Ο Γρηγόρης ανέθεσε στη DOPE τη digital επικοινωνία του, τη διαχείριση των social media καναλιών του και την παραγωγή digital content μέσα από το οποίο θα μοιράζεται καθημερινά τις αξίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.
Με 370 καταστήματα, ο Γρηγόρης βρίσκεται σε κάθε γειτονιά στην Ελλάδα και σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις και κατέχει την 9η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.
Η DOPE, έχει στο DNA της τη δημιουργικότητα, τη στρατηγική σκέψη και τη μετρήσιμη αποτελεσματικότητα. Έτσι από σήμερα κύριος στόχος της είναι η δημιουργία κορυφαίου branded content που ξεχωρίζει αλλά και engaging social media activations που θα συνδέουν τον Γρηγόρη με τα διαφορετικά κοινά του, θα εκμεταλλεύονται τα latest trends και θα φτιάχνουν τη μέρα σε κάθε online χρήστη που τον ακολουθεί.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]