Επωνύμως…

Η Gen Z που δείχνει τον δρόμο

Η Gen Z που δείχνει τον δρόμο

Αν θέλει κανείς να δει προς τα που κινείται -και- η ελληνική αγορά των πληρωμών, δεν έχει παρά να διαβάσει την πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ για τις προτιμήσεις της Gen Z στην Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχουν ότι οι νέοι ηλικίας 17-30 ετών, όχι μόνο ακολουθούν τις τάσεις, αλλά συχνά δημιουργούν νέα δεδομένα, δίνοντας το στίγμα για το μέλλον των αγορών και των πληρωμών.

Η έρευνα αποδεικνύει, καταρχάς, ότι η Gen Z είναι η γενιά που μεγάλωσε μέσα στη ψηφιακή εποχή, με την τεχνολογία να αποτελεί αδιαμφισβήτητο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Επίσης, αποκαλύπτει ότι 8 στους 10 προτιμούν ψηφιακές πληρωμές για τις συναλλαγές τους, ενώ τα μετρητά εξακολουθούν να έχουν θέση στις μικρότερης αξίας αγορές. Ωστόσο, η τάση προς τις ψηφιακές πληρωμές για ποσά άνω των 20 ευρώ υποδηλώνει μια σαφή μετακίνηση προς μια cashless οικονομία, όπου η ευκολία και η ασφάλεια παίζουν καθοριστικό ρόλο.

Η Gen Z συνδυάζει φυσικά καταστήματα και διαδικτυακές αγορές, με σημαντική αύξηση της δεύτερης κατηγορίας. Όπως δείχνει η έρευνα, η διαδικασία αγοράς ξεκινά συχνά με προσωπική έρευνα στις πλατφόρμες αγορών, ενώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις έχουν μικρότερη επιρροή. Η ικανότητα της νέας γενιάς να αναζητά και να συγκρίνει προϊόντα μέσω διαδικτύου επιβεβαιώνει ότι είναι μια γενιά καλά ενημερωμένη και απαιτητική. Είναι ξεκάθαρο ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν περισσότερο σε ψηφιακές πλατφόρμες και να εστιάσουν σε στρατηγικές που βασίζονται στην αυθεντικότητα.

Παρά την τεχνολογική εξοικείωση της Gen Z, η ασφάλεια παραμένει βασική ανησυχία. Το 65% νιώθει ανασφάλεια όταν ψωνίζει από άγνωστες ή νέες ιστοσελίδες, ενώ τα social media και τα διεθνή marketplaces θεωρούνται λιγότερο αξιόπιστα. Αυτή η τάση επισημαίνει τη σημασία της οικοδόμησης εμπιστοσύνης από τις επιχειρήσεις, είτε μέσω πιστοποιημένων ασφαλών συναλλαγών είτε μέσω διαφάνειας στην επικοινωνία.

Η Gen Z δείχνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν στις αλλαγές και να καινοτομήσουν. Η ισχυρή προτίμηση στις ψηφιακές πληρωμές για μεγαλύτερης αξίας συναλλαγές υποδεικνύει μια γενιά που απαιτεί ευκολία, ταχύτητα και ασφάλεια στις αγορές της. Επιπλέον, η προτίμηση στις διαδικτυακές αγορές δημιουργεί ευκαιρίες για ανάπτυξη στον τομέα του e-commerce, ενώ υπογραμμίζει την ανάγκη για μια εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη.

Η νέα γενιά καθορίζει τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις και η αγορά γενικότερα. Η Gen Z δεν είναι απλώς μια ομάδα καταναλωτών. Eίναι οι πρωτοπόροι μιας εποχής που βασίζεται στην τεχνολογία, τη συνδεσιμότητα και την καινοτομία. Όσοι καταφέρουν να εναρμονιστούν με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες αυτής της γενιάς θα έχουν το προβάδισμα στην ψηφιακή οικονομία του μέλλοντος.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search