Η νέα συνεργασία της Simply Burgers με τη DOPE, μετά από διαγωνισμό, είναι το πρώτο βήμα μιας συνταγής που καταλήγει σε πεντανόστιμο περιεχόμενο σε Instagram, Facebook και TikTok για την κορυφαία αλυσίδα burgers στην Ελλάδα.
Από την επικοινωνία των πολυαγαπημένων λαχταριστών επιλογών του Simply Burgers, τα Limited Edition Burgers, τους ανθρώπους μέσα κι έξω από τις κουζίνες και φυσικά, τη σχέση με τους φανατικούς burgerόφιλους, DOPE & Simply Burgers ετοιμάζουν ένα revamp της social επικοινωνίας, με σκοπό να αναδείξουν τις καλύτερές μας στιγμές: τα burger moments μας.
Η Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director στη DOPE, είπε σχετικά: “Είναι μεγάλη ευτυχία να συνεργάζεσαι με ένα brand που έχει μπει βαθιά στις καρδιές και τις κοιλιές του κόσμου ως πεντανόστιμο, ποιοτικό και αξιόπιστο. Ετοιμάζουμε juicy πράγματα!”
Ο Διαμαντής Γουναράκης, Marketing & Sales Manager στη Simply Burgers, ανέφερε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι με την DOPE. Η δημιουργικότητα και το πάθος τους, ευθυγραμμίζονται απόλυτα με το όραμά και την κουλτούρα της ομάδας των Simply Burgers καθώς αναβαθμίζουμε την ψηφιακή μας παρουσία με πλήρως ανανεωμένο περιεχόμενο και νέους τρόπους επικοινωνίας. Μαζί, θα συνεχίσουμε να ‘μαγειρεύουμε’ κάτι πραγματικά ξεχωριστό!”