Επωνύμως…

Τι βλέπει η επόμενη γενιά καταναλωτών;

Τι βλέπει η επόμενη γενιά καταναλωτών;

Μία άποψη που έχω, είναι πως αν θέλει κάποιος να δει ποιες είναι οι επόμενες τάσεις στις καταναλωτικές συνήθειες και τους τρόπους αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών, ενδεχομένως αυτό που πρέπει να κάνει είναι απλά να δίνει μεγαλύτερη προσοχή σε ό,τι κάνουν οι έφηβοι και αυτοί που είναι στην ηλικιακή κατηγορία 18-25 ετών.

Για παράδειγμα, πολλοί εξεπλάγησαν με την δημοτικότητα του TikTok πριν από δύο χρόνια, αλλά όσοι έβλεπαν τους μαθητές γυμνασίων και λυκείων τα τελευταία 5 χρόνια θα ήξεραν το Musical.ly και πόσο δημοφιλές ήταν. Το TikTok εξαγόρασε το Musical.ly και συνέχισε την πετυχημένη πορεία του.

Το ίδιο ισχύει και με ό,τι έχει σχέση με το λιανεμπόριο. Αν παρατηρήσει κανείς πώς ψωνίζει η νεολαία, θα έχει μία καλή βάση όσον αφορά στο τι έρχεται και ποιες θα είναι οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια. Πολύ απλά, γιατί αυτά τα παιδιά μεγαλώνοντας θα επηρεάζουν πολύ περισσότερο το ευρύτερο τοπίο του λιανεμπορίου, καθώς θα αποκτούν σταδιακά και μεγαλύτερη καταναλωτική δύναμη.

Καταρχάς, τα νέα παιδιά δε δείχνουν να απομακρύνονται από τα φυσικά καταστήματα. Σαφώς και αξιοποιούν στο έπακρο το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν να πηγαίνουν και σε φυσικά καταστήματα. Αλλά πηγαίνουν απόλυτα προετοιμασμένα, καθώς νωρίτερα ψάχνουν στο Διαδίκτυο αυτό που θέλουν, κάνουν τις συγκρίσεις και φθάνουν στο κατάστημα γνωρίζοντας τι ακριβώς είναι αυτό που επιθυμούν να αγοράσουν. Όμως, ζητάνε από ένα φυσικό κατάστημα και την καλή εμπειρία και τη συμβουλή των εκεί εργαζομένων πριν κάνουν την όποια αγορά.

Σαφώς και δεν αγοράζουν μόνο online. Αλλά όταν το κάνουν, δεν προσέχουν που βρίσκεται η έδρα της εταιρείας που αγοράζουν. Δεν τους ενδιαφέρει αν είναι στην περιοχή που μένουν, αν είναι σε άλλη περιοχή της Ελλάδας, αν είναι στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ ή στην Κίνα. Αυτό που τους απασχολεί, είναι να έρθει η παραγγελία τους σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Για την ακρίβεια, να τους έρθει όταν τους έχουν ενημερώσει ότι θα έρθει. Και φυσικά, δε δίνουν και πολλές δεύτερες ευκαιρίες. Πολύ απλά, γιατί έχουν εξαιρετικά πολλές επιλογές.

Τους ενδιαφέρει σαφώς το κομμάτι του last mile, υπό την έννοια ότι θέλουν η εμπειρία στην παράδοση μίας παραγγελίας να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη και να μην τους κοροϊδεύει η εταιρεία ταχυμεταφορών. Και ενδεχομένως να μην εκφράζουν παράπονο, αλλά είναι βέβαιο ότι δε θα τη χρησιμοποιήσουν ποτέ ξανά.

Για αυτή τη νέα γενιά, το κομμάτι της συνολικής εμπειρίας είναι πολύ πιο σημαντικό από ποτέ. Φυσικά και έχουν τα δικά τους brands, εκείνα που προτιμούν και ενδεχομένως να είναι διαφορετικά από εκείνα των προηγούμενων γενιών, αλλά επειδή έχουν πρόσβαση σε πολύ μεγαλύτερο όγκο πληροφορίας, είναι καλύτερα οργανωμένοι και ενημερωμένοι καταναλωτές. Είναι πολύ πιο δύσκολο να τους «κοροϊδέψει» κανείς. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσέξουν άπαντες όσοι ασχολούνται με το χώρο του λιανεμπορίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search