Επωνύμως…

Τέσσερα σημεία για να πετύχετε στην ψηφιακή εποχή

Τέσσερα σημεία για να πετύχετε στην ψηφιακή εποχή

Υπάρχει κλάδος ο οποίος να μην έχει επηρεαστεί από την «επέλαση» των ψηφιακών τεχνολογιών στην καθημερινότητα μας; Πιθανότατα όχι.

Γεγονός που δημιουργεί την ανάγκη σε πολλούς επιχειρηματίες -ιδίως εκείνους που έχουν μία μικρή ή μεσαία επιχείρηση- να αναρωτιούνται πως μπορούν να διαφοροποιηθούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε μία εποχή όπου οι καταναλωτές μπορούν πολύ εύκολα να βρουν αυτό που θέλουν και επιπλέον έχουν τα μέσα, ήτοι τα socialmedia, να «αντιδράσουν» σε περίπτωση που δεν μείνουν ευχαριστημένοι από το επίπεδο της εξυπηρέτησης.

Πολλοί νομίζουν ότι η τιμή είναι το σημείο εκείνο που μπορεί να προσφέρει σε μία επιχείρηση τη δυνατότητα να πετύχει.

Αλλά αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα Οι επιχειρήσεις που έχουν τις πιο χαμηλές τιμές δεν είναι και οι πιο πετυχημένες. Διαφορετικά, στην αγορά των smartphones, για παράδειγμα, δεν θα βρίσκονταν στην κορυφή ούτε η Apple, ούτε η Samsung ούτε καν η Huawei.

Ποια είναι τα σημεία – κλειδιά που μπορούν να βοηθήσουν μία επιχείρηση να διαφοροποιηθεί και να πετύχει στην σημερινή, ψηφιακή εποχή; Το πρώτο είναι η εμπειρία που προσφέρεις στον πελάτη σου είτε πρόκειται για ένα προϊόν είτε πρόκειται για υπηρεσία.

Εμπειρία δεν είναι μόνο να προσφέρεις καλή ποιότητα ή καλή σχέση τιμής προς απόδοση/επιδόσεις, αλλά γενικώς να δίνει τη δυνατότητα η όλη διαδικασία αγοράς και χρήσης να είναι εξαιρετική. Τόσο online όσο και offline.

Ένα δεύτερο στοιχείο που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής είναι πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κατανοήσουν τη σημασία που έχουν πλέον τα smartphones στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Ακόμη και στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσέξουν, για παράδειγμα, η ιστοσελίδα να είναι mobile friendly.

Όπως και να θυμούνται ότι δεν θα πρέπει ούτε καν να σκεφτούν να προσπαθήσουν να κοροϊδέψουν έναν καταναλωτή, ο οποίος έχει στα χέρια του πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να φανταστεί κανείς.

Ένα άλλο σημείο διαφοροποίησης είναι η δημιουργία κοινότητας. Ακόμη και οι καταναλωτές αρέσκονται να ανήκουν σε κάποια ομάδα. Φυσικά, μπορεί να πει κανείς ότι το να είσαι σε κάποιο πρόγραμμα loyalty είναι μία μορφή ένταξης σε μία κοινότητα αλλά αυτό που εννοώ είναι αρκετά πιο ευρύ.

Μία νέα τάση είναι ότι ο καταναλωτής θέλει ν αλληλεπιδρά με κάποιο brand που αγαπά -επειδή πιθανότατα του προσφέρει καλή εμπειρία- αλλά και με τους υπόλοιπους ανθρώπους που αισθάνονται τον ίδιο ενθουσιασμό για το συγκεκριμένο brand.

Το να δημιουργήσεις μία κοινότητα δεν είναι τόσο δύσκολο, το να τη διατηρήσεις, όμως, ζωντανή είναι κάτι που θέλει πολύ προσπάθεια και δεν είναι και τόσο απλό.

Το τέταρτο σημείο διαφοροποίησης είναι ότι η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να μπορεί να δημιουργήσει και να πει μία ιστορία που είτε να σχετίζεται με την ίδια και το παρελθόν ή/και το παρόν της είτε να αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Η χαμηλή τιμή δεν είναι πλέον αρκετή. Ο καταναλωτής χρειάζεται να ταυτιστεί με ένα brand, θέλει να βρει τα σημεία εκείνα που θα τον κάνουν να αγοράσει κάτι πιο εύκολα, θα το χρησιμοποιεί και θα γίνει και ο καλύτερος «πρεσβευτής» αυτού του brand.

Πρέπει η συνολική εμπειρία που θα παίρνει να είναι μοναδική και διαφορετική. Αν ένα brand το πετύχει, τότε έχει κάνει πολλά βήματα προς την επιτυχία.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search