New Projects

Νέα συνεργασία της Generation Y με την Alumil

Έπειτα από επτά συναπτά έτη συνεργασίας της Alumil SA με την Generation Y – International eBusiness Hub, οι δύο ηγέτιδες εταιρείες στον κλάδο τους επεκτείνουν φέτος ακόμη περισσότερο τη συνεργασία τους.

 

Συγκεκριμένα, μετά το λανσάρισμα της πρωτοποριακής Β2Β πλατφόρμας "My Alumil", η οποία πλέον έχει επεκταθεί σε έξι χώρες, ο ιδιοκτήτης των πλέον υπερσύγχρονων γραμμών παραγωγής συστημάτων αλουμινίου σε 12 εργοστάσια στην Ευρώπη, ενισχύει τη συνεργασία του με τη Generation Y, αποσκοπώντας στην περαιτέρω προώθηση του προγράμματος καινοτομίας και τεχνογνωσίας της Alumil, το Alumil Academy, μέσω δημιουργίας αυτόνομου ψηφιακού προφίλ του.

Με απόλυτη εστίαση στο όραμα και την αποστολή που έχει ήδη καθιερώσει η ίδια η Alumil, η Generation Y συνεχίζει να της δείχνει το δρόμο σταθερά, οδηγώντας την ανοδικά στη νέα ψηφιακή εποχή.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Generation Y ανέλαβε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Πρόκος ΑΕΒΕ

Νέα πρόκληση έφερε εις πέρας επιτυχώς για ακόμη μία φορά η Generation Y - International eBusiness Hub, η οποία ανέλαβε αποκλειστικά το επόμενο βήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας Πρόκος ΑΕΒΕ, μέσω της δημιουργίας μίας εξαιρετικά καινοτόμου custom πλατφόρμας Β2Β e-commerce.

Η Πρόκος ΑΕΒΕ δραστηριοποιείται από το 1954 και αποτελεί μία από τις κορυφαίες βιομηχανίες παραγωγής ειδών πάρτυ και επιτραπέζιων σκευών μίας χρήσης στην Ευρώπη, ενώ το κεντρικό της εργοστάσιο εδρεύει στα Οινόφυτα Βοιωτίας.

Με οδηγό την εστίαση στην ποιότητα, την καινοτομία και την ανταγωνιστική τιμολόγηση, η Πρόκος ΑΕΒΕ πραγματοποιεί εξαγωγές σε 76 χώρες παγκοσμίως, με τον τζίρο της να ξεπερνά τα 40 εκ. ευρώ και διατηρεί επίσημες συνεργασίες με Disney, Marvel, Lego, ενώ τα προϊόντα της, πέρα από την Ελλάδα, διατίθενται σε μεγάλες διεθνείς αλυσίδες, όπως η Tesco.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Πρόκος ΑΕΒΕ, η Generation Y δημιούργησε μία πρωτοποριακή και εύχρηστη custom πλατφόρμα Β2Β e-commerce, η οποία προσφέρει στους πελάτες της εταιρείας πλήθος λειτουργιών και αυτοματισμών, όπως: προσωποποιημένος προϊοντικός κατάλογος και τιμοκατάλογος ανά πελάτη, πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία έγκρισης παραγγελιών και ελέγχου διαθεσιμότητας από την Πρόκος ΑΕΒΕ, αποστολής προφόρμας και τελικών τιμών, καθώς και επαναπαραγγελία.

Μέσω αυτού του ιδιαιτέρως καινοτόμου έργου που δημιούργησε η Generation Y, η Πρόκος ΑΕΒΕ αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο τα operations της και ισχυροποιεί την εμπειρία των πελατών της, καθώς και τη σχέση της μαζί τους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο οδηγός ψυχαγωγίας funnytime.gr από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική εταιρεία διαδικτύου πραγματοποίησε τον ολικό σχεδιασμό του website του Funny Time που λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.funnytime.gr.

Το Funny Time είναι ένας οδηγός για τη ψυχαγωγία! Άθληση, Εκμάθηση νέων δεξιοτήτων, Περιποίηση, Tours, Αποδράσεις, Τέχνες και Εκδηλώσεις είναι μερικές από τις κατηγορίες υπηρεσιών που προσφέρει για να οργανώσουμε με περισσότερες επιλογές και ιδέες τις ημέρες μας.

Το περιεχόμενο του νέου δικτυακού τόπου οργανώθηκε σε θεματικές ενότητες, απαραίτητες για να καλύψει τις ανάγκες ενημέρωσης των χρηστών.

Ο επισκέπτης του νέου δικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για:

  • Το προφίλ του Funny Time (πληροφορίες, όροι χρήσης, πολιτική απορρήτου)
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Πιθανές Συνεργασίες

 

Το πιο σημαντικό κομμάτι στον ιστότοπο του Funny Time είναι το Tab Αναζήτησης όπου μπορείς γράφοντας την περιοχή σου να επιλέξεις την δραστηριότητα που σε ενδιαφέρει και το Funny Time να σου εμφανίσει τα αποτελέσματα της αναζήτησης σου.

Μοντέρνα και μίνιμαλ αισθητική, UI/UX τελευταίας γενιάς και σχεδιασμός web developers και web designers της ΕΛΕΔ που βασίστηκαν στις αρχές του responsive design. Είναι «φιλικό» σε οποιαδήποτε «έξυπνη» φορητή συσκευή (mobile friendly for smart phones & tablets).  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Koolmetrix πραγματοποίησε το redesign του MyShoe.gr

Η Koolmetrix πραγματοποίησε την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας αλλά και τον ολικό επανασχεδιασμό του website του MyShoe, διευρύνοντας τη σταθερή της συνεργασία στο πλαίσιο του digital marketing.

Ειδικότερα, μελετώντας τη συμπεριφορά των χρηστών και συνδυάζοντάς τη με τα δεδομένα των τελευταίων ετών, η ομάδα της Koolmetrix βελτιστοποίησε το customer journey καθορίζοντας με ακρίβεια τις personas των πελατών του.

Αποτέλεσμα της μελέτης, ήταν ο σχεδιασμός ενός ξεκάθαρου και απόλυτα χρηστικού mobile first περιβάλλοντος, που προσαρμόζεται ανάλογα με τον χρήστη, προσφέροντας στους πελάτες του Myshoe τη δυνατότητα να περιηγηθούν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους με ιδιαίτερη ευκολία.

Ο Τάσος Κωνσταντάτος, Creative Director της Koolmetrix, σχολίασε σχετικά: “Το MyShoe αποτελεί ένα μοναδικό παράδειγμα για το πως η Data Driven φιλοσοφία της Koolmetrix,  αποτελεί το μέλλον στο ecommerce design. Αναλύοντας τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, μπορούμε να μελετήσουμε λεπτομερώς την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών, και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουμε πλήρως το user experience, πετυχαίνοντας υψηλότερα Conversion Rates σε όλα τα funnels”.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τρεις νέες συνεργασίες για την ΕΛΕΔ

Τρεις νέες συνεργασίες προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου. Οι εταιρείες Αquaria Clean, Rewood και η δικηγορική εταιρεία Μανώλης Εγγλέζος και συνεργάτες, ανέθεσαν στην ΕΛΕΔ τον σχεδιασμό και την κατασκευή των νέων site τους.

H εταιρεία Aquaria Clean (www.aquariaclean.com) εδρεύει στα ΗΑΕ και έχει 25 χρόνια εμπειρίας σε υπηρεσίες γιοτ και καθαρισμού σκαφών αναψυχής. Στόχος της είναι να δημιουργεί πάντα καθαρότερες οικολογικές λύσεις για κάθε ιδιοκτήτη σκάφους και λάτρη του περιβάλλοντος.

Ο σκοπός της εταιρείας ανακύκλωσης ξύλου Rewood (www.rewood.gr) είναι η ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας μέσω του θρυμματισμού όλων των αποβλήτων ξυλείας, με τη χρήση ειδικού μηχανολογικού εξοπλισμού.

Τέλος , η δικηγορική εταιρεία «Μανώλης Εγγλέζος και Συνεργάτες, Εταιρεία Δικηγόρων» (www.eglezoslaw.gr) ιδρύθηκε το 1997 από το Μανώλη Εγγλέζο, ο οποίος βασίστηκε σε μια εμπειρία αποκτηθείσα από το 1990 στους τομείς του Ναυτικού, Εμπορικού και Τραπεζικού δικαίου. Το γραφείο εξελίχθηκε σε ένα πολυμελές σχήμα που μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του διαχειριζόμενου όγκου εργασιών.

Οι ιστότοποι έχουν σχεδιαστεί με στόχο η εμπειρία πλοήγησης του χρήστη να είναι απλή, γρήγορη και αξιόπιστη, βάσει των επιθυμιών του πελάτη και με μοντέρνα αισθητική και μίνιμαλ διάθεση!

Όπως σε κάθε project της ΕΛΕΔ, οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ, κατασκεύασαν ιστότοπους με UI/UX τελευταίας γενιάς, ανάλογο των επιθυμιών και αισθητικής του πελάτη.

Η περιήγηση στα site είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Live από την Generation Y η νέα ψηφιακή ταυτότητα της Eltrak Group

To απαιτητικό έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Eltrak Group έφερε εις πέρας η Generation Y - International eBusiness Hub μέσω του σχεδιασμού και της κατασκευής τριών ψηφιακών ιστοχώρων που αντιπροσωπεύουν τους κυριότερους πυλώνες της πολυποίκιλης δραστηριότητας του Ομίλου.

Η Eltrak Group, μέλος του ευρύτερου ομίλου CP Holdings που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, αποτελεί συνώνυμο της επιτυχίας και της σταθερής εξέλιξης, όντας εδώ και σχεδόν 40 χρόνια παγκόσμιος ηγέτης στην πώληση, την ενοικίαση και την επισκευή εξοπλισμού, ανταλλακτικών και υπηρεσιών σε ποικίλες βιομηχανίες, ενώ στο διεθνές χαρτοφυλάκιό της διατηρεί την ELTRAK και την ELTRAK Bulgaria, που εκπροσωπούν, μεταξύ άλλων, την Caterpillar, όπως και την ELASTRAK που αντιπροσωπεύει την Bridgestone. Οι σύγχρονες και ασφαλείς εγκαταστάσεις, τα εξελιγμένα συστήματα πληροφορικής, καθώς και οι πιστοποιημένες διαδικασίες λειτουργίας, είναι μόνο μερικές από τις θεμελιώδεις καινοτομίες που διαφοροποιούν ποιοτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου.

 

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Eltrak Group, η Generation Y δεσμεύτηκε να αποτυπώσει τις αξίες της ELTRAK, της ELTRAKCAT, όπως και της ELASTRAK - Bridgestone σε τρία υπερσύγχρονα εταιρικά ψηφιακά προφίλ, απόλυτα φιλικά προς το χρήστη, αναδεικνύοντας τις υψηλές προδιαγραφές που συνάδουν απόλυτα με τις ασύγκριτες δυνατότητες εξυπηρέτησης του Ομίλου.

Με ισχυρή διεθνή παρουσία και οδηγό το όραμα για συνεχή ανέλιξη, η Eltrak Group αποδεικνύει πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός που της προσέφερε η Generation Y, αποτελεί κομμάτι της υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών της, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες της!

Δείτε τα έργα, αναλυτικά:

https://eltrak.gr/

https://www.eltrakcat.gr/

https://elastrakclub.gr/

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Υ υπογράφει τον εικαστικό σχεδιασμό του ιστοχώρου του Μουσείου Ακρόπολης

Το Μουσείο Ακρόπολης, επιδιώκοντας να ανοίξει νέους δρόμους επικοινωνίας με το κοινό, αναβάθμισε σημαντικά την ψηφιακή του παρουσία, συστήνοντας το νέο ιστοχώρο www.theacropolismuseum.gr που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Δημιουργία Ψηφιακού Μουσείου Ακρόπολης», με την Generation Y - International eBusiness Hub να υπογράφει  τον εικαστικό σχεδιασμό.

Ενσωματώνοντας στο design της και το user interface μερικά από τα πλέον σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και με όπλα τον απόλυτα custom-made σχεδιασμό, εμπνευσμένο από τη μοναδική αισθητική του ίδιου του Μουσείου Ακρόπολης, την ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς που διεξήγε, τη μελέτη και ανάλυση του User Experience, καθώς και την αρχιτεκτονική των πολλών χρήσιμων πληροφοριών, η ελληνική πολυεθνική e-business και digital transformation έδωσε πνοή σ’ ένα εξαίσιο visual concept.

Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου έχει υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να μπορεί εύκολα και γρήγορα να βρίσκει τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενώ το τελικό αποτέλεσμα όσον αφορά στον εικαστικό σχεδιασμό, είναι μία άψογη ψηφιακή μεταφορά του Μουσείου Ακρόπολης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το νέο website του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος από την RDC

Η RDC Informatics ολοκλήρωσε με επιτυχία το νέο δικτυακό τόπο του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος, που λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ahpi.gr.

Το περιεχόμενο του νέου δικτυακού τόπου οργανώθηκε σε επιμέρους θεματικές ενότητες, απαραίτητες για να καλύψει τις ανάγκες ενημέρωσης υφιστάμενων & νέων συνεργατών του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος.

Ο επισκέπτης του νέου δικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για:

  • Το προφίλ του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος (πληροφορίες, μέλη, δίκτυο, εταιρικές ανακοινώσεις, κλπ.)
  • Δράσεις και πληροφορίες του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος σχετικά με το πλαστικό και την χρήση του (νομοθετικό πλαίσιο, κλάδοι του συνδέσμου, βιωσιμότητα κλπ.)
  • Ενημερωτικές πληροφορίες για συνεργάτες του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικού Ελλάδος (επικοινωνία, προκηρύξεις, εκδηλώσεις κλπ.)

Ο νέος δικτυακός τόπος υλοποιήθηκε με χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου MELO / Content Optimizer. Ο σχεδιασμός του βασίστηκε στις αρχές του responsive design & είναι «φιλικό» σε οποιαδήποτε «έξυπνη» φορητή συσκευή (mobile friendly for smart phones & tablets).

Εκτός από την ανάπτυξη του νέου δικτυακού τόπου, η RDC Informatics ανέλαβε υπηρεσίες φιλοξενίας, συντήρησης & υποστήριξης λειτουργίας του δικτυακού τόπου όπως επίσης και τη σωστή δεικτοδότηση περιεχομένου του νέου site στις μηχανές αναζήτησης μέσω ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών Search Engine Optimization (SEO Services).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ForestView media partner της ALUMIL, στον διαγωνισμό ArXellence 2

Η ForestView, στηρίζει την ALUMIL ως media partner στον διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό ιδεών ArXellence 2. Στόχος του διαγωνισμού είναι η αναγέννηση του δυτικού παράλιου μετώπου της Θεσσαλονίκης, με σκοπό τόσο την αναβάθμιση της πόλης, όσο και της Β. Ελλάδας.

Η digital media καμπάνια που ανέλαβε η ForestView, κατάφερε συγκεντρώσει 1.464 εγγραφές από 90 χώρες και 173 κατατεθειμένες αρχιτεκτονικές μελέτες.

Από αυτές, αναδειχθήκαν οι 10 καλύτερες, φτάνοντας ένα βήμα πιο κοντά στη δημιουργία ενός καινοτόμου και βιώσιμου Επιχειρηματικού Κέντρου.

Η παρουσίαση του συνόλου των μελετών που κατατέθηκαν, θα γίνει στην επίσημη έκθεση ArXellence 2, η οποία έχει ήδη ανοίξει τις πόρτες της και θα διαρκέσει έως τις 26/9 στα Παλαιά Σφαγεία.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το: www.alumil.com/arxellence-exhibition

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα διεθνής συνεργασία για την Generation Y

Σε μια από τις πιο πολυαναμενόμενες διεθνείς συνεργασίες για τον ψηφιακό κόσμο, το φημισμένο Maestral Resort & Casino στο Μαυροβούνιο, ανέθεσε στην Generation Y - International eBusiness Hub τον ολιστικό ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρικής εικόνας του, που περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλα:

  • σχεδιασμό και κατασκευή του νέου ιστοτόπου του, βασισμένο σε ιδιαίτερο concept
  • νέο εταιρικό του βίντεο
  • σχεδιασμό και εφαρμογή στρατηγικής της ψηφιακής του προώθησης!

 

Το Φεβρουάριο του 2021, ένα από τα πιο εμβληματικά πολυτελή ξενοδοχεία και καζίνο στη Μεσόγειο, το οποίο συνδυάζει ιδανικά τις αποδράσεις των διακοπών, τη χαλάρωση, τη διασκέδαση, το παιχνίδι, τη συγκίνηση και τα επαγγελματικά ταξίδια, αποφάσισε να προχωρήσει σε πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό με στόχο την ανανέωση και την ενίσχυση της διαδικτυακής του παρουσίας στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνή κλάδο φιλοξενίας. Για το λόγο αυτό εμπιστεύθηκε πλήρως την Generation Y.

Mε σεβασμό στην υψηλή αισθητική και το ξεχωριστό στυλ του ξενοδοχείου, με στόχο να αναδείξει και να μεταφέρει διαδικτυακά την άψογη εξυπηρέτηση, το εξαιρετικό περιβάλλον και τις συναρπαστικές εμπειρίες που προσφέρει στους επισκέπτες του, η ελληνική πολυεθνική οραματίστηκε και έφερε εις πέρας την υπερσύγχρονη ψηφιακή τοποθέτηση του Maestral Resort & Casino, χρησιμοποιώντας τις πιο τελευταίες τεχνολογίες σε UI/UX, digital strategy για 17 χώρες-στόχο, καθώς και στη δημιουργία υψηλής αισθητικής εταιρικού video.

Αποτέλεσμα της στρατηγικής της Generation Y ήταν το ξενοδοχείο των 200 πολυτελών δωματίων και των 7 εστιατορίων, να είναι fully booked σε όλη τη διάρκεια του πολύ ιδιαίτερου καλοκαιριού, ενώ αυτήν την περίοδο χτίζεται η στρατηγική επικοινωνίας για τη χειμερινή σεζόν.

Ο Γενικός Διευθυντής του Maestral, κ. Χρήστος Τσεμπεράς, δήλωσε: «Εν μέσω των πρόσφατων σοβαρών κλυδωνισμών του παγκόσμιου επιχειρείν, στο Maestral Resort & Casino πήραμε την απόφαση να αναδιαρθρώσουμε τη συνολική ψηφιακή στρατηγική μας. Σ’ αυτό το πλαίσιο, αναζητήσαμε έναν συνεργάτη που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτή τη στροφή μας και να μας βοηθήσει να γίνουμε πιο ευέλικτοι και προσανατολισμένοι στις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ. Η Generation Y μας έπεισε ότι είναι ο κατάλληλος συνεργάτης για να υλοποιήσει και να θέσει σε δράση μια νέα προσέγγιση για την εξυπηρέτηση των στόχων μας. Η κατανόηση των αναγκών μας, η προσοχή στη λεπτομέρεια και ο υψηλός βαθμός επαγγελματισμού εγγυώνται την επιτυχή έκβαση της συνεργασίας μας».

Δείτε το νέο website εδώ: https://maestral.me

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search