Επωνύμως…

Guest checkout Σεβασμός στον απλό ….επισκέπτη

Guest checkout Σεβασμός στον απλό ….επισκέπτη

Σε μία προ ημερών συζήτηση με φίλο που ασχολείται χρόνια με το χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μου έκανε μία πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση: ουκ ολίγα ηλεκτρονικά καταστήματα αποφεύγουν να δώσουν τη δυνατότητα σε έναν επισκέπτη να πραγματοποιήσει μία παραγγελία χωρίς να χρειαστεί να συνδεθεί με τον λογαριασμό του στο κατάστημα ή να φτιάξει έναν νέο λογαριασμό αν δεν έχει, το αποκαλούμενο και guest checkout.

Προσωπική άποψη: πρόκειται για μία λανθασμένη απόφαση. Και το λέει κάποιος, ο οποίος που έχει κάνει αγορές από ουκ ολίγα ηλεκτρονικά καταστήματα και σε όλα έχει δημιουργήσει λογαριασμό.

Επειδή, όμως, εγώ προτιμώ να έχω λογαριασμό -σε σημείο πάντως που δεν θυμάμαι πόσους λογαριασμούς έχω- δεν σημαίνει ότι όλοι το θέλουν.

Είναι πολλοί εκείνοι που είτε γιατί δεν θυμούνται τον κωδικό τους είτε γιατί δεν επιθυμούν να έχουν λογαριασμό σε κάθε κατάστημα που βρίσκουν ένα προϊόν που θέλουν, προτιμούν να έχουν την επιλογή του guest checkout.

Ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να πληκτρολογήσουν τόσο τα στοιχεία της διεύθυνσης αποστολής όσο και εκείνα της κάρτας τους.

Ακόμη και αν είναι αυτοί είναι μία μειοψηφία, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να δίνει όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές στους πελάτες τους.

Είτε πρόκειται για «παλιούς» πελάτες είτε για νέους. Δείχνει ότι σέβεσαι τον πελάτη σου και δεν θες οπωσδήποτε να έχεις στο αρχείο σου τα στοιχεία του.

Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι με τον νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ, το GDPR, ο καταναλωτής έχει αρκετά δικαιώματα όσον αφορά στο πως διαχειρίζεται μία ιστοσελίδα ή ένα onlineκατάστημα τα προσωπικά δεδομένα του.

Έχω ξαναγράψει από αυτή τη στήλη ότι όλα είναι θέμα εμπειρίας. Σαφώς και η εμπειρία είναι καλύτερη -και η παραγγελία ολοκληρώνεται πιο γρήγορα- όταν δεν χρειάζεται να πληκτρολογήσεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Από την άλλη, καλή εμπειρία για τον πελάτη είναι να είναι εκείνος που επιλέγει πως θα συνδεθεί, πως θα παραγγείλει και πως θα πληρώσει. Όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές, τόσο το καλύτερο.

Είναι αδιανόητο, για παράδειγμα, να μην υπάρχει αναφορά στο κόστος των μεταφορικών ή στο πόσο χρόνος απαιτείται για να παραδοθεί μία παραγγελία. Μάλιστα, είναι προτιμότερο όσον αφορά το χρόνο παράδοσης να αναφέρεις 1 ημέρα παραπάνω, προκειμένου να είσαι σίγουρος ότι η παράδοση θα γίνει εντός του χρονικού διαστήματος που αναφέρεται στο κατάστημα.

Και αν καταφέρεις νωρίτερα, τότε ακόμη καλύτερα καθώς ο πελάτης αισθάνεται ότι τον προσέχεις παραπάνω.

Καταλαβαίνω ότι πολλοί διαχειριστές καταστημάτων θέλουν να έχουν τα στοιχεία των πελατών τους προκειμένου να κρατήσουν επαφή μαζί τους μέσω newsletter ή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά το email του πελάτη θα σου το δώσει πολύ απλά για να ολοκληρωθεί η παραγγελία. Και μπορείς να έχεις ως επιλογή αν θα θέλει να δέχεται προσφορές μέσω emailή όχι.

Οι περισσότεροι καταναλωτές θα επιλέξουν αυτή την επιλογή. Και αν μείνουν ευχαριστημένοι από την εμπειρία θα επιστρέψουν. Αρκεί να φαίνεται ότι δίνεις όλες τις διαθέσιμες επιλογές στους καταναλωτές. Είναι ένα δείγμα σεβασμού. Και αυτή την περίοδο, ο σεβασμός είναι κάτι που μετρά πολύ.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search