Επωνύμως…

Πόσο ώριμη είναι η ελληνική αγορά του digital;

Πόσο ώριμη είναι η ελληνική αγορά του digital;

Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του ’90 που είδαμε τις πρώτες ελληνικές εταιρείες να αποκτούν το δικό τους website. Ήταν μία εποχή που το Internet έκανε τα πρώτα βήματά του. Και χρειάστηκε να περάσουν μερικά χρόνια μέχρι να δούμε τα πρώτα eshops να δημιουργούνται στη χώρα μας και χρειάστηκαν δύο δεκαετίες μέχρι να φθάσουμε στο σημείο να μπορούμε να δηλώσουμε ότι η ελληνική αγορά του digital -με την ευρεία έννοια του όρου καθώς περιλαμβάνουμε πέρα του e-commerce και τον τομέα του digital marketing- έχει αρχίσει να δείχνει σημάδια ωρίμανσης. Ή μήπως δεν έχει ακόμη ωριμάσει;

Η εκτίμηση που υπάρχει είναι ότι οι ελληνικές εταιρείες όσον αφορά στην digital παρουσία τους έχουν κάνει πολλά βήματα. Αλλά χρειάστηκε και η πανδημία για να αναδειχθεί η σημασία του "digital" και πολλές επιχειρήσεις -κάθε μεγέθους- να αρχίσουν να ασχολούνται σοβαρά. Μέχρι πριν το 2020, η άποψη ήταν ότι το web και το e-commerce είναι υποδέεστερα κανάλια πώλησης και προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών. Φυσικά, αυτό δεν αφορά όλες τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Αλλά είναι σημαντικό κομμάτι των επιχειρήσεων.

Το 2022 αυτό που βλέπουμε είναι μία μεικτή εικόνα. Από τη μία πλευρά, βλέπουμε ότι δεν υπάρχει επιχείρηση που να μην ασχολείται με την παρουσία της στο web. Και είναι ελάχιστες οι επιχειρήσεις που δεν έχουν το δικό τους eshop ή έστω παρουσία σε κάποιο marketplace. Επίσης, βλέπουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται σοβαρά με το θέμα του digital. Στην πρόσφατη eCommerce & Digital Marketing Expo, το περασμένο Σαββατοκύριακο, αυτό που μου έλεγαν πολλά στελέχη εταιρειών με περίπτερο στην έκθεση, ήταν ότι ήταν ελάχιστοι εκείνοι που πέρασαν από το περίπτερο τους και δεν γνώριζαν αρκετά καλά το αντικείμενο.

Όμως, υπάρχει και η άλλη πλευρά. Αυτή που μου αναφέρουν πολλές επιχειρήσεις, αλλά και βιώνω και εγώ. Δηλαδή, επιχειρήσεις που προσπαθούν να φτιάξουν ένα eshop με επιδοτήσεις και δεν «καίγονται» για το πως θα είναι το site τους, αρκεί να «τσιμπήσουν» το 5χίλιαρο της επιδότησης... Ή εταιρείες που ναι μεν θέλουν να έχουν ένα καλό website, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν παρά ελάχιστα χρήματα. Αν, όμως, δεν επενδύσεις, πως θα μπορείς να έχεις μία αξιοπρεπή παρουσία;

Η ελληνική αγορά του digital έχει μεν μεγαλώσει, αλλά ακόμη δεν έχει ωριμάσει. Θα έλεγε κανείς ότι περνά την εφηβεία της. Δείχνει πολλά και θετικά σημάδια αλλά προς το παρόν έχει πολύ δρόμο να διανύσει. Η πανδημία του κορωνοϊού επιτάχυνε αυτή τη διαδικασία, αλλά προς το παρόν απέχουμε αρκετά από αυτά που βλέπουμε σε διεθνές επίπεδο. Ελπίζουμε τουλάχιστον να διατηρήσουμε τις υπάρχουσες ταχύτητες, μήπως προλάβουμε να καλύψουμε την απόσταση.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search