Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες ειδήσεις των τελευταίων ημερών ήταν η συνεργασία της ApcoPay με το Viber. Μία συνεργασία που δίνει τη δυνατότητα για κάποιον οργανισμό ή επιχείρηση που χρησιμοποιεί το Viber, να δέχεται πληρωμές μέσα από την δημοφιλή εφαρμογή επικοινωνίας.
Το ενδιαφέρον της συγκεκριμένης συνεργασίας δεν είναι μόνο ότι το Viber εισέρχεται στο χώρο των πληρωμών. Αλλά ότι πλέον εφαρμογές όπως το Viber μπορούν να εξελιχθούν σε εναλλακτικά κανάλια, όχι μόνο επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες, αλλά και πωλήσεων.
Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που βλέπουν ότι το Διαδίκτυο γίνεται όλο και πιο σημαντικό στα «καταναλωτικά ταξίδια», τους καταναλωτές να ζητούν πιο άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία και να θέλουν επίσης να ολοκληρώνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και εύκολα τις αγορές τους. Και η πληρωμή αποτελεί πλέον βασικό κομμάτι του «ταξιδιού» του καταναλωτή, ο οποίος ζητά να έχει όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές.
Ταυτόχρονα, βλέπουμε εφαρμογές όπως το Viber να συνεχίζουν την προσπάθεια να εξελιχθούν σε ένα "super app". Δηλαδή, μία εφαρμογή που να καλύπτει πολλαπλές ανάγκες των καταναλωτών ή των επιχειρήσεων. Το Viber δε θέλει να προσφέρει μόνο επικοινωνία (γραπτή ή φωνητική) αλλά να λειτουργεί και ως εργαλείο μάρκετινγκ. Αυτό το έχει πετύχει, τώρα ήρθε η ώρα για ένα επόμενο βήμα και αυτό δεν είναι άλλο, από το να συμπεριλάβει και το κομμάτι των πληρωμών.
Η πραγματικότητα είναι πως πρόκειται για ένα μοντέλο που δεν είναι τόσο εύκολο να λειτουργήσει, γιατί πολύ απλά οι καταναλωτές έχει αποδειχθεί ότι δεν θέλουν να κάνουν τα πάντα μέσα από μία εφαρμογή. Αλλά να έχουν τη δυνατότητα για επιλογές. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]