Επωνύμως…

Θα δούμε ποτέ αγορές μέσω τηλεόρασης;

Θα δούμε ποτέ αγορές μέσω τηλεόρασης;

Διαβάζει έναν τίτλο σαν αυτό που έχω βάλει σε αυτή τη στήλη και θα αναρωτιέται κανείς τί σκέφτηκα και ασχολούμαι με πωλήσεις... τελεμάρκετινγκ. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, προφανώς και δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με πωλήσεις τελεμάρκετινγκ, αλλά με το πως η τηλεόραση θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα νέο κανάλι πωλήσεων.

Η ιδέα δεν είναι καινούρια. Για την ακρίβεια, υπήρχαν πολλές συζητήσεις τη δεκαετία του ’90 για το πως η εξέλιξη της τηλεόρασης θα έφθανε σε τέτοιο σημείο ώστε να βλέπεις ένα προϊόν και να μπορείς να το παραγγείλεις εκείνη τη στιγμή από το τηλεκοντρόλ σου.

Παρά τις κάποιες προσπάθειες που έγιναν, το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμεναν. Και θα μπορούσε να πει κανείς ότι το Internet και το online shopping ήταν αυτό που «σκότωσε» το TV shopping πριν καν αυτό εμφανιστεί.

Όμως, καθώς οι τηλεοράσεις γίνονται όλο και πιο «έξυπνες», το συγκεκριμένο concept δεν αποκλείεται να επανέλθει. Με δεδομένο ότι η τηλεόραση σταδιακά εξελίσσεται σε ένα μέσο παρακολούθησης online περιεχομένου, γιατί να μην μπορούμε να αγοράζουμε από τον καναπέ μας;

Η σκέψη είναι, νομίζω, ενδιαφέρουσα, ιδίως από τη στιγμή που σε πολλές τηλεοράσεις βλέπουμε να υπάρχουν όλο και περισσότερα στοιχεία προσωποποίησης. Αν μπορείς να «περάσεις» στην τηλεόρασή σου ένα προφίλ που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραγγελία, συμπεριλαμβανομένης και της πληρωμής, μήπως θα είχε ενδιαφέρον κάτι τέτοιο; Γιατί να μην μπορείς να κάνεις την αγορά σου από οποιαδήποτε συσκευή; Συμπεριλαμβανομένης και της smart TV σου;

Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο θεωρώ ότι πλησιάζουμε σε μία τέτοια κατάσταση. Ενδεχομένως, σε αυτή την περίπτωση να μπορούσε να λειτουργήσει η τηλεόραση συνδυαστικά με το smartphone σου. Να σκανάρεις ένα QR και να συνεχίζεις την αγορά από το smartphone σου. Ή απλά να επιβεβαιώνεις μια παραγγελία με το smartphone σου.

Η ιδέα έχει ενδιαφέρον και ενδεχομένως και καλές προοπτικές. Και πιθανότατα θα τη δούμε να υλοποιείται σε κάποια φάση τα επόμενα χρόνια. Ιδίως από τη στιγμή που η τηλεόραση παραμένει ως ένα βασικό μέσο παρακολούθησης περιεχομένου. Ενδεχομένως να μην είναι μακριά η ημέρα που θα είναι και ένα ακόμη κανάλι για ψηφιακές αγορές.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search