Επωνύμως…

Στο Διαδίκτυο δεν ψωνίζουν πλέον μόνο "οι νέοι"

Στο Διαδίκτυο δεν ψωνίζουν πλέον μόνο "οι νέοι"

Ήταν μία εποχή -όχι και τόσο μακρινή- που όταν μιλούσαμε για ηλεκτρονικό εμπόριο και online καταναλωτές, αναφερόμασταν κυρίως στις πιο νεαρές ηλικίες. Το ποσοστό των Ελλήνων ηλικίας άνω των 55 ετών που χρησιμοποιούσαν το Διαδίκτυο για τις αγορές τους ήταν εξαιρετικά μικρό. Αυτό πλέον δεν ισχύει και το ελληνικό e-commerce «ανακαλύπτει» ότι οι online αγορές δεν έχουν ηλικία.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Focus Bari, στο δεύτερο μισό του 2021 το 67% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας άνω των 55 ετών πραγματοποίησε τουλάχιστον μία online αγορά με την αύξηση να είναι της τάξεως του 58% σε σχέση με το τέλος του 2019. Επιπλέον, κατά μέσο όρο σε επίπεδο εξαμήνου οι online καταναλωτές σε αυτή την ηλικιακή αγορά δαπάνησαν 853 ευρώ (+299 ευρώ σε σχέση με το τέλος του 2019).

Η αύξηση είναι εντυπωσιακή και είναι προφανές ότι σχετίζεται με τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας της COVID-19 που γενικότερα έδωσε ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον, θα μπορούσε να πει κανείς ότι η αύξηση του ποσοστού οφείλεται και στο γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές και χρήστες του Διαδικτύου πολύ απλά… μεγαλώνουν.

Ο σημερινός 55άρης ήταν 40 ετών στα τέλη της δεκαετίας των ‘00s, μία εποχή που αν ήσουν εργαζόμενος σε οποιαδήποτε μεγάλη επιχείρηση, θα έπρεπε να γνωρίζεις να χρησιμοποιείς το Διαδίκτυο. Τα τελευταία 15 χρόνια οι Έλληνες αγκάλιασαν το Διαδίκτυο και πλέον έχουν αρχίσει να είναι πιο «άνετοι» με αυτό και να το εμπιστεύονται και ως κανάλι αγορών, με τα lockdowns να δίνουν περαιτέρω ώθηση.

Πρόκειται για μία κατηγορία πελατών που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με τον πιο βασικό λόγο να είναι πως οι δαπάνες τους είναι μεγαλύτερες σε σχέση με τις πιο μικρές ηλικίες. Από την άλλη πλευρά, οι πιο μεγάλες ηλικίες έχουν διαφορετικές απαιτήσεις και ανάγκες σε σχέση με τις πιο νεαρές. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές αναζητούν μεν χαμηλότερες τιμές, αλλά θέλουν να αισθάνονται και πιο ασφαλείς. Ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν και φυσική παρουσία είναι κάτι που τους δίνει μία μεγαλύτερη αίσθηση διασφάλισης. Θέλουν καλή τηλεφωνική εξυπηρέτηση, δεν προτιμούν τα social media για να στέλνουν ερωτήματα και να ζητούν διευκρινίσεις και είναι περισσότερο απαιτητικοί, θα έλεγε κανείς. Γενικότερα, είναι μία κατηγορία καταναλωτών με μεγαλύτερα πορτοφόλια μεν, αλλά και υψηλότερες απαιτήσεις. Όπως και είναι μία κατηγορία καταναλωτών που δεν μπορείς πλέον να αγνοήσεις.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search