Επωνύμως…

Το μέλλον των πληρωμών είναι άυλο;

Το μέλλον των πληρωμών είναι άυλο;

Αν πριν από 10-15 χρόνια έλεγε κάποιος ότι θα μπαίνουμε σε ένα ταξί, θα βγαίνουμε από αυτό χωρίς να δώσουμε μετρητά ή κάρτα στον οδηγό και ο τελευταίος δεν θα παραπονιέται, αλλά θα μας λέει και ευχαριστώ, μάλλον θα τον περνούσαμε για τρελό. Όμως, η έλευση εφαρμογών όπως των Beat και Uber έκαναν αυτή την εικόνα πραγματικότητα. Πολύ απλά, γιατί οι πληρωμές γίνονται αυτόματα, μέσα από το app που χρησιμοποιούμε.

Πρόκειται για ένα μοντέλο που δεν είμαστε πολύ μακριά από το να το δούμε να εφαρμόζεται και στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Ως ένα πρώτο βήμα, ενδεχομένως θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι αυτό που κάνουμε με τις εφαρμογές online delivery, όπου βάζουμε μία φορά την κάρτα ή την ψηφιακή μέθοδο πληρωμής που θέλουμε να χρησιμοποιείται και στη συνέχεια δεν κάνουμε τίποτα. Απλά, όταν πατήσουμε το κουμπί της ολοκλήρωσης της παραγγελίας γίνεται αυτόματα και η χρέωση.

Κάτι αντίστοιχο έχουμε δει να γίνεται και στα online καταστήματα ή marketplaces, όταν συνδεθούμε στον λογαριασμό μας και εφόσον, βέβαια, έχουμε δηλώσει και μία μέθοδο πληρωμής προκειμένου να ολοκληρώνεται η συναλλαγή μας.

Καθώς, όμως, οδεύουμε προς ένα όλο και πιο phygital λιανικό εμπόριο, όπου τα όρια μεταξύ online και offline γίνονται πιο θολά, τόσο πιο κοντά θα έρχεται η δυνατότητα να ολοκληρώνουμε μία αγορά ακόμη και σε ένα φυσικό κατάστημα, χωρίς να βγάζουμε μετρητά ή την κάρτα μας από το πορτοφόλι μας. Το μόνο που θα χρειάζεται, ενδεχομένως, είναι να «καταλάβει» το κατάστημα ότι είμαστε εμείς και μετά -με τη χρήση κάποιου βιομετρικού χαρακτηριστικού πιθανότατα- να επιβεβαιώνουμε την αγορά και πληρωμή για τα προϊόντα που θέλουμε.

Καθώς οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου προσπαθούν να προσφέρουν μία όσο το δυνατόν καλύτερη εμπειρία στους καταναλωτές και να κάνουν τις αγορές πιο απλές και ευχάριστες, τόσο πιο πιθανό είναι να δούμε τέτοιου είδους λύσεις. Φυσικά, θα πρέπει και οι καταναλωτές να ανταποκριθούν και να αποδεχθούν ότι ένα κατάστημα λιανικής (είτε online είτε offline) θα γνωρίζει ποιος είναι από τη στιγμή που θα εισέρχεται είτε στο website, είτε στο φυσικό σημείο πώλησης.

Για να το αποδεχθεί κάποιος, θα πρέπει να έχει να κερδίσει πολύ περισσότερα από την ευκολία να μη χρειάζεται να περάσει από το ταμείο ή από ένα σημείο αποδοχής καρτών. Άρα, ίσως θα πρέπει, για παράδειγμα, να έχει προσωποποιημένες ειδοποιήσεις ή/και πρόσβαση σε περιεχόμενο που θα του είναι χρήσιμο. Γενικότερα, είναι μία «άσκηση» που θέλει προσοχή, αλλά που αρκετές επιχειρήσεις λιανικής έχουν αρχίσει να υλοποιούν, γνωρίζοντας ότι τα δεδομένα που μπορούν να συγκεντρώσουν θα αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμα για τις επόμενες κινήσεις τους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search