Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το γνωστό σε όλους μας email, έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε βασική μέθοδο επικοινωνίας των επιχειρήσεων. Πλέον, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει κάποιος πελάτης ή συνεργάτης το email για την πρώτη επικοινωνία με μία επιχείρηση, παρά το σταθερό ή το κινητό τηλέφωνο.
Υπό αυτό το πρίσμα, η μορφή της ηλεκτρονικής διεύθυνσης αποτελεί βασικό κομμάτι της δημόσιας εικόνας μίας επιχείρησης. Αποτελούν κομμάτι του branding της επιχείρησης. Και γι’ αυτό θα πρέπει και οι επιχειρήσεις να δίνουν έμφαση στο πως διαμορφώνεται το email που εκχωρούν στα στελέχη και στους εργαζόμενους τους.
Ένα πρώτο σημείο που χρήζει προσοχής, είναι το domain name της επιχείρησης. Δηλαδή, το δεύτερο κομμάτι μίας email διεύθυνσης που αφορά την επωνυμία της επιχείρησης. Το domain name θα πρέπει να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο την εμπορική επωνυμία που χρησιμοποιεί η επιχείρηση. Επίσης, σε περιπτώσεις που η επωνυμία είναι σχετικά δύσκολη όταν γράφεται με αγγλικούς χαρακτήρες, θα πρέπει η γραφή να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να τη θυμηθεί αυτός στον οποίο θα την πούμε. Φυσικά, το domain name πρέπει να είναι το ίδιο που χρησιμοποιείται και στην επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησης.
Εξίσου σημαντικό, είναι και το πρώτο μέρος της διεύθυνσης ενός email, το οποίο είναι αυτό που είναι ξεχωριστό για κάθε εργαζόμενο. Μία καλή συμβουλή, είναι να δείχνει ολόκληρο το όνομα του εργαζόμενου. Επειδή, όμως, σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο, πολλές επιχειρήσεις προτιμούν να αναγράφουν μόνο το πρώτο γράμμα του ονόματος και ολόκληρο το επώνυμο στη συνέχεια. Καλύτερα είναι να μην χρησιμοποιούνται τελείες, ενώ σε πολλές περιπτώσεις η χρήση συντομογραφιών για ένα όνομα μπορεί να δημιουργήσει παρερμηνείες. Αν προτιμηθεί να αναφέρετε ολόκληρο το πρώτο όνομα του εργαζόμενου, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθεί η μορφή που προτιμά ο ίδιος και όχι αυτή που αναγράφεται στην ταυτότητα. Για παράδειγμα, Γιώργος αντί για Γεώργιος.
Γενικότερα, η μορφή των εταιρικών email διευθύνσεων μπορεί να μοιάζει ως κάτι που δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά στην πραγματικότητα είναι εξαιρετικά υψηλής σημασίας, όσον αφορά στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας μίας επιχείρησης.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]