Τα Paradox Museums σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν στο κοινό τους διασκεδαστικές, ανεπανάληπτες και σίγουρα ανατρεπτικές εμπειρίες, με τα Instagrammable εκθέματά τους!
Έτσι η DOPE, ως global creative hub, εμπνέεται από την παράδοξη φύση τους και αναλαμβάνει να ενισχύσει τη digital παρουσία των Paradox Museums παγκοσμίως. Προχωρώντας, αρχικά σε μια νέα digital στρατηγική επικοινωνίας, έχουν ήδη μπει οι βάσεις για τη στοχευμένη μηνιαία επικοινωνία των μουσείων.
H δημιουργία περιεχομένου για τις Social Media πλατφόρμες Instagram, LinkedIn, Facebook και TikTok αλλά και τη Google, έρχεται να εμπλουτίσει στρατηγικά το content όλων των μουσείων, ανάλογα με τη δυναμική και το ύφος κάθε πλατφόρμας.
Παράλληλα, το πλαίσιο της συνεργασίας διευρύνεται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση concepts για τις global καμπάνιες των Μουσείων, τα οποία αριθμούν σε 9 σημεία σε όλον τον κόσμο, από το Όσλο και τη Λεμεσό, έως το Las Vegas και το Miami.
Συνεπώς, DOPE και Paradox Museums βρίσκουν τους πρώτους μήνες συνεργασίας να ολοκληρώνονται με digital καμπάνιες που κερδίζουν την προσοχή και το likeness των online users, όπως η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και η επικείμενη Spring Campaign.