Επωνύμως…

Τα θετικά (!) σημεία του GDPR

Τα θετικά (!) σημεία του GDPR

 Τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχει γίνει πολύς λόγος για το GDPR, ήτοι τον νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο οποίος, τυπικά, είναι σε ισχύ από την περασμένη Παρασκευή (25/5).

Πρακτικά, πριν το τέλος του έτους δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να πει κανείς ότι είναι σε ισχύ ο συγκεκριμένος κανονισμός, ο οποίος προκάλεσε έναν μεγάλο «χαμό» θα έλεγα στο Διαδίκτυο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Είναι προφανές ότι την τελευταία εβδομάδα, άπαντες δεχθήκαμε εκατοντάδες emails από ιστοσελίδες, εταιρείες και καταστήματα που είχαν τα emails μας. Και σε πολλές περιπτώσεις, δεν πιστεύαμε ότι είχαμε δώσει το email μας σε πολλές από αυτές.

Ήταν μία ευκαιρία για ένα ξεκαθάρισμα αυτών που θέλουμε να δεχόμαστε.

Για πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα, το GDPR μοιάζει με εφιάλτη, δεδομένου ότι έπρεπε να στείλουν χιλιάδες emails στους πελάτες τους αλλά και σε όσους καταναλωτές είχαν απλά την ηλεκτρονική διεύθυνση τους. Είμαι βέβαιος ότι στα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι σκέψεις δεν ήταν και ιδιαίτερα θετικές.

Όμως, από την άλλη πλευρά, για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το GDPR μπορεί να αποτελέσει και μία εξαιρετική ευκαιρία.

Υπάρχουν και θετικά σημεία στην ενεργοποίηση του συγκεκριμένου κανονισμού, ο οποίος, παρεπιμπτόντως, δεν έχει τόσο να κάνει με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών μίας επιχείρησης όσο με τις διαδικασίες που πρέπει να έχει μία επιχείρηση προκειμένου να διαχειρίζεται αυτά τα προσωπικά δεδομένα.

Είναι μία ευκαιρία κατ’ αρχήν για να εκκαθαρίσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα τις δικές του λίστες. Να δει ποια emails δεν χρησιμοποιούνται πλέον, να δει ποιοι καταναλωτές θέλουν πραγματικά να ενημερώνονται για προσφορές κ.ά.

Είναι μία ευκαιρία επίσης προκειμένου να οριστούν οι διαδικασίες εκείνες που θα επιτρέψουν την καλύτερη αξιοποίηση των δεδομένων που συγκεντρώνονται κατά τη διάρκεια των πωλήσεων ή των επισκέψεων των καταναλωτών.

Με τη σύμφωνη γνώμη των τελευταίων, οι οποίοι στο εξής δεν θα μπορούν να επικαλεστούν διάφορα όσον αφορά το θέμα της διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων τους.

Αυτό, βέβαια, προϋποθέτει αρκετή δουλειά από την πλευρά του ηλεκτρονικού καταστήματος, όμως, όταν ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο, τα οφέλη μπορεί να είναι σημαντικά.

Αντί μία εταιρεία να δει το GDPR ως απειλή και επιπλέον βάρος θα πρέπει να το δει ως ευκαιρία προκειμένου να βελτιωθεί η ίδια και να βελτιώσει την εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της.

Πολύ απλά, γιατί αυτό είναι το ζητούμενο για μία επιχείρηση που θέλει να πετύχει. Να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στους πελάτες της. Και αυτό σημαίνει ότι πρέπει και να τους σέβεται.

Αν το πετύχει αυτό, τότε και οι καταναλωτές και θα τη σέβονται και θα την προτιμούν, καθώς δεν είναι μόνο η τιμή που κοιτάζουν οι πελάτες όταν κάνουν τις επιλογές τους.

Πλέον, θέλουν και η εταιρεία με την οποία συνδιαλέγονται να είναι μία σοβαρή επιχείρηση.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search