Επωνύμως…

Υπάρχει περιθώριο στην Ελλάδα για online πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών;

Υπάρχει περιθώριο στην Ελλάδα για online πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών;

Από τις πλέον ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις των τελευταίων εβδομάδων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ήταν αυτή για τη νέα υπηρεσία του Skroutz, Skoop. Το Skoop έχει ως στόχο να δημιουργήσει μία νέα αγορά, αυτή της πώλησης μεταχειρισμένων ειδών και το στοίχημα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, κατά την προσωπική μου άποψη.

Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί έχει ενδιαφέρον, δεδομένου ότι στην Ελλάδα υπάρχει αγορά μεταχειρισμένων. Πρόκειται για μία άποψη που είναι σωστή, αλλά ταυτόχρονα και λάθος!

Τι εννοώ; Ότι υπάρχουν αρκετές κατηγορίες προϊόντων, όπως είναι, για παράδειγμα, τα smartphones, οι υπολογιστές αλλά και οι δίσκοι, όπως, φυσικά, και τα αυτοκίνητα, όπου οι Έλληνες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να αγοράσουν προϊόντα από δεύτερο ή και τρίτο χέρι.

Αλλά το Skoop θέλει να βάλει στο παιχνίδι και άλλες κατηγορίες ειδών, με κυριότερη αυτή των ρούχων, όπου η κατάσταση είναι αρκετά διαφορετική. Γιατί, με εξαίρεση τα sneakers, που είναι μία άλλη "μεγάλη συζήτηση", οι Έλληνες δεν είναι τόσο διατεθειμένοι, είτε να πωλούν τα παλιά ρούχα τους, ή να αγοράζουν μεταχειρισμένα.

Και δεν είναι τυχαίο, ότι διάφορες προσπάθειες που έγιναν στο παρελθόν, όπως το Vendora, δεν θα έλεγε κανείς ότι στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία. Ακόμη και μέσα στην οικονομική κρίση, οι Έλληνες καταναλωτές απέφυγαν να αγοράζουν μεταχειρισμένα. Οπότε, τώρα, που δείχνει να υπάρχει μία οικονομική ανάκαμψη, γιατί να ξεκινήσουν να το κάνουν;

Στο εξωτερικό, ακόμη και σε προηγμένες αγορές, οι αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων ρούχων είναι αρκετά δημοφιλείς. Και υπάρχουν online marketplaces μέσω των οποίων πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση χιλιάδες τέτοιου τύπου αγοραπωλησίες.

Το Skoop υπόσχεται ότι θα αξιοποιήσει όλα τα εργαλεία του Skroutz -από τα smart lockers μέχρι τη διασφάλιση ότι δεν υπάρχει περίπτωση απάτης- προκειμένου να πείσει τους Έλληνες να αρχίζουν να αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα. Και εύχομαι να τα καταφέρει. Αλλά, μου φαίνεται ότι η υπάρχουσα νοοτροπία είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει. Ο Έλληνας καταναλωτής προτιμά να χαρίσει τα παλιά ρούχα του, παρά να τα πουλήσει. Αν το Skroutz τον πείσει να αλλάξει άποψη, τότε το marketplace του θα αποκτήσει μία επιπλέον πηγή εσόδων.

Φυσικά, δεν είναι μόνο τα ρούχα που μπορεί να πουλήσει κανείς μέσω του Skoop. Αλλά τα ρούχα είναι εκείνα που μπορούν να δώσουν τον όγκο των αγοραπωλησιών, προκειμένου η πλατφόρμα να αναπτυχθεί με αρκετά γρήγορους ρυθμούς.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search