Επωνύμως…

Οι προκλήσεις στο eCommerce για τη σεζόν που ξεκινά

Οι προκλήσεις στο eCommerce για τη σεζόν που ξεκινά

Η επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας «σεζόν». Θα πει κανείς ότι το έτος ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου, αλλά εκτιμώ ότι για όλους μας η τελευταία Δευτέρα του Αυγούστου -και αφού σχεδόν άπαντες έχουν επιστρέψει στις βάσεις τους- είναι συνήθως η μέρα που κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα μετά από τις καλοκαιρινές διακοπές μας.

Οπότε, το ερώτημα που τίθεται για όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο του digital και ειδικά σε εκείνο του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι προκλήσεις της νέας σεζόν.

Ενδεχομένως, η μεγαλύτερη πρόκληση να παραμένει το ίδιο ζήτημα με τους προηγούμενους μήνες, ήτοι η διαχείριση του κόστους. Με τις τιμές, όσον αφορά στην ενέργεια, τα καύσιμα αλλά και τα μεταφορικά να παραμένουν σε σχετικά υψηλά επίπεδα, είναι προφανές ότι οι εταιρείες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές.

Η τακτική της μη αύξησης τιμών έχει ως αποτέλεσμα τη συμπίεση των περιθωρίων κέρδους και αυτό αποτελεί ένα πρόβλημα όσον αφορά στη βιωσιμότητα μίας επιχείρησης. Από την άλλη πλευρά, η μεταφορά του κόστους στους πελάτες δεν είναι και η βέλτιστη λύση, υπό την έννοια ότι οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα, οπότε χρειάζεται μία «ισορροπία» όσον αφορά στο πόσο μεγάλες θα είναι οι αυξήσεις.

Βέβαια, οι καταναλωτές έχουν πλέον αρχίσει να δίνουν μεγάλη σημασία και στην εμπειρία που παίρνουν από την εκάστοτε αγορά τους. Και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω, αρκεί να ξέρουν ότι η παραγγελία τους θα είναι αυτή που έκαναν και θα την παραλάβουν και όταν πρέπει. Τα logistics είναι μία μεγάλη πρόκληση και πλέον το θέμα του last mile είναι εξίσου σημαντικό.

Για τα eshops είναι κλειδί πλέον να προσφέρουν επιλογές όσον αφορά στις παραλαβές. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο της συνεργασίας με μία εταιρεία smart lockers ή Pu/DO points και να δίνουν και αυτή τη δυνατότητα στους πελάτες τους. Και ενδεχομένως με χαμηλότερη τιμή στα μεταφορικά, εκμεταλλευόμενοι το προφανώς χαμηλότερο κόστος της συγκεκριμένης επιλογής.

Γενικότερα, η παροχή επιλογών είναι κλειδί και μία από τις μεγάλες προκλήσεις της νέας σεζόν. Πλέον, οι καταναλωτές θέλουν επιλογές και όσον αφορά την πληρωμή και αυτό σημαίνει και διευκολύνσεις. Το μοντέλο BNPL (Buy Now Pay Later) αναπτύσσεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς και στη χώρα μας και είναι σχετικά εύκολο να το προσθέσει ένα eshop στη «φαρέτρα» των δυνατοτήτων πληρωμής που προσφέρει στους πελάτες του, για να βελτιώσει την εμπειρία τους και να τους προσφέρει περισσότερες επιλογές.

Η πιο μεγάλη πρόκληση, όμως, παραμένει η διατήρηση των πελατών. Το ζητούμενο πλέον δεν είναι μόνο να προσελκύσεις έναν καταναλωτή για να κάνει μία αγορά, αλλά να καταφέρεις να τον πείσεις να σε επιλέξει και στην επόμενη αγορά του. Όπως και να του προσφέρεις ενημέρωση για προσφορές που κάνεις, ώστε να τον δελεάσεις και να τον πείσεις να γίνει τακτικός πελάτης. Αυτή είναι η μεγαλύτερη και η πιο σημαντική πρόκληση στο σύγχρονο λιανεμπόριο. Και αφορά όλα τα κανάλια, είτε είναι ψηφιακά είτε είναι φυσικά.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search