Τα newsletters είναι από τα εργαλεία που θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικά στον τομέα του digital marketing. Ενδεχομένως επειδή και εμένα προσωπικά μου αρέσει να μου έρχονται newsletters. Ακόμη και από ηλεκτρονικά καταστήματα. Όμως, θεωρώ ότι δεν είναι αρκετό για ένα brand -είτε μικρό είτε μεγάλο- θα πρέπει να στέλνει ένα newsletter μόνο και μόνο με τις τελευταίες προσφορές του. Ειδικά το καλοκαίρι.
Γενικώς, είμαι από αυτούς που πιστεύουν πολύ στο περιεχόμενο. Το καλό περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει περισσότερο από πολλά άλλα εργαλεία marketing προκειμένου να συνδεθεί περισσότερο ένας καταναλωτής με ένα brand ή να εμπιστευτεί μία αλυσίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Και θεωρώ ότι το καλοκαίρι είναι μία από τις περιόδους εκείνες που είναι πιο εύκολο να γίνει αυτή η σύνδεση μέσω του περιεχομένου.
Καλοκαίρι σημαίνει διακοπές, σημαίνει μία πιο χαλαρή διάθεση. Ο καταναλωτής θέλει να κάνει καινούρια πράγματα, να δοκιμάσει νέες εμπειρίες. Αλλά πολλές φορές δεν ξέρει τι ακριβώς μπορεί να είναι αυτές οι εμπειρίες και θέλει να του εξηγήσουν. Ειδικά οι καλοκαιρινές. Και εκεί είναι που έχει τη μεγάλη ευκαιρία ένα brand.
Για παράδειγμα, πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να δοκιμάσουν το snorkeling, ή θα ήθελαν να είχαν ένα μικρό φουσκωτό και να κάνουν βόλτες στη θάλασσα. Αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να βρουν τι χρειάζεται να ξέρουν τι είναι το ένα ή τι είναι το άλλο. Ένα brand που προωθεί θαλάσσια είδη, θα μπορούσε να προσφέρει αυτό το περιεχόμενο. Επίσης, θα μπορούσε να σου πει τι να προσέξεις όταν κοιτάς για ένα μικρό, φορητό ψυγείο για τη θάλασσα ή πως να στήσεις μία σκηνή. Τέτοιου είδους πράγματα που πολλοί θέλουν να δοκιμάσουν, αλλά φοβούνται ότι θα κάνουν λάθος επιλογές, ή ότι είναι κάτι πολύ ακριβό, ή απλά ανησυχούν ότι δε θα καταφέρουν να το απολαύσουν.
Εδώ είναι που παίζει ρόλο το περιεχόμενο. Και αν είναι απλό και κατανοητό, μπορεί εύκολα και να πείσει τον καταναλωτή να κάνει μία αγορά, αλλά και να συνδεθεί καλύτερα με το brand. Και εκεί το newsletter είναι το κατάλληλο εργαλείο για να φθάσει αυτό το περιεχόμενο στον καταναλωτή. Ή έστω, ένα από τα πλέον κατάλληλα εργαλεία. Ίσως να αξίζει να το δοκιμάσετε τώρα που έχουμε καλοκαίρι και οι καταναλωτές είναι σε μία διαφορετική και πιο χαλαρή διάθεση.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]