Επωνύμως…

Η έμφαση στη βιωσιμότητα

Η έμφαση στη βιωσιμότητα

Μία από τις βασικές τάσεις στην παγκόσμια -αλλά και στην εγχώρια- επιχειρηματική σκηνή τα τελευταία χρόνια, είναι η έμφαση στην βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος, ήτοι το αποκαλούμενο sustainability.

Ειδικά στην Ελλάδα, τους τελευταίους μήνες έχουμε γίνει μάρτυρες μίας τρομερής προώθησης δράσεων που σχετίζονται με τη βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του πλανήτη, αλλά και την καταπολέμηση των κοινωνικών διακρίσεων και ανισοτήτων.

Πρόκειται για ένα θετικό δείγμα από την πλευρά των επιχειρήσεων και πολλές εξ αυτών κατανοούν ότι τέτοιου είδους κινήσεις δε σχετίζονται μόνο με την εταιρική κοινωνική ευθύνη, αλλά και με τη μελλοντική ανάπτυξή τους σε επίπεδο πωλήσεων. Ο λόγος είναι πως σταδιακά οι καταναλωτές δεν επιλέγουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία μόνο με βάση το κόστος απόκτησης, την ποιότητα κατασκευής, ή το brand. Οι καταναλωτές επιλέγουν και με βάση κατά πόσον θεωρούν ότι το brand στηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη, δεν επιβαρύνει το περιβάλλον και γενικότερα πόσο κοινωνικά ενεργό είναι.

Ένας καταναλωτής είναι έτοιμος να πληρώσει 1-2 ευρώ παραπάνω για ένα προϊόν, αν θεωρεί ότι με αυτό τον τρόπο βοηθά -έστω και πολύ λίγο- στην προστασία του περιβάλλοντος, ή στην καταπολέμηση των κοινωνικών ανισοτήτων. Ειδικά στις πιο μικρές ηλικίες, αυτή η τάση είναι πολύ πιο έντονη, κάτι που σημαίνει ότι το sustainability θα ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια.

Είναι προφανές, ότι αυτή η τάση είναι κάτι που πρέπει να αρχίσουν να λαμβάνουν υπόψη τους πλέον όσοι ασχολούνται και με το χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι καταναλωτές θα αρχίσουν όλο και περισσότερο να επιλέγουν κατάστημα και με βάση τα κριτήρια βιώσιμης ανάπτυξης. Θα προτιμήσουν ενδεχομένως ένα κατάστημα ή ένα brand που κάνει κοινωνικές δράσεις και ασχολείται με την προστασία του περιβάλλοντος.

Επίσης, στο όχι πολύ μακρινό μέλλον είναι πολύ πιθανό να προτιμούν ένα κατάστημα που διεκπεραιώνει τις παραγγελίες μέσα από εταιρείες ταχυμεταφορών που χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο ποδήλατα ή/και ηλεκτροκίνητα οχήματα. Όπως πιθανό είναι και το ότι θα αποφεύγουν μία επιχείρηση για την οποία έχουν διαβάσει ή δει, ότι δε συμπεριφέρεται καλά στους εργαζόμενούς της, ή κάνει διακρίσεις με βάση το φύλο, την εθνικότητα, ή το χρώμα του δέρματος.

Γενικότερα, το sustainability είναι μία τάση που ήρθε για να μείνει. Και θα πρέπει όλες οι επιχειρήσεις, όσο μικρές και αν είναι, να το λάβουν υπόψη τους. Γιατί σε διαφορετική περίπτωση, κινδυνεύει η δική τους ανάπτυξη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search