Επωνύμως…

Θα δούμε αλλαγές στο last mile;

Θα δούμε αλλαγές στο last mile;

Ο κορωνοϊός μπορεί να συνεχίζει να μας απασχολεί αλλά είναι πλέον εξαιρετικά δύσκολο ότι θα δούμε νέα «καραντίνα» και κλείσιμο όλων των καταστημάτων. Αν και τα μέτρα περιορισμού του αριθμού των πελατών σε ένα κατάστημα θα συνεχιστούν για αρκετούς μήνες, κάτι που σημαίνει ότι η στροφή προς τις online αγορές θα συνεχιστεί. Και αυτό με τη σειρά του, σημαίνει ότι ο αριθμός των παραγγελιών που θα κληθούν να διεκπεραιώνουν οι εταιρείες μεταφορών θα παραμείνει σε σχετικά υψηλά επίπεδα.

Το αποκαλούμενο "last mile", λοιπόν, είναι το ζήτημα που απασχολεί όλους τους μεγάλους "παίκτες" του λιανεμπορίου. Δεν είναι τυχαίο ότι οι τρεις "μεγάλοι" στην αγορά των ηλεκτρικών – ηλεκτρονικών ειδών (Κωτσόβολος, Public – Media Markt και Πλαίσιο) αναζητούν τρόπους προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους και δίνουν έμφαση στον τομέα της διεκπεραίωσης των παραγγελιών. Οι επενδύσεις σε υποδομές logistics είναι μεγάλες και συνεχίζονται, το ίδιο και αυτές στην αυτοματοποίηση των αποθηκών αλλά και στη χρήση εξειδικευμένων εφαρμογών για καλύτερη διαχείριση.

Επίσης, άπαντες προσπαθούν να διαφοροποιηθούν στο κομμάτι της παράδοσης των παραγγελιών. Και είναι αξιοσημείωτο ότι δουλεύουν προς την κατεύθυνση της δημιουργίας δικών τους υποδομών. Κωτσόβολος και Πλαίσιο έχουν ήδη, ενώ οι ιθύνοντες της PMM δηλώνουν έτοιμοι να αλλάξουν τα δεδομένα σε αυτό το κομμάτι.

Γενικότερα, η συζήτηση έχει "ανάψει" επί του θέματος. Κάποιες αλυσίδες υποστηρίζουν ότι οι υπάρχουσες εταιρείες ταχυμεταφορών δεν μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση που υπάρχει και θα αυξάνεται διαρκώς. Κάποιες άλλες προχωρούν σε ανανέωση του στόλου οχημάτων τους και πάνε σε πιο μικρά βαν ή αυτοκίνητα για να διεκπεραιώνουν παραγγελίες. Είδαμε σούπερ μάρκετ να συνεργάζονται με online delivery και γενικότερα άπαντες αναζητούν αυτό το "κάτι" που θα τους δώσει τη δυνατότητα αφενός να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και αφετέρου να διαφοροποιηθούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Γιατί όλα δείχνουν ότι δεν είναι πολύ μακριά η ημέρα που πολλοί καταναλωτές θα επιλέγουν και με βάση το πότε θα τους παραδοθεί μία παραγγελία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search