
Τη στρατηγική μεταμόρφωση της εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων FINEHOUSE στο διεθνές Real Estate Ecosystem, Proverna Group, ανέλαβε η Generation Y.
Συγκεκριμένα, η Generation Y έχει αναλάβει τη δημιουργία brand strategy και brand identity για το νέο αυτό το οικοσύστημα που δημιουργείται από τον CEO της FINEHOUSE, κ. Πάνο Μυλωνά, και έχει σκοπό να παρέχει end-to-end υπηρεσίες σε όλο το φάσμα του real estate.
Οι δύο εταιρείες έχουν επίσης συμφωνήσει για τον σχεδιασμό και ανάπτυξη της ιστοσελίδας του νέου αυτού ομίλου, με κύρια έμφαση στην ανάδειξη των έργων, υπηρεσιών, καθώς και των αξιών της Proverna Group.