Επωνύμως…

Super markets: Ήρθε η ώρα του e-commerce;

Super markets: Ήρθε η ώρα του e-commerce;

Η είδηση "κυκλοφορούσε" έντονα τις τελευταίες ημέρες και είχε διασταυρωθεί: ο Σκλαβενίτης ετοιμάζεται να αποκτήσει ολοκληρωμένη παρουσία στο Διαδίκτυο. Επιβεβαιώθηκε πλήρως με την ανακοίνωση της εξαγοράς του caremarket.gr, η οποία είναι το πρώτο βήμα για την είσοδο του ηγέτη του χώρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Και επειδή το έργο είναι αρκετά μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα, είναι προφανές ότι έχουν εκφράσει ενδιαφέρον όλοι οι μεγάλοι «παίκτες» της εγχώριας αγοράς.

Κατά την προσωπική μου άποψη, το ενδιαφέρον στοιχείο δεν είναι μόνο πως η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της χώρας αποφασίζει να δραστηριοποιηθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αλλά και ότι μία εταιρεία, η οποία για πολλά χρόνια, δεν είχε ιδιαίτερα καλή «σχέση» με τις ψηφιακές τεχνολογίες και προτιμούσε περισσότερο παραδοσιακά μέσα, αποφασίζει να αλλάξει ρότα. Κάτι που αποτελεί μία ακόμη ένδειξη ότι το e-commerce εξελίσσεται σε ένα όλο και πιο σημαντικό κανάλι διανομής για το χώρο της λιανικής πώλησης.

«Γιατί δεν είναι ήδη;» θα μπορούσε να ήταν η ερώτηση σας. Σε πολλούς κλάδους, το e-commerce είναι ένα σημαντικό κανάλι πώλησης και σε ορισμένους κλάδους φθάνει να αντιπροσωπεύει μέχρι και το 20% των πωλήσεων. Και υπάρχουν και κλάδοι όπως οι πωλήσεις εισιτηρίων, που έχει εξελιχθεί σε βασικό κανάλι πώλησης.

Όμως, στα σούπερ μάρκετ δεν είναι. Υπάρχουν προσπάθειες και κινήσεις αλλά τα ποσοστά είναι τόσο χαμηλά που κανείς δεν τα ανακοινώνει. Ο ΑΒ Βασιλόπουλος και το My Market έχουν μεν online shops, αλλά ούτε ο Μασούτης ούτε ο Σκλαβενίτης έχουν. Υπάρχουν αποκλειστικά online super market όπως το e-fresh.gr αλλά πόσοι τα χρησιμοποιούν; Όχι ότι δεν έχουν πελάτες ή δεν αναπτύσσονται με γρήγορους ρυθμούς, αλλά σε ποσοστά επί του συνόλου είναι ακόμη χαμηλά.

Υπό αυτό το πρίσμα, η κίνηση του Σκλαβενίτη ουσιαστικά δείχνει ότι το online, είναι ένα κανάλι που θα απασχολήσει τα super market. Πιθανότατα όχι άμεσα, αλλά μεσοπρόθεσμα είναι σίγουρο ότι θα έχουμε εξελίξεις. Και ο Σκλαβενίτης επιδιώκει να τοποθετηθεί στη συγκεκριμένη αγορά προκειμένου να αποφύγει να χάσει ένα τρένο στο οποίο ήδη έχουν ανέβει κάποιοι από τους ανταγωνιστές του.

Επιπλέον, είναι βέβαιο ότι το παράδειγμα του Σκλαβενίτη θα ακολουθήσουν και όλοι όσοι δεν έχουν κάνει ακόμη κίνηση, συν ότι θα δούμε και μεγαλύτερη έμφαση από όσους έχουν ήδη κάνει την κίνηση. Με τους τελευταίους ενδεχομένως να προχωράνε και σε άλλες κινήσεις, προκειμένου να εξασφαλίσουν το προβάδισμα που ήδη έχουν. Και κάπως έτσι, αρχίζεις να αναρωτιέσαι αν επιτέλους ήρθε η ώρα του e-commerce και για την ελληνική αγορά των super markets.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search