Σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media & YouTube "Για ένα spiti, δικό σου!" Με αυτό το μήνυμα, η Sleed δημιουργεί τη νέα above the line καμπάνια για το μεγαλύτερο e-shop λευκών ειδών και ειδών διακόσμησης στην Ελλάδα, το Spitishop.
Το concept της νέας καμπάνιας κινείται γύρω από την παραδοχή ότι κάθε άνθρωπος εκφράζει ένα κομμάτι του εαυτού του μέσα από τις επιλογές διακόσμησης που κάνει για το σπίτι του και τότε το σπίτι, γίνεται σπίτι του!
Το creative τμήμα της Sleed ανέλαβε end to end την δημιουργία της καμπάνιας, ξεκινώντας από τη σύλληψη της ιδέας και τη δημιουργία σεναρίου, και προχωρώντας μέχρι και την παραγωγή του TVC, αλλά και την προσαρμογή σε digital υλικά. Χρησιμοποιώντας το in-house studio παραγωγής, κατάφερε να προσφέρει μια ολιστική λύση για το σύνολο της καμπάνιας.
Τέλος, η digital ομάδα της Sleed, με την οποία συνεργάζεται το Spitishop περισσότερο από 8 χρόνια, κατάφερε να προσφέρει μια 360 λύση επικοινωνίας, τόσο στο οnline όσο και στο traditional media. Πιο συγκεκριμένα μέσα από τη χρήση τηλεόρασης και ραδιοφώνου αλλά και μέσω των Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest & Programmatic , η καμπάνια στόχευσε στο να κάνει όσο το δυνατό μεγαλύτερο και αποτελεσματικότερο reach στο κοινό-στόχο και να εδραιωθεί ως η Νο1 λύση για το σπίτι.
H καμπάνια βγήκε on air στα μέσα Οκτωβρίου και αναμένεται να ολοκληρωθεί σταδιακά το Φεβρουάριο του 2022.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]