Από την 1η Ιουλίου στις χώρες της ΕΕ, όπερ σημαίνει και στην Ελλάδα, έρχονται ορισμένες, σημαντικές, θα έλεγα, αλλαγές όσον αφορά στον ΦΠΑ στα προϊόντα που έρχονται στη χώρα μας στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Αλλαγές που πολλοί τις περίμεναν εδώ και αρκετά χρόνια, προκειμένου να περιορισθεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός που υπήρχε σε πολλές περιπτώσεις, όντας πολύ πιο φθηνό να αγοράσεις κάτι από ένα e-shop άλλης χώρας, αντί από ένα ελληνικό e-shop.
Για τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα είναι μία μεγάλη ευκαιρία. Ειδικά για εκείνα που πωλούν σχετικά εξειδικευμένα προϊόντα, καθώς πολλοί καταναλωτές προτιμούσαν να αγοράζουν από το εξωτερικό, επειδή υπήρχαν σημαντικές διαφορές στις τιμές. Διαφορές που οφείλονταν βέβαια και στη διαφορά στη φορολογία, θα έλεγα.
Η αλλαγή αυτή είναι μία ευκαιρία μεν, αλλά τα ελληνικά e-shops θα πρέπει να κάνουν διάφορες κινήσεις προκειμένου να την αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό. Σε μία εποχή που όλο και περισσότεροι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται για το που είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα από όπου αγοράζουν, πολύ απλά γιατί ξέρουν καλά αγγλικά και αυτό που λειτουργεί ως κριτήριο, εκτός από την τιμή, είναι και η εμπειρία εξυπηρέτησης, είναι προφανές ότι θα πρέπει τα ελληνικά e-shops να προσφέρουν αντίστοιχο επίπεδο εξυπηρέτησης. Κάτι που σημαίνει καλή εμπειρία αγοράς, πολλαπλές επιλογές πληρωμής και παράδοση μέσα στο χρονικό διάστημα που έχουν υποσχεθεί. Και σε περίπτωση που υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα να δουν από την πλευρά του e-shop τη διάθεση προκειμένου να επιλυθεί το όποιο ζήτημα υπάρχει.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν ούτως ή άλλως εδώ και πολλά χρόνια, τόσο για ψηφιακά όσο και για τα φυσικά καταστήματα πώλησης. Αλλά, δεν είναι όλα τα καταστήματα, τόσο φυσικά όσο και ψηφιακά, που καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να προσφέρουν όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης στους πελάτες τους. Αυτός είναι ο τομέας που χρήζει βελτίωσης. Τα βασικά πράγματα...
Προτού αρχίσουμε να μιλάμε για καινοτομίες όπως είναι οι προσωποποιημένες προτάσεις, η αξιοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης κ.ά. ας διασφαλίσουμε ότι υπάρχουν τα basics και μετά μπορούμε να συζητήσουμε και για innovation.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]