Η ηγέτιδα εταιρεία ενεργειακών λύσεων θέρμανσης και ψύξης εμπιστεύτηκε την ελληνική πολυεθνική Generation Y – International eBusiness Hub για ακόμη μία φορά, ώστε να ανανεώσει την online εταιρική της παρουσία.
Ειδικότερα, η Generation Y ανανέωσε λειτουργικά την custom B2B πλατφόρμα της Thermovent, προκειμένου να ενσωματώσει τις περαιτέρω εμπορικές και επιχειρηματικές ανάγκες της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω αυτής της Β2Β πλατφόρμας, ψηφιοποιήθηκε ο τρόπος παραγγελιοληψίας της Thermovent, μειώνοντας κατά 70% το διαχειριστικό κόστος του Call Center.
Ως εκ τούτου, η Thermovent πλέον οδηγείται σταθερά στον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό της, αναβαθμίζοντας τόσο την αξία των υπηρεσιών της, όσο και την αξία που προσφέρει στους πελάτες της.
Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3fp2JDN
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]