Επωνύμως…

Η ώρα των… dark εγκαταστάσεων

Η ώρα των… dark εγκαταστάσεων

Το φετινό Πάσχα ήταν σίγουρα δύσκολο για όλους μας κυρίως σε ψυχολογικό επίπεδο. Τουλάχιστον, η Δευτέρα του Πάσχα ήταν λίγο διαφορετική καθώς το άνοιγμα της εστίασης -υπό την έννοια ότι μπορείς να καθίσεις σε ένα κατάστημα για φαγητό ή ποτό- ήταν κάτι που περίμεναν πολλοί Έλληνες. Και ο λόγος ήταν κυρίως ψυχολογικός, καθώς όλη αυτή η ιστορία με την πανδημία έχει δημιουργήσει μία κούραση που δεν είναι τόσο σωματική όσο ψυχολογική.

Από την άλλη πλευρά, ακόμη και όταν επιστρέψουμε σε μία κανονικότητα που θα μοιάζει αρκετά με την προ-COVID-19 εποχή, υπάρχουν συνήθειες που θα μείνουν. Όπως είναι, προφανώς, η στροφή προς τις παραγγελίες online. Ειδικά σε τομείς όπως είναι τα super markets αλλά και οι παραγγελίες φαγητού, οι αλλαγές θα είναι μεγάλες. Και ήδη βλέπουμε να διαμορφώνονται ορισμένες νέες και ενδιαφέρουσες τάσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και ως… «σκοτεινές».

Η ανάγκη για νέα μοντέλα παράδοσης, τα οποία είναι περισσότερο ευέλικτα και λειτουργικά έχει οδηγήσει στη δημιουργία των αποκαλούμενων "dark stores" από τις αλυσίδες super market. Ήδη στην Ελλάδα βλέπουμε ένα τέτοιο μοντέλο να κάνει την εμφάνιση του με τον ΑΒ Βασιλόπουλο να ανοίγει το δρόμο. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα φυσικό κατάστημα που δεν είναι ανοικτό προς το καταναλωτικό κοινό, αλλά χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση online παραγγελιών.

Κάτι αντίστοιχα «σκοτεινό» έχουμε αρχίσει να βλέπουμε στην Ευρώπη και στο χώρο των online παραγγελιών φαγητού με τις αποκαλούμενες «dark κουζίνες»! Η προσέγγιση είναι πως καθώς οι online παραγγελίες φαγητού αυξάνονται θα πρέπει να δημιουργηθούν φαγητό που να απευθύνεται σε όσους παραγγέλνουν από το σπίτι ή το γραφείο. Οι προδιαγραφές είναι σχετικά διαφορετικές και η προσέγγιση το ίδιο. Οπότε, αυτές οι dark κουζίνες εξυπηρετούν μόνο online παραγγελίες και προσαρμόζονται σε αυτά τα δεδομένα.

Η ιδέα είναι ενδιαφέρουσα και αρκετοί «παίκτες» όπως το Deliveroo έχουν μπει δυνατά, ενώ έχουν κάνει και την εμφάνιση τους και startups όπως το Taster που έχουν «σηκώσει» αρκετά χρήματα. Και η ανάπτυξη είναι αρκετά γρήγορη. Και όπως όλα δείχνουν, δε θα πρέπει να περιμένουμε πολύ μέχρι να δούμε και τις πρώτες «σκοτεινές» κουζίνες και στην Αθήνα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search