Επωνύμως…

H ισορροπία του… τρόμου με τις online διαφημίσεις

H ισορροπία του… τρόμου με τις online διαφημίσεις

Πολλοί από τους χρήστες -συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου- κατανοούν ότι οι διαφημίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να μη χρειάζεται να πληρώνουμε συνδρομές, για να χρησιμοποιούμε εφαρμογές όπως είναι το YouTube και το TikTok, ή ακόμη και για να διαβάσουμε νέα σε κάποιο site.

Εκεί που αρχίζει ο εκνευρισμός, είναι όταν οι διαφημίσεις -στο YouTube για παράδειγμα- είναι πολυάριθμες και το κυριότερο, δεν μπορείς να τις παραβλέψεις. Και είσαι μάλλον εντάξει αν δεις μία διαφήμιση που σε ενδιαφέρει, αλλά 25 δευτερόλεπτα διαφήμιση για παιδικά παιχνίδια, δεν είναι κάτι που «αντέχεις» μετά από κάποια ηλικία!

Αντίστοιχα, στα sites, ορισμένες διαφημίσεις είναι αρκούντως εκνευριστικές. Τεράστια pop ups που δεν μπορείς να βρεις που είναι η επιλογή "close", ή που τα βλέπεις από το smartphone και επειδή δεν έχει γίνει προσαρμογή, δεν μπορείς να τα κλείσεις... Το κυριότερο, είναι ότι σε αυτές τις περιπτώσεις η διαφήμιση όχι μόνο δεν πετυχαίνει το στόχο της, ήτοι την προώθηση ενός προϊόντος, αλλά έχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα: δημιουργεί αντιπάθεια για το προϊόν ή το brand.

Είναι κάτι τέτοιες στιγμές που αισθάνομαι ότι τα αρμόδια στελέχη στις διαφημιστικές εταιρείες ή στα digital marketing agencies, δεν κάνουν το εξής απλό: να μπουν στη θέση του χρήστη – καταναλωτή. Δηλαδή, δεν σκέφτονται και δεν ελέγχουν το πώς θα ένοιωθαν αυτοί αν τους προέκυπτε μία τέτοια διαφήμιση. Και ποια θα ήταν η δική τους αντίδραση σε κάτι τέτοιο.

Για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις, θεωρώ ότι η διαφήμιση έχει το δικό της ρόλο. Και προφανώς δεν μπορούν να επιβιώσουν πλατφόρμες ή sites χωρίς διαφημίσεις, δεδομένου ότι το συνδρομητικό μοντέλο δεν μπορεί να λειτουργεί καλά σε όλες τις περιπτώσεις. Συν το ότι είναι πρακτικά ανέφικτο ένας καταναλωτής να έχει δεκάδες συνδρομές σε sites.

Όμως, θα πρέπει οι διαφημιζόμενοι να γίνουν λίγο περισσότερο δημιουργικοί. Να είναι οι καμπάνιες πιο ελκυστικές και πιο έξυπνες. Και το κυριότερο περισσότερο προσωποποιημένες. Λένε διάφοροι ότι το Google μας παρακολουθεί. Αν ίσχυε αυτό, γιατί όταν αγοράσω ένα ζευγάρι παπούτσια online, συνεχίζει να μου εμφανίζει διαφημίσεις με τα ίδια ακριβώς παπούτσια; Είναι μία από τις μεγάλες απορίες που έχω. Γιατί το αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν, δεν πρόκειται να αγοράσω το ίδιο την επόμενη μέρα. Δεν έχει λογική αυτό. Να μου πρότεινε κάποιο παντελόνι που να ταιριάζει θα ήταν κάτι πιο σωστό. Και ενδεχομένως και να το αγόραζα...

Σας παρακαλώ, κάντε τις καμπάνιες σας λίγο πιο έξυπνες! Και το κυριότερο πιο προσωποιημένες. Και δίνετέ μου τη δυνατότητα να κάνω παράβλεψη στα 5 δευτερόλεπτα. Δεν αντέχω άλλες διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών. Άλλωστε, η κόρη μου είναι πλέον στην εφηβεία.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search