Επωνύμως…

Επιλέγοντας σε ποια social media θα επενδύσεις

Επιλέγοντας σε ποια social media θα επενδύσεις

Για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό. Τα marketplaces έχουν αποδειχθεί ότι μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας ενός eshop, αλλά σε αυτή την περίπτωση πρέπει η επιχείρηση να είναι πολύ προσεκτική με τις επιλογές στις τιμές που προσφέρει, αλλά και να προσέχει πολύ τις αξιολογήσεις που λαμβάνει από τους καταναλωτές.

Όμως, η παρουσία σε ένα marketplace δεν είναι αρκετή. Χρειάζεται να υπάρχει στρατηγική όσον αφορά στο μάρκετινγκ προκειμένου να μπορέσει ένα eshop να καταφέρει να μπει σε μία αρκετά υψηλή θέση στη λίστα των επιλογών των καταναλωτών στους οποίους απευθύνεται. Κάτι που σημαίνει ότι χρειάζεται να δώσει ιδιαίτερη προσοχή και στον τομέα των μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Και εκεί αρχίζει να υπάρχει μία ακόμη πρόκληση: σε πόσα social media και ποια θα πρέπει να επενδύσει ένα eshop;

Η πραγματικότητα είναι πως ο αριθμός των social media που είναι αρκετά δημοφιλή έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Παλιά, το Facebook ήταν εκεί που έμπαιναν άπαντες. Τώρα, υπάρχει και το Instagram, το TikTok ανεβαίνει διαρκώς, το LinkedIn είναι εξαιρετικά δημοφιλές σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο κοινό, ενώ υπάρχουν και μέσα όπως το Pinterest που έχουν τους δικούς τους φανατικούς οπαδούς.

Είναι προφανές ότι είναι δύσκολο για μία μικρού μεγέθους επιχείρηση να επενδύσει στην παρουσία της σε όλα αυτά τα μέσα. Το ιδανικό είναι να έχει παρουσία παντού, αλλά χρειάζεται κανείς να διαθέτει πόρους, τεχνογνωσία και συνεργάτες, προκειμένου να το καταφέρει. Κάτι που προφανώς δεν είναι καθόλου απλό. Γι’ αυτό και χρειάζεται να επιλέξει.

Η σωστή τακτική είναι να επιλέξει με βάση το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Οι πιο μικρές ηλικίες δείχνουν μία προτίμηση στο Instagram και το TikTok. Όμως, το Instagram αρχίζει πλέον να κερδίζει έδαφος και σε μεγαλύτερες ηλικίες που το θεωρούν ως ένα πιο «ευχάριστο» μέσο. Την ίδια στιγμή, η παντοκρατορία του Facebook αμφισβητείται μεν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει το δικό του κοινό.

Γενικώς, χρειάζεται να είναι κανείς ιδιαίτερα προσεκτικός. Γιατί κάθε μέσο απαιτεί και διαφορετικό περιεχόμενο. Στο Instagram, για παράδειγμα, χρειάζεσαι καλές φωτογραφίες και γενικότερα οπτικό υλικό. Στο TikTok πρέπει να επενδύσεις σε παραγωγές short videos. Κάτι που έχει κόστος, όπως είναι προφανές.

Για μία εταιρεία με νεανικά ρούχα, Instagram και TikTok πρέπει να είναι πρώτες επιλογές. Για μία εταιρεία που κινείται, για παράδειγμα, στο χώρο των ανταλλακτικών αυτοκινήτων, ίσως το Facebook να παραμένει το κατάλληλο μέσο. Γενικώς, πρέπει πρώτα να καθορίσεις το κοινό σου και στη συνέχεια να επιλέξεις το μέσο που θα αξιοποιήσεις.

Μία συμβουλή: μην αγνοείτε το LinkedIn. Είναι ένα μέσο, το οποίο μπορεί να θεωρείται πιο σοβαρό και όχι ιδανικό για πώληση προϊόντων, αλλά για υπηρεσίες είναι μία εξαιρετική περίπτωση. Συν το ότι είναι ένα μέσο που πρέπει να έχεις τη δική σου σελίδα και να έχεις περιεχόμενο εκεί που να δείχνει πόσο σοβαρή εταιρεία είσαι. Πολλοί καταναλωτές προσφεύγουν εκεί προκειμένου να ελέγξουν αν το eshop στο οποίο βρήκαν αυτό που θέλουν είναι πραγματικά σοβαρό και αξιόπιστο. Γιατί, μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πλέον πολλές περιπτώσεις που καταναλωτές έχουν βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Και τα παθήματα γίνονται μαθήματα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search