Επωνύμως…

Οι νέοι αλλάζουν και τις πληρωμές

Οι νέοι αλλάζουν και τις πληρωμές

Για τους νέους σε ηλικία καταναλωτές τα στερεότυπα του παρελθόντος δεν ισχύουν ούτε στο ελάχιστο. Και αυτό είναι μάλλον αναμενόμενο, δεδομένου ότι οι νεότερες γενιές είναι συνήθως εκείνες που φέρνουν μικρές «επαναστάσεις».

Ειδικά, αυτή την περίοδο, η νέα γενιά είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με τις προηγούμενες, δεδομένου ότι έχει μεγαλώσει χρησιμοποιώντας το smartphone για οτιδήποτε κάνει. Ακόμη και για τις πληρωμές της. Ακόμη και αν οι πληρωμές αυτές αφορούν online αγορές.

Αυτό είναι προφανές αν δει κανείς τα τελευταία στοιχεία της Focus Bari για τις online συνήθειες των Ελλήνων. Δεν θα αναφερθούμε, φυσικά, στο γεγονός ότι άπαντες είναι στο Διαδίκτυο. Ούτε για τη συνεχή άνοδο που παρουσιάζει το ποσοστό εκείνων που πραγματοποιούν online αγορές. Αλλά στο εξαιρετικά ενδιαφέρον στοιχείο ότι τα ψηφιακά πορτοφόλια (PayPal, Google Pay, Apple Pay, κ.ά.) εξελίσσονται σε έναν από τους βασικούς τρόπους πληρωμής και στις διαδικτυακές αγορές. Ιδίως στις νεαρές ηλικίες.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τη Focus Bari, στο β’ εξάμηνο του 2022 το 14% των Ελλήνων καταναλωτών αγόρασε με τη χρήση ψηφιακών πορτοφολιών (e-wallets). Ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 6% στο β’ εξάμηνο του 2020. Όμως, εκεί που γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το ποσοστό στις ηλικίες 16-24 ετών ανέρχεται στο διόλου ευκαταφρόνητο 27% από μόλις 9% που ήταν πριν από δύο χρόνια.

Είναι προφανές ότι οι νεαροί καταναλωτές προτιμούν τα e-wallets γιατί αυτά χρησιμοποιούν παντού. Αν παρατηρήσει κανείς τι συμβαίνει και στο φυσικό κόσμο, θα συνειδητοποιήσει ότι τα φυσικά πορτοφόλια έχουν χάσει την απήχηση τους στις νεαρές ηλικίες. Πολύ απλά γιατί χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο τα μετρητά και γιατί έχουν την ταυτότητα και το δίπλωμα οδήγησης στο smartphone τους. Η μόνη κάρτα που κουβαλούν μαζί τους -τουλάχιστον στην Αθήνα- είναι αυτή για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Κατά τα άλλα, μόνο το smartphone.

Οι νέοι γνωρίζουν το PayPal, όπως γνωρίζουν και πολλά από τα νέα apps και υπηρεσίες που υπάρχουν εκεί έξω. Και δεν έχουν πρόβλημα να τις δοκιμάσουν, όπως και να τις προτιμήσουν σε σχέση με τις πιο παραδοσιακές μορφές πληρωμών. Η ευκολία να μην έχεις καμία κάρτα ή μετρητά μαζί σου είναι εξαιρετικά μεγάλη, συν ότι πολλές από τις online αγορές τους γίνονται απευθείας από το smartphone και όχι από κάποιον υπολογιστή.

Αυτή είναι μία παράμετρος που προφανώς πρέπει να κατανοήσουν οι λιανεμπόροι και τα online καταστήματα, καθώς η μη παροχή όλων των δυνατοτήτων για πληρωμή μπορεί να αποτελέσει λόγο για να μην ολοκληρώσει κάποιος καταναλωτής μία αγορά. Και στην προκειμένη περίπτωση, καλό είναι να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι ότι η δημοτικότητα των e-wallets αρχίζει να διευρύνεται και στις μεγαλύτερες ηλικίες. Με τους ρυθμούς, μάλιστα, να είναι εξαιρετικά γρήγοροι, με ό,τι αυτό σημαίνει.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search