλεκτρονικού καταστήματος της Market In

Σε συνεργασία με την Koolmetrix προχώρησαν τα Market In, για τη μελέτη UX και σχεδίαση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματός τους.

Όπως ανακοίνωσε η Koolmetrix, εφαρμόζοντας τις τελευταίες τάσεις, εργαλεία και τεχνικές σχεδιασμού ιστοσελίδων, με γνώμονα την παροχή χρηστικότητας και το engagement των χρηστών, σχεδίασε με επιτυχία το νέο ιστότοπο των Market In.

Η Koolmetrix πραγματοποίησε μια in-depth ανάλυση της εμπειρίας του χρήστη, χρησιμοποιώντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση του customer journey.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα υπηρεσία Safevote.gr από την ΕΛΕΔ για online ψηφοφορίες

Το Safevote.gr είναι η νέα υπηρεσία της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου και έρχεται να λύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν διάφορα σωματεία, σύλλογοι, ομοσπονδίες και συνδικαλιστικοί φορείς, που θέλουν να διενεργήσουν εκλογές με απόλυτη ασφάλεια και διαφάνεια, χωρίς να χρειαστεί όμως να μετακινηθούν ή να συγχρωτιστούν τα μέλη τους.

Η απάντηση είναι η online ηλεκτρονική ψηφοφορία μέσω του Safevote.gr.

Η υψηλή γνώση των κανόνων ασφαλείας, η τεχνογνωσία και η εμπειρία της ΕΛΕΔ, διασφαλίζουν το αδιάβλητο των διαδικασιών.

Ο κάθε χρήστης ταυτοποιείται με ένα και μοναδικό e-mail. Με τη χρήση αυτού του e-mail, μπορεί να ψηφίσει μία και μόνο φορά, ασφαλώς μυστικά. Έπειτα, αυτόματα, διαγράφεται από τους εκλογικούς καταλόγους. Όπως συμβαίνει στις εκλογές με φυσική παρουσία δηλαδή. Μόνο που η Αστυνομική μας ταυτότητα, αντικαθίσταται από το e-mail μας.

Η πλατφόρμα online ασφαλούς ψηφοφορίας Safevote.gr είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμη και προσαρμόζεται στις δικές σας ανάγκες!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέα συνεργασία της Generation Y με την Kosmocar

Η Kosmocar, λαμβάνοντας υπόψη το σύγχρονο τρόπο ζωής και εστιάζοντας στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της καθ’ όλη τη διάρκεια κατοχής του αυτοκινήτου τους, αναθέτει την κατασκευή των ηλεκτρονικών περιοδικών After Sales των μαρκών που εκπροσωπεί στην Ελλάδα, Volkswagen, Audi, Skoda & Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, στα έμπειρα χέρια της Generation Y.

Ως ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο του eBusiness, η Generation Y είναι σε θέση να δημιουργήσει τις σελίδες των e-magazines, προβάλλοντας τις καινοτόμες υπηρεσίες After Sales Service του ομίλου Volkswagen, τόσο σε επίπεδο design & user experience, όσο και επικοινωνιακά με τις υπηρεσίες copywriting που παρέχει.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Το mobile app PetroGaz από την RDC Informatics

Το τμήμα υπηρεσιών WEB & MOBILE DEVELOPMENT της RDC Informatics ολοκλήρωσε με επιτυχία την ανάπτυξη της Mobile εφαρμογής PetroGaz, για λογαριασμό της ομώνυμης εταιρείας ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ.

Το νέο app αποτελεί ένα μοναδικό ψηφιακό βοηθό για τους υφιστάμενους αλλά και τους νέους πελάτες της εταιρείας παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για τη διάθεση προϊόντων υγραερίου αλλά και ενημερώνοντας για τη χρήση και τα πλεονεκτήματά του υγραερίου ως καύσιμο κίνησης, θέρμανσης και οικιακής χρήσης.

H εφαρμογή αποτελείται από τέσσερις βασικές ενότητες, μέσα από τις οποίες ο χρήστης μπορεί να εντοπίσει πρατήρια διάθεσης υγραερίου κίνησης της ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ, να παραγγείλει χύμα υγραέριο για δεξαμενές και να ενημερωθεί για τα σημεία διάθεσης των καταναλωτικών προϊόντων της ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ πανελλαδικά. Τέλος μέσα από ένα έξυπνο παιχνίδι γνώσεων μπορεί κανείς να μάθει χρήσιμες πληροφορίες για το υγραέριο και τις χρήσεις του.

Η νέα εφαρμογή διατίθεται ήδη σε Google Play & Apple Store, απολύτως δωρεάν και έρχεται να προστεθεί στο portfolio επιτυχημένων mobile εφαρμογών της RDC Informatics.

Η RDC Informatics αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων και οργανισμών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της RDC Informatics.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search