Στην ψηφιακή εποχή, κάθε επιχείρηση κάθε μεγέθους, καλείται να έχει τη δική της online παρουσία. Και αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας με τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης, αλλά και σωστή διαμόρφωση των στοιχείων της σε μία σειρά από άλλες online υπηρεσίες, οι οποίες είναι εξαιρετικά δημοφιλείς και διαμορφώνουν -όλες μαζί- το διαδικτυακό προφίλ μίας επιχείρησης.
Πολλές επιχειρήσεις θεωρούν ότι το να έχουν μία ιστοσελίδα είναι αρκετό. Η πραγματικότητα, όμως, είναι διαφορετική. Πλέον, πρέπει να έχεις παρουσία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουλάχιστον στα πιο βασικά, όπως είναι το Facebook, το Instagram και το LinkedIn. Και στο βαθμό που μπορεί κάθε επιχείρηση θα πρέπει να τα παρακολουθεί και να τα ανανεώνει.
Όμως, εξίσου σημαντικό είναι να έχει ενημερωμένο και το προφίλ της στο Google, το οποίο -μην το ξεχνάμε αυτό- είναι η πύλη εισόδου στο Διαδίκτυο για τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να σπεύσουν να ενημερώσουν το προφίλ τους μέσω του Google My Business. Ο λόγος είναι απλός: σε μία αναζήτηση είναι εξαιρετικά πρακτικό για τους χρήστες/καταναλωτές να βλέπουν απευθείας όλες τις βασικές πληροφορίες για μία επιχείρηση. Από τη διεύθυνση της πάνω στο χάρτη και τα τηλέφωνα επικοινωνίας, μέχρι φωτογραφίες και ωράριο λειτουργίας.
Για τις μεγάλες επιχειρήσεις, όλα αυτά μοιάζουν ενδεχομένως φυσιολογικά, αλλά το ίδιο πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να κάνουν και οι πιο μικρές επιχειρήσεις, ακόμη και ελεύθεροι επαγγελματίες όπως είναι οι γιατροί και οι δικηγόροι. Πλέον, το Διαδίκτυο αποτελεί το μέσο όπου θα σπεύσουν να αναζητήσουν πληροφορίες άπαντες. Η διείσδυση ακόμη και στην Ελλάδα είναι σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, οι χρεώσεις των δεδομένων για πρόσβαση από το smartphone μειώνονται και γενικώς είμαστε έτοιμοι για μία νέα «εκτόξευση» της χρήσης. Και αυτό σημαίνει ότι πρέπει άπαντες να προσαρμοστούν σε αυτά τα νέα δεδομένα. Είτε το θέλουν είτε όχι, η ψηφιακή πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική και όποιος δεν την ακολουθήσει θα μείνει πίσω. Πολύ πίσω.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]