Επωνύμως…

Το TikTok είναι εδώ

Το TikTok είναι εδώ

Έχει περάσει σχεδόν μία δεκαετία από τότε που το Facebook έγινε ένα μέσο που έπρεπε να έχεις παρουσία αν ήθελες να αξιοποιήσεις τα ψηφιακά κανάλια. Και έχουν περάσει και 3-4 χρόνια, από τότε που το Instagram ξεκινούσε να γίνεται το μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο επίσης έπρεπε να έχεις παρουσία.

Και επειδή στην ψηφιακή εποχή που ζούμε οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, τώρα έχει έρθει η ώρα για ένα ακόμη μέσο κοινωνικής δικτύωσης να αρχίσει να απασχολεί σοβαρά όλους όσους ασχολούνται τόσο με το ηλεκτρονικό εμπόριο, όσο και με το digital marketing. Και το μέσο αυτό είναι το TikTok.

Η πρώτη «καραντίνα» ήταν η περίοδος όπου το TikTok έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό. Και αυτό γιατί ήταν παράξενο για όσους ήταν πάνω από 25 ετών να καταλάβουν τι κάνουν οι έφηβοι που μαζεύονταν και έκαναν διάφορα χορευτικά σκετς μπροστά από ένα smartphone. Τότε ήταν που αρχίσαμε να μαθαίνουμε για το TikTok, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης με μικρής διάρκειας videos, το οποίο κάνει θραύση εδώ και μερικά χρόνια στις πιο νεαρές ηλικίες.

Ορισμένοι γονείς θα θυμούνται το Musical.ly, το οποίο εμφανίστηκε στα μέσα της δεκαετίας των ‘10s και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα είδος ψηφιακού karaoke που έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στους μαθητές των γυμνασίων. Το 2018 το Musical.ly, το οποίο ξεκίνησε από την Κίνα, συγχωνεύτηκε με ένα άλλο «προϊόν» από την Κίνα, το TikTok και εκεί ήταν που άρχισε η «εκτόξευση» του συγκεκριμένου μέσου, το οποίο απειλεί πλέον σε δημοτικότητα το Instagram.

Αυτή τη στιγμή, όσοι ασχολούνται με το digital marketing και θέλουν να προσεγγίσουν τα «περίφημα» -ελέω τηλεόρασης- δυναμικά κοινά ξέρουν ότι το Instagram είναι το καλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς το Facebook είναι μεν δημοφιλές, αλλά κυρίως στις μεγαλύτερες ηλικίες. Όμως, η ανερχόμενη «δύναμη» είναι το TikTok. Δεν είναι τυχαίο ότι όλο και περισσότερα brands αναζητούν τρόπους για να αξιοποιήσουν το συγκεκριμένο μέσο, το οποίο έχει δημιουργήσει τους δικούς του influencers. Όπως δεν είναι τυχαίο ότι όλο και περισσότεροι influencers με υψηλή δημοτικότητα στο Instagram, στρέφονται προς το TikTok προκειμένου να μην «ξεπεραστούν» από την εποχή τους.

Για να καταλάβει κανείς τη δυναμική του TikTok θα πρέπει να μπει και να το δοκιμάσει. Και θα εκπλαγεί από πολλά πράγματα. Το γεγονός ότι το Instagram δημιούργησε τα reels, τα οποία μοιάζουν αρκετά με το TikTok αποτελεί μία σαφής ένδειξη ότι στο «αρχηγείο» της Meta ανησυχούν μήπως κάποιο μέσο ξεπεράσει τη δημοτικότητα και κυρίως την εμπορική «δύναμη» του Instagram και αυτό το μέσο δεν ανήκει στον όμιλο της Meta. Καλό το Metaverse αλλά τα πολλά έσοδα προέρχονται από τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram.

Στην Ελλάδα, το TikTok είναι περισσότερο δημοφιλές απ’ όσο νομίζουν πολλοί. Επίσημος αριθμός χρηστών δεν υπάρχει, αλλά οι υπάρχουσες εκτιμήσεις αναφέρουν νούμερα που κινούνται σε επίπεδα πάνω από τα 3 εκατομμύρια. Με την τάση να είναι σαφώς ανοδική. Είναι σαν το Instagram πριν από 5 χρόνια, θα μπορούσαμε να πούμε. Και το κυριότερο, είναι πως πλέον δεν είναι μόνοι οι έφηβοι που είναι στο TikTok, αλλά και οι μεγαλύτερες ηλικίες.

Θα αναρωτηθεί κανείς τι μπορεί να κάνει στο Tiktok. Έξυπνα και δημιουργικά videos είναι μία απάντηση. Ιδέες υπάρχουν, όπως υπάρχουν και άνθρωποι που κατανοούν το μέσο και μπορούν να δώσουν λύσεις.

Το πρόβλημα ενδεχομένως να είναι άλλο: το πως μία πιο μικρή επιχείρηση μπορεί να αντέξει να έχει παρουσία τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram όσο και στο TikTok, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη και άλλα μέσα, όπως το LinkedIn. Αυτό είναι ένα πρόβλημα και απ’ ότι φαίνεται για τα επόμενα χρόνια η ζήτηση για social media managers αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search