Επωνύμως…

Οι πληρωμές με ένα κλικ και πάλι στο προσκήνιο

Οι πληρωμές με ένα κλικ και πάλι στο προσκήνιο

Οι ψηφιακές πληρωμές είναι ένα από τα αγαπημένα θέματα αυτής της στήλης. Και η πραγματικότητα είναι πως το κομμάτι των πληρωμών αποτελεί βασικό κομμάτι της εμπειρίας των αγορών, αλλά και από τους τομείς με πολλές εξελίξεις.

Για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, όμως, οι πληρωμές είναι από τους μεγαλύτερους «πονοκεφάλους». Δεν το εννοώ με την έννοια της πιθανής απάτης, αλλά επειδή είναι από τα κομμάτια της εμπειρίας όπου αν κάτι «στραβώσει», τότε είναι πολύ πιθανό να χαλάσει και μία παραγγελία.

Όλοι μας έχουν εκνευριστεί όταν κληθήκαμε να βάλουμε όλα τα στοιχεία της κάρτας μας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να ολοκληρώσουμε μία αγορά. Αν τα έχεις βάλει 2 και 3 φορές μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών, τότε δεν είναι και δύσκολο να εκνευριστείς. Και αν υπάρξει και ένα μικρό πρόβλημα, να παρατήσεις την αγορά.

Γι’ αυτό και τα marketplaces όπου μπορείς να αποθηκεύσεις μία ή πολλαπλές κάρτες, είναι εξαιρετικά πρακτικά. Γι’ αυτό και όλες οι πλατφόρμες delivery προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα στους πελάτες τους. Γι’ αυτό και μεγάλα online καταστήματα προσπαθούν να βρουν τρόπους προκειμένου να διευκολύνουν τους πελάτες τους στο συγκεκριμένο θέμα. Κυρίως, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γίνουν «μέλη» και να αποθηκεύσουν με αυτό τον τρόπο τα στοιχεία τους.

Όμως, υπάρχουν και καταναλωτές που δεν θέλουν να είναι αποθηκευμένα τα στοιχεία τους σε ένα marketplace, μία πλατφόρμα delivery ή ένα μεγάλο online κατάστημα, γιατί θεωρούν ότι δεν είναι αρκετά ασφαλή. Εκεί τί γίνεται;

Η απάντηση ίσως να έρθει πιο σύντομα απ’ όσο νομίζουν πολλοί. Γιατί, οργανισμοί όπως η Mastercard και η Visa ετοιμάζονται να λανσάρουν λύσεις πληρωμών με 1 κλικ. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν ένα κατάστημα έχει τη σχετική συνεργασία, τότε ο καταναλωτής θα μπορεί βάζοντας έναν username και ένα password να συνδέεται στην σχετική υπηρεσία της Mastercard ή της Visa και να ολοκληρώνει εύκολα και γρήγορα την πληρωμή του.

Η ιδέα ακούγεται ενδιαφέρουσα, αλλά υπάρχει η εξής λεπτομέρεια: χρειάζεται να την υιοθετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα online καταστήματα. Και οι δυο οργανισμοί είχαν προσπαθήσει να κάνουν κάτι αντίστοιχο και στο παρελθόν, αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν τέτοια ώστε να συνεχίσουν την υλοποίηση. Τώρα επιστρέφουν, εκτιμώντας ότι η αγορά είναι πιο ώριμη για κάτι τέτοιο.

Αυτό ενδεχομένως να ισχύει, καθώς οι επιχειρηματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου γνωρίζουν ότι η παροχή πολλών επιλογών και στις μεθόδους πληρωμής είναι μία σημαντική παράμετρος για τους καταναλωτές. Το ζήτημα, όμως, είναι ότι ξαφνικά μαζεύεται υπερβολικά μεγάλος αριθμός μεθόδων πληρωμής και ένα μεγάλο online κατάστημα μπορεί να έχει τους αναγκαίους πόρους για να τους υποστηρίξει. Ένα μεσαίο ή μικρό eshop όμως; Αυτή είναι μία παράμετρος που Mastercard και Visa θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search