Επωνύμως…

Όταν ο influencer και ο storyteller είναι επάγγελμα!

Όταν ο influencer και ο storyteller είναι επάγγελμα!

Πριν από 15-20 χρόνια, αν έψαχνες για εργασία ή αναζητούσες άτομα να εργαστούν στην επιχείρησή σου, ο προτιμητέος τρόπος ήταν είτε να ψάξεις τις αγγελίες στις εφημερίδες, ή να βάλεις μία αγγελία στις εφημερίδες. Τώρα, χρησιμοποιείς το LinkedIn, ή κάποια από τις δεκάδες εφαρμογές και online υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες.

Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν αλλάξει και το τοπίο όσον αφορά στην αναζήτηση εργασίας. Παράλληλα, όμως, έχουν αλλάξει και τις ίδιες τις θέσεις εργασίας. Και δεν είναι μόνο η ζήτηση για developers που είναι τόσο μεγάλη, ώστε οι αγγελίες που βάζουν οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις είναι η πλειοψηφία των αγγελιών που βλέπει κανείς στο LinkedIn ή σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία.

Αυτό που παρατηρώ, είναι πως έχουν πλέον δημιουργηθεί μία σειρά από νέες ειδικότητες για τις οποίες υπάρχει ζήτηση. Και μία σειρά από επαγγέλματα, θα έλεγα. Οι influencers στα social media είναι το πιο προφανές θα έλεγα, αλλά πέραν από αυτό βλέπεις ότι υπάρχει ζήτηση για digital content managers, digital marketers ακόμη και storytellers. Επαγγέλματα που δεν ξέρεις καν πώς να τα μεταφράσεις στην ελληνική γλώσσα.

Θα πει κανείς ότι αυτό δεν είναι τόσο καινούριο και μάλλον θα έχει δίκιο. Ανέκαθεν, η εξέλιξη της τεχνολογίας είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων επαγγελμάτων και την κατάργηση άλλων. Απλά, αυτή τη φορά η ταχύτητα της αλλαγής είναι μεγαλύτερη από ποτέ.

Χαρακτηριστικά, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως τα επαγγέλματα που θα έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση σε 10-15 χρόνια δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί. Και πολύ περισσότερο δεν υπάρχουν και σχετικά μαθήματα σε κάποιο εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Πρακτικά, αυτό που θα δούμε να γίνεται, είναι πολλούς επαγγελματίες να αλλάζουν τον τρόπο εργασίας τους προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες που θα δημιουργούνται. Η εποχή που έκανες το ίδιο επάγγελμα μέχρι να πάρεις σύνταξη δείχνει να παρέρχεται.

Η αρχή γίνεται με τα επαγγέλματα που έχουν μεγαλύτερη σχέση με το μάρκετινγκ και την αξιοποίηση των social media, αλλά είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι οι αλλαγές θα επηρεάσουν και κλάδους που δεν φανταζόμαστε αυτή τη στιγμή. Για παράδειγμα, κάποιος που ξεκίνησε να εργάζεται ως οδηγός φορτηγού, σε 20 χρόνια από τώρα ίσως να μη μπορεί να βρει δουλειά, γιατί όλα τα οχήματα θα είναι αυτοκινούμενα. Όμως, θα έχουν δημιουργηθεί άλλες θέσεις εργασίας και διαφορετικά επαγγέλματα που θα χρειάζονται την εμπειρία και τις γνώσεις του Το κλειδί είναι η προσαρμογή και η συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση. Και όποιος δεν το συνειδητοποιήσει και δεν το πράξει, τότε μάλλον θα κληθεί να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα δύσκολες καταστάσεις.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search