Επωνύμως…

Αλλάζει τα δεδομένα το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων;

Αλλάζει τα δεδομένα το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων;

Τα -φυσικά- καταστήματα άνοιξαν εδώ και μερικές μέρες και πολλοί αναρωτιούνται αν αυτό πρόκειται να έχει αρνητικές επιπτώσεις στους ρυθμούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, οι οποίοι, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι εντυπωσιακοί τους τελευταίους μήνες.

Οι πρώτες ενδείξεις είναι ότι υπάρχει μία μάλλον φυσιολογική επιβράδυνση αλλά, όπως όλα δείχνουν, είναι πλέον απίθανο να δούμε τους Έλληνες καταναλωτές να γυρνούν την πλάτη τους στις online καταναλωτικές συνήθειες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των δύο lockdowns.

Αν κάνει κανείς μία βόλτα στους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας, ουρές υπάρχουν πρακτικά μόνο σε μεγάλες αλυσίδες ένδυσης και σε ορισμένα καταστήματα αλυσίδων τεχνολογίας. Και ακριβώς αυτές οι ουρές είναι που θα ωθήσουν ακόμη περισσότερο τους καταναλωτές να αρχίσουν να προτιμάνε όλο και περισσότερο το Διαδίκτυο για τις αγορές τους... Σε συνδυασμό με τη βελτίωση των χρόνων παράδοσης των online παραγγελιών, που είναι μία πολύ μεγάλη πρόκληση.

Μία πρόσφατη έρευνα του ELTRUN για λογαριασμό του ΣΕΛΠΕ έδειξε ότι το 49% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου (σ.σ. άρα πρακτικά του συνόλου των Ελλήνων καταναλωτών, δεδομένου ότι πλέον στις ηλικίες 16-74 ετών το ποσοστό διείσδυσης είναι στο 92% σύμφωνα με τη Focus Βari) σκοπεύει να συνεχίσει να αγοράζει online και μετά το πέρας της πανδημίας της COVID-19. Το ποσοστό είναι πολύ μεγάλο και δείχνει την τάση που υπάρχει. Ιδίως από τη στιγμή που η ίδια έρευνα έδειξε ότι στο δεύτερο μισό του 2020, 6 στους 10 καταναλωτές έκαναν αγορές online. Ποσοστό υπερδιπλάσιο σε σχέση με το δεύτερο μισό του 2019!

Αυτή η τάση δεν σημαίνει βέβαια ότι τα φυσικά καταστήματα πρόκειται να σταματήσουν να έχουν λόγο ύπαρξης. Αλλά θα κληθούν να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας και το κυριότερο, τη μορφή των υπηρεσιών που θα προσφέρουν. Σταδιακά, τα φυσικά καταστήματα θα εξελίσσονται σε ένα σημείο όπου ο καταναλωτής θα πηγαίνει προκειμένου να λάβει μία περισσότερο προσωπική συμβουλή για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλει να αγοράσει. Η εμπειρία θα πρέπει να είναι διαφορετική και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου. Χώρος υπάρχει, αλλά πλέον τα δεδομένα είναι διαφορετικά και αυτό είναι ένα σημείο που πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search