Επωνύμως…

Πόσο κοντά είμαστε στις αγορές μέσω ΑΙ;

Πόσο κοντά είμαστε στις αγορές μέσω ΑΙ;

To ΑΙ είναι το πιο «καυτό» θέμα στις συζητήσεις του τεχνολογικού -και όχι μόνο- κλάδου. Η πραγματικότητα είναι, βέβαια, ότι αυτό που συζητάμε είναι το Generative AI, ήτοι η «έκδοση» της τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει την πιο φυσική αλληλεπίδραση ενός χρήστη με μία ΑΙ εφαρμογή. Πρόκειται για μία πολύ απλοϊκή περιγραφή του GenAI, αλλά μάλλον καταλαβαίνετε τι εννοώ.

Προφανώς, υπάρχει και η συζήτηση για την εμπλοκή του ΑΙ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αν και η πραγματικότητα είναι πως το ΑΙ αξιοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εκτός και αν θεωρείτε ότι οι προσωποποιημένες προτάσεις (recommendations) δεν βασίζονται σε λύσεις τεχνητής νοημοσύνης. Η πραγματικότητα είναι πως βασίζονται, όπως πολλές ακόμη υπηρεσίες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Όμως, το GenAI σε συνδυασμό με τις εξελίξεις στους «έξυπνους» ψηφιακούς βοηθούς θα αλλάξουν σημαντικά το τοπίο και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αν δείτε λίγο το Copilot της Microsoft, ή την «ενισχυμένη» Siri που θα φέρει η Apple το φθινόπωρο, ή ακόμη και το Bixby της Samsung, ή το Google Assistant με ενσωματωμένο το Gemini, τότε ίσως θα μπορέσετε να δείτε προς τα πού πάμε.

Οι ψηφιακοί βοηθοί έρχονται να αναλύσουν τα δεδομένα του χρήστη, να κάνουν προτάσεις και να απαντάνε πιο δημιουργικά στις ερωτήσεις του χρήστη. Για παράδειγμα, μπορείς να ζητήσεις προτάσεις για δείπνο με τη μητέρα σου που φτάνει σήμερα από ταξίδι και ο βοηθός να σου προτείνει εστιατόρια με βάση τις δικές σου προτιμήσεις ή/και της μητέρας σου, αλλά και με βάση τι υπάρχει κοντά στο αεροδρόμιο ή στο σπίτι σου - και τη διαθεσιμότητα που υπάρχει. Αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα, αλλά σκεφτείτε το σε επίπεδο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πόσο μακριά είμαστε, νομίζετε, από την εποχή που θα ρωτάς τη Siri ή το Googl Assistant ή το Bixby για το αν υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα τρόφιμα και τα υλικά που απαιτούνται για να καλύψουν το πρόγραμμα διατροφής που σου έχει στείλει η διατροφολόγος σου και θα σου απαντά με μία λίστα και θα σου προτείνει να τα παραγγείλει απευθείας από το επιλεγμένο σου σούπερ μάρκετ; Και το μόνο που θα ζητά θα είναι η φωνητική επιβεβαίωση για τη χρέωση της κάρτας σου;

Ή θα σου λέει ότι δεν έχει αρκετά ρούχα για να καλύψεις τις επαγγελματικές ανάγκες σου και θα σου προτείνει παντελόνια ή πουκάμισα από το αγαπημένο κατάστημά σου; Και θα σου τα προβάρει σε ένα ολόγραμμά σου και θα επιλέγεις ποια θες και θα κάνεις τις αγορές σου;

Σενάρια από ταινία επιστημονικής φαντασίας; Προφανώς και τα έχουμε δει σε ταινίες, αλλά θα γίνουν πραγματικότητα. Πολύ νωρίτερα από ό,τι περιμένουμε. Αν θέλουμε να δούμε έναν κλάδο που το ΑΙ θα αλλάξει πολλά πράγματα πολύ γρήγορα, τότε πρέπει να δώσουμε λίγο παραπάνω προσοχή σε αυτόν του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search