Επωνύμως…

Το YouTube, η smart TV και το marketing

Το YouTube, η smart TV και το marketing

Πόσο σημαντικό είναι το YouTube στην digital marketing στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων; Αυτό σκεφτόμουν την περασμένη Τετάρτη παρακολουθώντας μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ομιλία στο πλαίσιο εκδήλωσης της Sleed. Η Άννα Τσώνη από την Google έκανε αναφορά σε ορισμένα στοιχεία για το YouTube στην Ελλάδα και είναι πραγματικά ενδιαφέρον σε πόσο σημαντικό μέσο έχει εξελιχθεί και για τη χώρα μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η κ. Τσώνη, οι ενεργοί χρήστες στην Ελλάδα φθάνουν τα 6,5 εκατομμύρια, ενώ το YouTube είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτηση πίσω από τη… Google. Το νούμερο είναι αρκετά μεγάλο αν σκεφτεί κανείς ότι μόνο το Facebook θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχει μεγαλύτερο αριθμό χρηστών, όσον αφορά στα social media. Και συζητιέται πόσοι εξ αυτών είναι πραγματικά ενεργοί...

Επιπλέον, ο μέσος ημερήσιος όρος παρακολούθησης έχει φθάσει πλέον τα 45 λεπτά, όταν πριν από ένα χρόνο ήταν στα 30 λεπτά. Άρα σημαίνει ότι παρακολουθούμε πολλά videos στο YouTube σε καθημερινή βάση. Και σε περίπτωση που δεν είσαι συνδρομητής στο YouTube Premium, τότε είναι υποχρεωτικό να βλέπεις διαφημίσεις. Όπερ σημαίνει ότι οι διαφημίσεις έχουν μεγαλύτερη απήχηση εκεί παρά στην τηλεόραση. Ακόμη και αν το μέσο σού δίνει τη δυνατότητα να πατήσεις «παράλειψη» μετά από 5 δευτερόλεπτα (ή λίγο παραπάνω αν ο διαφημιζόμενος έχει πληρώσει) και πάλι η διαφήμιση έχει την προσοχή του θεατή στο YouTube.

Το κλειδί, είναι είτε να προβάλλεις όλο το μήνυμά σου σε 5 (ή 7-8) δευτερόλεπτα ή να κρατήσεις το ενδιαφέρον των θεατών. Οι περισσότερες διαφημίσεις είναι οι ίδιες με εκείνες στην τηλεόραση και αυτό είναι ίσως κάτι που πρέπει να αλλάξουν οι διαφημιζόμενοι. Το YouTube δεν είναι τηλεόραση αλλά είναι περισσότερο ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει αρκετό interactivity. Συν ότι μπορείς να δεις video clips όπου και αν είσαι ακόμη και από το κινητό σου. Και αυτό είναι παράμετρος που πρέπει να λάβουν υπόψιν τους οι εταιρείες που το επιλέγουν.

Μία άλλη ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι πως 3 εκ. Έλληνες βλέπουν YouTube στην τηλεόραση τους! Καταρχάς, αυτό σημαίνει ότι οι «έξυπνες» τηλεοράσεις φθάνουν στα 3 εκατ. στην Ελλάδα που είναι αρκετά μεγάλο νούμερο. Όμως, είναι και μία ευκαιρία, καθώς δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να διαφοροποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τους καταναλωτές τους.

Γενικότερα, το YouTube είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι η προσέγγιση σε κάθε μέσο πρέπει να είναι διαφορετική. Το YouTube δεν είναι τηλεόραση, αλλά θέλει να προσαρμοστείς σε αυτό. Και αν το κάνεις, τότε τα ποσοστά επιτυχίας αναμένεται να είναι πολύ υψηλότερα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search