Επωνύμως…

Οι 'εναλλακτικοί' των πληρωμών ανεβάζουν ρυθμούς

Οι 'εναλλακτικοί' των πληρωμών ανεβάζουν ρυθμούς

Μία από τις πιο γνωστές ατάκες στο χώρο της καινοτομίας -και όχι μόνο- είναι ότι "η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες". Για όποιον, φυσικά, είναι αποφασισμένος να ρισκάρει λίγο παραπάνω. Και σε μία περίοδο που πολλά νοικοκυριά αντιμετωπίζουν πρόβλημα ρευστότητας, είναι μάλλον αναμενόμενο να βλέπουμε να αναζητούνται εναλλακτικοί τρόποι πληρωμών και διεκπεραίωσης συναλλαγών. Τρόποι που δεν προσφέρουν μόνο μεγαλύτερη ευκολία στην κάλυψη αναγκών, αλλά έχουν και άλλα οφέλη.

Ας πάρουμε, για παράδειγμα, τη Revolut, την πιο γνωστή neobank, η οποία έχει αρχίσει να προσφέρει καταθετικούς λογαριασμούς με επιτόκιο που δεν συναντάμε στις "παραδοσιακές" τράπεζες στην Ελλάδα. Πιστεύει κανείς ότι δεν θα υπάρξουν πολλοί που θα στραφούν προς τη Revolut για να μεταφέρουν εκεί τα όποια χρήματα διαθέτουν;

Επιπλέον, βλέπουμε τους καταναλωτές -και τους ευατούς μας προφανώς- να δίνουν όλο και μεγαλύτερη σημασία στις επιστροφές χρημάτων για αγορές με κάρτες, να ψάχνουν τους πόντους στα προγράμματα πιστότητας και ούτω καθ’ εξής. Μάλιστα, πλέον δεν μιλάμε μόνο για πόντους αλλά απευθείας επιστροφή σε ευρώ. Η Public παρουσίασε το Public Wallet όπου δεν έχει πόντους για επιστροφή αλλά απευθείας ευρώ, ενώ το Box δείχνει πλέον αμέσως πόσα ευρώ δίνει επιστροφή από τη στιγμή που ολοκληρωθεί μία παραγγελία.

Γενικότερα, οι καταναλωτές -και ειδικά οι νεότερες γενιές- δεν έχουν πρόβλημα να δοκιμάσουν εναλλακτικούς τρόπους πληρωμών. Μπορεί στο παρελθόν να ήταν δύσκολο για μία neobank να πείσει τους -γενικώς συντηρητικούς- Έλληνες να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της, αλλά πλέον αυτό έχει αλλάξει. Και επειδή πάντα υπάρχει η ανησυχία της απάτης, η διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι ότι πλέον υπάρχουν τα εργαλεία και οι αξιολογήσεις για να ελέγξεις από πριν αν υπάρχει κάποια απάτη μέσα σε ένα νέο σχήμα - έχοντας τη δυνατότητα να είσαι πιο προσεκτικός ώστε να μη βρεθείς προ εκπλήξεων.

Αυτό που χρήζει επισήμανσης είναι πως η Generation Z είναι από εκείνες που είναι πιο προσεκτικές. Τα νεαρά παιδιά, πολλά από τα οποία μεγάλωσαν μέσα στην οικονομική κρίση, είναι πιο προσεκτικά στις επιλογές τους. Ναι μεν θα σπεύσουν να δοκιμάσουν μία "εναλλακτική" τράπεζα ή εφαρμογή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν την έχουν ελέγξει πλήρως. Συν ότι έχουν κακή εικόνα για τις πιο "παραδοσιακές" τράπεζες ή μεθόδους διεκπεραίωσης συναλλαγών.

Η χρήση της κάρτας είναι πολύ πιο μεγάλη στις ηλικίες 18-24 ετών, όσον αφορά στον αριθμό των συναλλαγών, παρά σε μεγαλύτερες ηλικιακές κατηγορίες. To IRIS είναι εκ των ουκ άνευ για να μπορούν να μοιράζονται λογαριασμούς και γενικότερα η Generation Z είναι πολύ πιο ώριμη από όσο νομίζουν πολλοί από εμάς τους μεγαλύτερους σε ηλικία.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search