Επωνύμως…

Συνήθειες που ήρθαν για να μείνουν

Συνήθειες που ήρθαν για να μείνουν

Αν το δοκιμάσεις, δύσκολα θα το σταματήσεις. Αυτό θα μπορούσε να είναι το μότο για μία καμπάνια ηλεκτρονικού εμπορίου, αν και είναι μάλλον απίθανο να τολμήσει κανείς μία τέτοια καμπάνια, δεδομένων των διάφορων συνειρμών που μπορεί να δημιουργήσει το συγκεκριμένο σύνθημα...

Όμως, αυτή είναι και η πραγματικότητα. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που απέφευγαν να κάνουν online αγορές γιατί είχαν αρκετές ανησυχίες. Φοβόντουσαν ότι κάποιο πρόβλημα θα εμφανιζόταν με την πληρωμή, φοβόντουσαν ότι θα τους "κοροϊδέψουν" στο κατάστημα, φοβόντουσαν ότι κάτι θα πάει στραβά με την παραγγελία και την αποστολή. Η πραγματικότητα είναι βέβαια αρκετά διαφορετική. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διάφορα προβλήματα, οι online αγορές έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα, μπορείς να κάνεις τις αγορές σου όποτε το θες από την άνεση του καναπέ ή του γραφείου σου. Ή ακόμη και από το δρόμο. Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρηθείς στην κίνηση για τα ψώνια σου, θα έρθουν στο σπίτι σου. Μπορείς να βρεις πιο εύκολα την καλύτερη δυνατή τιμή. Τα πλεονεκτήματα είναι ουκ ολίγα και σε πολλές κατηγορίες προϊόντων.

Όταν όμως δοκιμάσεις να κάνεις online αγορές και πειστείς ότι δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας, τότε καταλήγουν να γίνονται συνήθεια. Και αυτή την άποψη θεωρώ ότι την επιβεβαιώνουν τα στοιχεία που δημοσίευσε πρόσφατα η Convert Group σχετικά με την αύξηση των πωλήσεων των online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Πωλήσεις που «εκτοξεύτηκαν» μεν κατά τη διάρκεια της πρώτης "καραντίνας" αλλά οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης διατηρήθηκαν και τους επόμενους μήνες.

Το σούπερ μάρκετ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα από τα τελευταία «προπύργια» όσον αφορά την κυριαρχία των φυσικών καταστημάτων. Και γενικότερα τα στελέχη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ δεν έδειχναν -μέχρι πρότινος τουλάχιστον- να πιστεύουν στη δυναμική του Internet ως ένα σημαντικό κανάλι πωλήσεων. Όσοι προσέφεραν την online δυνατότητα, το θεωρούσαν περισσότερο ως κάτι "nice to have" παρά ως σημαντικό κανάλι πώλησης. Η ατάκα ήταν πως οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν να πηγαίνουν στο φυσικό κατάστημα ενός σούπερ μάρκετ, γιατί περνώντας από τους διαδρόμους θυμούνται και τι άλλο χρειάζονται.

Η άποψη αυτή έχει κάποια βάση, αλλά πλέον οι καταναλωτές, πέραν των ευκολιών ή της ανάγκης που προσφέρει το online shopping, θέλουν και να μη χάνουν χρόνο. Πέραν του θέματος της υγείας, οι online αγορές από το σούπερ μάρκετ προσφέρουν μεγάλη ευκολία. Δεν χρειάζεται να πάρεις το αυτοκίνητο σου και να πας μέχρι το κατάστημα, να προσπαθείς να βρεις να παρκάρεις, ενώ αν έχεις και παιδιά η ταλαιπωρία είναι ακόμη μεγαλύτερη. Τώρα, μπαίνεις στο διαδίκτυο, συμπληρώνεις τη λίστα με τα ψώνια και ορίζεις την ώρα που θες να σου τα φέρουν. Πληρώνεις και με την κάρτα σου και όλα είναι ωραία και καλά.

Η ευκολία είναι πολύ σημαντική υπόθεση και όταν συνηθίσεις, δύσκολα επιστρέφεις στις παλιές συνήθειες. Και αν και τα σούπερ μάρκετ ακολουθήσουν τον online δρόμο, τότε καταλαβαίνει κανείς ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει έρθει για να μείνει.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search