Επωνύμως…

Οι καταναλωτές δεν θέλουν να πληρώνουν επιπλέον

Οι καταναλωτές δεν θέλουν να πληρώνουν επιπλέον

Οι έρευνες είναι εξαιρετικά χρήσιμες, γιατί πολλές φορές σου δίνουν μία πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα για το τι συμβαίνει σε μία αγορά. Ιδίως όταν μιλάμε για σχετικά νέες αγορές, όπως είναι το online εμπόριο στην Ελλάδα.

Σε μία πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα της Glami, υπήρχε μία πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: για ποιες υπηρεσίες online αγορών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα. Και το 23% απάντησε πολύ απλά, ότι δεν είναι διατεθειμένο να πληρώσει για καμία επιπλέον υπηρεσία!

Το ποσοστό αυτό δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο και δείχνει μία τάση που υπάρχει μεταξύ των καταναλωτών, που θέλουν να έχουν όλες τις δυνατότητες, αλλά χωρίς επιπλέον χρεώσεις! Και αναφέρομαι στο τελευταίο, επειδή είμαι βέβαιος ότι αν ο έμπορος έχει πιο υψηλή τιμή, επειδή έχει βάλει εκ προοιμίου επιπλέον χρεώσεις, ο καταναλωτής δεν πρόκειται να γκρινιάξει. Άλλο βέβαια που αν βρει το ίδιο προϊόν κάπου αλλού πιο φθηνά, έστω και χωρίς τις επιπλέον επιλογές, είναι πολύ πιθανό να το αγοράσει από εκεί. Και σε περίπτωση που χρειαστεί αυτή την επιπλέον υπηρεσία, να γκρινιάξει γιατί δεν την είχε!

Πρακτικά, το όλο ζήτημα έχει να κάνει με την ωριμότητα του καταναλωτικού κοινού. Στην Ελλάδα οι καταναλωτές έχουμε μάθει -δε βγάζω απέξω τον ευατό μου- να μην πληρώνουμε για επιπλέον υπηρεσίες, ή υπηρεσίες γενικά... Για παράδειγμα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που παραπονιούνται για την ποιότητα της ενημέρωσης από τα ειδησεογραφικά sites, αλλά όταν τους ρωτάς αν είναι διατεθειμένοι/ες να πληρώσουν μία μικρή μηνιαία συνδρομή, ούτε να το συζητήσουν δεν θέλουν!

Το πιθανότερο σενάριο είναι πως αυτό θα αλλάξει σταδιακά. Τα παθήματα γίνονται μαθήματα και αυτό φαίνεται και από τα αποτελέσματα της προαναφερθείσας έρευνας. Στην οποία ένα διόλου ευκαταφρόνητο 31% δήλωσε διατεθειμένο να πληρώσει επιπλέον για μία υπηρεσία που θα του/της έδινε τη δυνατότητα δοκιμής πριν την τελική απόφαση αγοράς (από σημείο παραλαβής ή στο σπίτι) και άμεση επί τόπου επιστροφή.

Βέβαια, αυτό δεν είναι απλό ως επιλογή, λόγω της μορφής του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Glami υποστηρίζει πως μία εναλλακτική θα μπορούσε να είναι η δημιουργία all in pick up points, όπου οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα μετά την ηλεκτρονική αγορά τους να προχωρήσουν σε όλα τα υπόλοιπα βήματα σε κάποιο φυσικό σημείο. Ενδεχομένως, να το δούμε και αυτό.

Επίσης, το 26% απάντησε πως θα πλήρωνε επιπλέον για αυθημερόν παράδοση. Αυτό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για κάτι που είναι πιο εύκολο να δούμε να υλοποιείται. Και για να είμαι ακριβής, έχουμε ήδη αρχίσει να το βλέπουμε να συμβαίνει. Κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές συνειδητοποιούν τους «περιορισμούς» που υπάρχουν και να κατανοούν ότι η καλύτερη αγοραστική εμπειρία έχει ένα επιπλέον κόστος. Και είναι διατεθειμένοι να το καταβάλουν.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search