Επωνύμως…

Στις πληρωμές η εμπειρία του καταναλωτή μετράει πολύ

Στις πληρωμές η εμπειρία του καταναλωτή μετράει πολύ

Στις ψηφιακές πληρωμές οι εξελίξεις είναι ραγδαίες με τον κατάλογο των «παικτών» που εμπλέκονται να είναι συνεχώς όλο και μεγαλύτερος, καθώς πλέον δεν είναι οι τράπεζες και τα fintech startups αλλά και μεγάλοι τεχνολογικοί κολοσσοί.

Όμως, για πολλούς από τους βασικούς εμπλεκόμενους, ο μεγάλος ανταγωνιστής τους παραμένουν τα μετρητά! Και ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι συνεχίζουν να προσφέρουν μία πολύ καλή εμπειρία χρήσης.

Δεν χρειάζεται να πληκτρολογήσεις κάποιο ΡΙΝ, δεν περιμένεις για την επιβεβαίωση ότι υπάρχουν χρήματα στο λογαριασμό σου, απλώς δίνεις τα χρήματα και τελείωσες.

Οι ψηφιακές συναλλαγές έχουν βέβαια πολλά άλλα πλεονεκτήματα, όπως είναι, για παράδειγμα, ότι μπορείς να κάνεις αγορές εξ αποστάσεως, ότι μπορείς να κάνεις μία συναλλαγή ακόμη και αν δεν έχεις τα απαραίτητα μετρητά μαζί σου και πολλά άλλα. Αλλά σε κάθε περίπτωση για να γίνει το επόμενο βήμα, η ευκολία είναι το κλειδί.

Πως μπορεί λοιπόν η διαδικασία να γίνει πολύ πιο εύκολη; Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν πρόσφατα σε μία εκδήλωση της Mastercard, το σημείο – κλειδί είναι η ευκολία και η εμπειρία που πρέπει να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη.

Οι υπάρχουσες τάσεις φέρνουν στο προσκήνιο τη μεγαλύτερη χρήση tokens, τη χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών για την επιβεβαίωση του κατόχου της κάρτας και μία προσπάθεια ώστε η διαδικασία πληρωμής με κάρτα online να είναι το ίδιο εύκολη με εκείνη στον φυσικό κόσμο.

Πρακτικά και με απλά λόγια, αυτό που θα αρχίσουμε να βλέπουμε όλο και περισσότερο στο χώρο των ψηφιακών πληρωμών είναι κατ’ αρχήν η χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών, όπως είναι το δακτυλικό αποτύπωμα και η ίριδα, ιδίως όσον αφορά στη χρήση του κινητού τηλεφώνου ως μέσου για τη διεκπεραίωση μίας συναλλαγής.

Επίσης, ένα άλλο πλάνο είναι να υπάρχει ένα πλήκτρο σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο θα είναι κοινό, και θα επιτρέπει στον καταναλωτή να αγοράζει χωρίς να συμπληρώνει όλα τα στοιχεία του.

Κάποιες τέτοιες λειτουργίες υπάρχουν ήδη με εφαρμογές όπως το Masterpass αλλά μάλλον θα δούμε αρκετά σύντομα την ουσιαστικά εξέλιξη αυτών

Όσον αφορά την παροχή της δυνατότητας για ίδια εμπειρία online και offline, το κλειδί δείχνει να είναι το smartphone με το τελευταίο να χρησιμοποιείται για την πιστοποίηση του χρήστη. Δηλαδή μία αγορά θα ξεκινά στο web , θα συνεχίζεται στο smartphone και θα ολοκληρώνεται στο web.

Τέλος, ετοιμαστείτε για την αύξηση της χρήσης wearable συσκευών για την πραγματοποίηση πληρωμών. Ρολόγια, δαχτυλίδια, βραχιόλια και οτιδήποτε άλλο θα έχουμε πάνω μας θα μπορεί να κάνει πληρωμές.

Όπως, επίσης, ετοιμαστείτε για τις αποκαλούμενες «αόρατες» πληρωμές, οι οποίες θα γίνονται αυτόματα. Σκεφτείτε για παράδειγμα ότι μπαίνετε σε ένα βενζικάδικο, το αυτοκίνητο σας επικοινωνεί με το κατάστημα, λέει πόσο καύσιμο θέλει, πληρώνει και μετά ανοίγει η αντλία και βάζεις το καύσιμο στο όχημα σου.

Σενάριο επιστημονικής φαντασίας;

Μάλλον πραγματικότητα σε μερικά χρόνια ακόμη και στην Ελλάδα.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search