Στο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, ξεκινά και φέτος, η digital marketing καμπάνια για το Azur Retreat με στόχο τόσο την προσέλκυση Ελλήνων αλλά και ξένων ταξιδιωτών με προτεραιότητα στο κοινό της Αγγλίας.
Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η στρατηγική και υλοποίηση της προώθησης πραγματοποιείται από τη Forestview σε πολλαπλά digital Μέσα (Meta, Google, Native) εστιάζοντας στη συνολική exclusive και luxury εμπειρία που μπορεί να απολαύσει κάποιος στο resort (spa, μασάζ, restaurant, δυνατότητα ενοικίασης σκάφους κλπ), ενώ η εξέλιξη της επικοινωνίας καλύπτει όλα τα στάδια του traveler από το Dreaming έως το Booking Phase.
Το Azur Retreat ανήκει στον όμιλο Αρβανιτάκη: ένα πολυτελές καταφύγιο με θέα το απέραντο γαλάζιο, που «κρύβεται» στο ειδυλλιακό στολίδι του Ιονίου, το Μεγανήσι.