Επωνύμως…

Εμπιστοσύνη: Η λέξη – κλειδί και στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Εμπιστοσύνη: Η λέξη – κλειδί και στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Όταν γίνονται συζητήσεις για το μέλλον του λιανικού εμπορίου και ειδικά για το e-commerce, πολλοί είναι εκείνοι που αναφέρονται στις αλλαγές στα logistics και στις εξελίξεις στο last mile, όπως, φυσικά, και στην εμπειρία του πελάτη.

Όμως, σταδιακά έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνιση της και μία ακόμη έννοια, ή λέξη – κλειδί αν προτιμάτε: εμπιστοσύνη. Ο καταναλωτής έχει αρχίσει να αλλάζει και η τιμή παραμένει μεν ένας σημαντικότερος παράγοντας επιλογής για το κατάστημα (φυσικό ή ηλεκτρονικό) από όπου θα κάνει την αγορά του, όμως, δεν είναι ο μόνος. Όλο και περισσότερο αυτό που έχει σημασία είναι η εικόνα που έχει το brand -μικρό ή μεγάλο δεν έχει και τόση σημασία- όπως και το πόσο το εμπιστεύεται ο καταναλωτής.

Ενδεχομένως, να πει κανείς ότι αυτό δεν είναι μία νέα τάση. Πόσες φορές έχουμε ξαναπάει σε ένα κατάστημα για να κάνουμε μία αγορά επειδή την πρώτη φορά που αγοράσαμε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, αισθανθήκαμε ότι δεν μας «κορόιδεψαν»; Ουκ ολίγες, είναι η απάντηση.

Είναι πολύ σημαντικό για έναν καταναλωτή να αισθάνεται ότι στο κατάστημα που θα επιλέξει αισθάνεται ασφάλεια. Η πρώτη αγορά είναι, φυσικά, το πιο δύσκολο κομμάτι και πολλές φορές οι αξιολογήσεις που θα δεις σε κάποια πλατφόρμα ή marketplace να είναι ένας σημαντικός λόγος που να επηρεάζει την επιλογή του καταναλωτή. Αλλά από εκεί και πέρα, οι αξιολογήσεις δεν έχουν τόση σημασία, όσο έχει πως αισθάνεται ο ίδιος ο καταναλωτής.

Παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις και τα εργαλεία που έχουμε πλέον στη διάθεσή μας, η εμπιστοσύνη -ένα ανθρώπινο συναίσθημα δηλαδή- είναι ιδιαίτερα σημαντική. Ο καταναλωτής θέλει να αισθάνεται ότι έκανε μία καλή επιλογή. Η εμπειρία μετράει σαφώς, όπως και η τιμή, όπως και η ευκολία στην ολοκλήρωση της συναλλαγής, αλλά θες να μπορείς να εμπιστευτείς τον πωλητή, τον υπάλληλο του καταστήματος, το ίδιο το κατάστημα. Να πιστέψεις ότι δεν προσπαθούν απλά να σου πουλήσουν ένα προϊόν, αλλά ότι θα σε συμβουλεύσουν σωστά -αν τους το ζητήσεις- και ότι δε θα επιδιώξουν να σου πουλήσουν κάτι πολύ πιο ακριβά απ’ όσο πραγματικά αξίζει. Και όταν σου κάνουν μία πρόταση, να αισθάνεσαι ότι δεν είναι κάτι που δε χρειάζεσαι ή δε θα σου αρέσει. Γι’ αυτό και η έννοια της εμπιστοσύνης είναι κάτι που θα δούμε να διαδραματίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο από εδώ και πέρα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search