Ο τομέας των ταχυμεταφορών είναι από αυτούς που έχουν συζητηθεί περισσότερο τους τελευταίους 15 μήνες. Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και των παραγγελιών έχει φέρει στο προσκήνιο μία μεγάλη συζήτηση για το μέλλον του συγκεκριμένου κλάδου και τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα.
Η πραγματικότητα είναι πως πολλές εταιρείες έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου τους τελευταίους 12 μήνες, αλλά αισθάνομαι ότι έχουν ακόμη πολύ δρόμο. Και πολλές λεπτομέρειες να προσέξουν, γιατί αυτές είναι που κάνουν τη διαφορά!
Ας δούμε ένα παράδειγμα από προσωπική εμπειρία. Σάββατο απόγευμα και μου έρχεται στο Viber μήνυμα από μία εταιρεία ταχυμεταφορών ότι δε με βρήκαν για να μου παραδώσουν κάποιο δέμα. Δεν έχω κάνει κάποια παραγγελία, όπερ σημαίνει ότι κάποιος μου έχει στείλει κάτι. Όμως, Σάββατο μεσημέρι εγώ δεν ήμουν στο σπίτι και αυτό δεν είναι παράλογο, προφανώς... Αλλά δεν είχα και κάποια ενημέρωση από τη συγκεκριμένη εταιρεία ότι τη συγκεκριμένη μέρα και σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα έπρεπε να είμαι σπίτι για να παραλάβω το δέμα.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι εγώ την Κυριακή έφευγα για διακοπές! Θα επιστρέψω ύστερα από 4 εβδομάδες, καθώς μπορώ να δουλεύω εξ αποστάσεως. Καλώ αμέσως το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας για να δω τι μπορεί να γίνει και ακούω μήνυμα ότι το κέντρο λειτουργεί μέχρι τη 1 μ.μ. το Σάββατο. Και φαντάζομαι τι θα γίνει: Θα έρθουν για δεύτερη φορά, πάλι δε θα με βρουν, θα μου ξαναστείλουν μήνυμα και μετά θα καλέσω για να τους πω ότι είμαι εκτός Αθηνών και επιστρέφω ύστερα από 4 εβδομάδες. Το πακέτο θα επιστραφεί στον αποστολέα και το «ταξίδι» θα ξεκινήσει εκ νέου για τη νέα μου διεύθυνση, όπερ σημαίνει ότι τελικά, θα το παραλάβω ύστερα από 1 εβδομάδα.
Η απορία μου είναι γιατί η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν μου έστειλε ένα μήνυμα από την προηγούμενη μέρα, ή έστω το Σάββατο το πρωί ότι επίκειται κάποια παράδοση. Δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να δημιουργήσουν μία τέτοια αυτοματοποιημένη εφαρμογή. Και το αναφέρω γιατί το έχω δει να το κάνουν άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών. Το αποτέλεσμα είναι να μου δημιουργηθεί κακή εικόνα για τη συγκεκριμένη εταιρεία και αν εγώ αποφασίσω να στείλω κάποιο δέμα πολύ δύσκολα θα την επιλέξω.
Έχω γράψει πολλές φορές ότι η εμπειρία του πελάτη είναι κάτι πολύ σημαντικό. Και οι λεπτομέρειες είναι εκείνες τελικά που κάνουν τη διαφορά και οδηγούν τον πελάτη να επιλέξει τη μία ή την άλλη εταιρεία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]