Επωνύμως…

Είναι ειδοποιός διαφορά το last mile;

Είναι ειδοποιός διαφορά το last mile;

Πόσα marketplaces χωράνε στην ελληνική αγορά; Αυτή είναι μία ερώτηση που επανήλθε στο προσκήνιο μετά την έναρξη λειτουργίας και του Shopflix. Η απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση είναι απλή: ο χρόνος θα δείξει και οι καταναλωτές είναι εκείνοι που θα αποφασίσουν τελικά πόσα marketplaces μπορούν να επιβιώσουν στην ελληνική αγορά.

Κατά την προσωπική άποψή μου -και το έχω γράψει αρκετές φορές, θα έλεγα- η εμπειρία του καταναλωτή είναι το κλειδί της επιτυχίας. Σίγουρα, οι τιμές παίζουν σημαντικό ρόλο, ειδικά αυτή την περίοδο, αλλά οι καταναλωτές αναζητούν και άλλα πράγματα. Και ένα από αυτά είναι η συνολική εμπειρία. Ένας τομέας όπου η παράδοση μίας παραγγελίας, δηλαδή το αποκαλούμενο last mile, παίζει σημαντικό ρόλο.

Δεν είναι τυχαίο ότι το Shopflix στην καμπάνια του δίνει έμφαση στο γεγονός ότι μπορεί να κάνει παραδόσεις την επόμενη μέρα σε όλη την Ελλάδα. Ο λόγος είναι απλός: στον ίδιο όμιλο υπάρχει μία εταιρεία ταχυμεταφορών, η Courier Center. Και δεν είναι τυχαίο ότι πρώτα η Courier Center προχώρησε σε επέκταση της παρουσίας της σε όλη την Ελλάδα και μετά ήρθε η ώρα του λανσαρίσματος του Shopflix.

Όπως δεν είναι τυχαίο ότι άπαντες «σπρώχνουν» τα smart lockers και γενικότερα εναλλακτικούς τρόπους παράδοσης παραγγελιών. Ή ότι βλέπουμε τις εταιρείες ταχυμεταφορών να προσπαθούν να δώσουν μεγαλύτερη ευελιξία στους παραλήπτες όσον αφορά τον τόπο, την ημέρα και την ώρα παράδοσης.

Θα έλεγε κανείς ότι η «μάχη» του last mile έχει πλέον «ανάψει» για τα καλά. Η τιμή δεν είναι το μόνο κριτήριο πλέον για την επιλογή marketplace ή e-shop. Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να επιλέξουν την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα τους παραδώσει την παραγγελία τους. Ή διαφημίζουν ότι συνεργάζονται με συγκεκριμένη εταιρεία courier. Ή ότι προσφέρουν επιπλέον επιλογές πέραν των κλασικών, τουλάχιστον όσον αφορά στα αστικά κέντρα. Και, φυσικά, είναι ενδιαφέρον ότι βλέπουμε να κάνουν την εμφάνισή τους ακόμη και startups που ειδικεύονται να κάνουν παραδόσεις εντός Αττικής απευθείας από το κατάστημα στον πελάτη, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο το χρόνο παράδοσης από 1-2 ημέρες σε μερικές ώρες.

Το last mile εξελίσσεται σε παράγοντα διαφοροποίησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αυτό είναι μία εξέλιξη που αξίζει να παρακολουθήσουμε λίγο παραπάνω. Γιατί  είναι πολύ πιθανό μέσα στην επόμενη διετία να δούμε πολλές ενδιαφέρουσες και άκρως καινοτόμες προσπάθειες να κάνουν την εμφάνιση τους στην ελληνική αγορά. Ίσως να μην πετύχουν όλες, αλλά είναι βέβαιο πως το τοπίο θα αλλάξει σημαντικά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search